Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

murdockrates skrev:Jeg har tænkt mig at køre stripped down hypertrophy-programmet under mit cut. Ideen er at lave de fem ugentligt træninger og samtidig have tid til lidt cardio hver dag. Derved får jeg stadig stresset musklerne suifficient, men også overskud til en god portion cardio. Hvordan synes I dette lyder?

krang skrev:Det ville da også være mere logisk at køre et styrkerelateret program under cut, da du alligevel ikke rigtig kan gaine noget masse..

Bay skrev:krang skrev:Det ville da også være mere logisk at køre et styrkerelateret program under cut, da du alligevel ikke rigtig kan gaine noget masse..
Hvorfor? Det er vel vigtig at holde på sin masse under cut?

murdockrates skrev:Well jeg er jo ikk' bøss'...

murdockrates skrev:nu er det lang tid siden jeg læste artiklen, men er pointen ikke at trods den hyppige frekvens, er volumen så lav at det ikke er noget problem?
Mener I det er dårligt til cut, pga at der for hårdt for kroppen, eller hvad er grunden?

murdockrates skrev:nu er det lang tid siden jeg læste artiklen, men er pointen ikke at trods den hyppige frekvens, er volumen så lav at det ikke er noget problem?
Mener I det er dårligt til cut, pga at der for hårdt for kroppen, eller hvad er grunden?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster