- Minimum 8 timers søvn pr. dag.
- Rigeligt med kost, vil være i overskud, der måske ligger op af de 500 kcal pr.dag. Leangainer normalt men vil måske ligge lidt mere oveni endda i dette 3-ugers forløb.
- Hård træning.
Jeg synes personligt programmet lød enormt spændende og anderledes, men overvejede at selvom det er stripped down hypertrofi, så ville jeg alligevel tilføje 1 iso-øvelse til biceps og 1 til triceps. Hvordan ville i sætte dem ind i forhold til programmet? Jeg vil komme til at køre: Mandag, Tirsdag, Torsdag, Fredag og Lørdag. Overordnet øvelsesvalg er indtil videre: DB decline bench/Barbell. Dvs. Jeg skal lige finde ud af om jeg køre barbell er DB, fordi vi kun har til 32 kg i ShitnessDK. BOR,Dips Chin-ups. Squat eller Benpress og Dødløft.
Så tænker jeg også på hvor jeg vil få skulder fra? Kunne man skifte DB Skulderpress ud med Dips? og så køre en iso-øvelse til triceps istedet?. Ser dette nogenlunde fornuftigt ud?
A1) DB Decline Bench
A2) BOR
B) Benpress
Gruppe 2
A1) Dips eller DB Skulderpress??
A2) Chin-ups
B) Dødløft.
Håber jeg vil få lidt respons da jeg synes det er et utroligt spændende program jeg ikke kan vente med til jeg skal køre!