Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

8800 skrev:Jeg bruger altid bomuldstraps som dem du linker til. Klart det bedste IMO, men jeg kører heller ikke så tung DL som mange andre![]()
Til 49 kroner, så er det bare at prøve. Hvad skal du bruge straps til? Til mange øvelser er flydende magnesium et godt alternativ.

danielhansen13 skrev:8800 skrev:Jeg bruger altid bomuldstraps som dem du linker til. Klart det bedste IMO, men jeg kører heller ikke så tung DL som mange andre![]()
Til 49 kroner, så er det bare at prøve. Hvad skal du bruge straps til? Til mange øvelser er flydende magnesium et godt alternativ.
Den anden dag, da jeg skulle køre 15 reps dødløft, var mine hænder simpelthen alt for svedige til at kunne holde stangen de sidste reps med dobbelt overhåndsgreb. Dér tænkte jeg straps ville være nyttige, samt jeg har hørt, at du optimere din rygtræning ved at bruge straps (evt. træne greb andre tidspunkter).

The Juice skrev:Den smarte bodybuilder bruger straps i så mange øvelser som muligt. Den smarte bodybuilder er fuldstændig ligeglad med noget så trivielt som grebsstyrke. Straps = win.

stenb skrev:The Juice skrev:Den smarte bodybuilder bruger straps i så mange øvelser som muligt. Den smarte bodybuilder er fuldstændig ligeglad med noget så trivielt som grebsstyrke. Straps = win.
Hvorfor? er det pga. man kan køre med thumbless-grip eller hvad?

stenb skrev:The Juice skrev:Den smarte bodybuilder bruger straps i så mange øvelser som muligt. Den smarte bodybuilder er fuldstændig ligeglad med noget så trivielt som grebsstyrke. Straps = win.
Hvorfor? er det pga. man kan køre med thumbless-grip eller hvad?

stenb skrev:Hvorfor? er det pga. man kan køre med thumbless-grip eller hvad?
Legend skrev:De bedste straps du kan få er fra Ironmind

danielhansen13 skrev:http://www.bodyman.dk/shop/power-straps-laeder-15958p.html = win?

Crip'O skrev:Jeg synes læderstraps er lort (dem du har linket til ahr jeg prøvet)
Er meget gladere for dem i post et
Synes ikke grebet var godt med læderstraps i forhold til det stof de sorte er lavet af=
Men det er jo bare min mening, smag og behag

voimakas skrev:http://www.bodyman.dk/shop/power-straps-7261p.html Jeg har brugt dem i næsten et halvt år og de er nu ved at gå lidt i stykker, jeg har maks brugt dem til et dødløft på 145kg.

Cloud skrev:voimakas skrev:http://www.bodyman.dk/shop/power-straps-7261p.html Jeg har brugt dem i næsten et halvt år og de er nu ved at gå lidt i stykker, jeg har maks brugt dem til et dødløft på 145kg.
De fleste straps vil på et eller andet tidspunkt gå i smadder, de bliver mørnet med tiden af sved osv.
Har selv knækket et par gasp straps under tung DL. Trods navnet gasp ikke altid er lig med kvalitet, så virkede de ret robuste.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster