Jeg har gået og tænkt over om man kan
få forøget muskelmasse uden at bulke. Ved godt at det er bedre,
men kan dette lade sig gøre hvis man bare træner meget, og holder sig
på sit ligevægtsindtag?
Håber i kan besvare mit spørgsmål

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BodyBen11 skrev:Hej BB'er.
Jeg har gået og tænkt over om man kan
få forøget muskelmasse uden at bulke. Ved godt at det er bedre,
men kan dette lade sig gøre hvis man bare træner meget, og holder sig
på sit ligevægtsindtag?
Håber i kan besvare mit spørgsmål

BodyBen11 skrev:Så i anbefaler, at jeg skal holde mig i overskud
men i et minimalt overskud, for stadig at give musklerne
noget at arbejde med

Viggoermig skrev:Du kan sagtens opbygge muskler uden at bulke, men det er klart nemmest hvis du er nybegynder. Du kan stadig gøre det selvom du har trænet i en del tid, men det er selvfølgelig en fordel at bulke, hvis målet er større muskler og du er ligeglad med at tage fedt på

Garik skrev:Viggoermig skrev:Du kan sagtens opbygge muskler uden at bulke, men det er klart nemmest hvis du er nybegynder. Du kan stadig gøre det selvom du har trænet i en del tid, men det er selvfølgelig en fordel at bulke, hvis målet er større muskler og du er ligeglad med at tage fedt på
Du er klar over, at for at opbygge større muskelmasse, er du nødt til at gaine vægt = ligge i overskud = bulke, ikke?

Viggoermig skrev:Garik skrev:Viggoermig skrev:Du kan sagtens opbygge muskler uden at bulke, men det er klart nemmest hvis du er nybegynder. Du kan stadig gøre det selvom du har trænet i en del tid, men det er selvfølgelig en fordel at bulke, hvis målet er større muskler og du er ligeglad med at tage fedt på
Du er klar over, at for at opbygge større muskelmasse, er du nødt til at gaine vægt = ligge i overskud = bulke, ikke?
Jeg tror ikke jeg fik formuleret mig ordentligt da jeg slettede det jeg først ville skrive og skrev et om
Jeg er klar over, at det er klart at foretrække at ligge i overskud hvis du skal blive stærkere, og større, men at sige det er komplet umuligt uden er heller ikke sandt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster