Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Don_Q skrev:Okay, jeg har snart været uden fritidsjob i et år. Og jeg begynder snart at mangle penge.
Jeg har svaret på alle annoncer jeg har set og har skrevet ansøgninger liketheresnotomorrow. Men noget må være galt, for jeg får aldrig svar.
Har I et studiejob/fritidsjob?
Hvordan fik I det?
Jeg er jelly på folk med job
---
Men nu har jeg så skrevet en ansøgning til et job som pakkerimedhjælper i Bilka.. Jeg ved ikke hvor god den er, men her er annoncen; http://www.ungarbejde.dk/annonce-5066/p ... per-bageri
Og her er mit kruseduller:
Hej Bilka
Jeg har fået øje på jeres jobannonce på Ungarbejde.dk hvor I søger en pakkerimedhjælper til Bageren i Bilka. Det job er jeg sikker på, at jeg vil være god til.
Mit navn er Don_Q, og jeg er 18 år gammel. Jeg er født og opvokset i Vejle. Ligenu er jeg studerende på [], hvor jeg vil være færdig med mit studie til sommeren 2012.
Da jeg så jeres annonce, slog det mig, som et job der ville være perfekt for mig. Det vil være mig en glæde at bruge min naturlige ordenssans på noget nyttigt, og et morgenjob vil være fedt at have for en morgenfrisk studerende som jeg.
Pakkeopgaverne vil aldrig blive kedelige for mig, da jeg selv holder af rutine og orden.
Jeg har tidligere arbejdet i en gårdbutik der tilhørte et familiemedlem. Her stod jeg for at fylde op med varer, og sælge varer til kunderne.
Som sagt er jeg morgenfrisk. Det er jeg bl. a. ved at jeg regelmæssigt står tidligt op og dyrker motion, før jeg tager i skole. Det gør at jeg bliver både friskere og sundere.
Jeg håber, at jeg vil blive betragtet til den ledige stilling. Tak for deres tid.
Med venlig hilsen
[Navn og adresse]
--
Hvordan ser det ud? Er min ansøgning helt forkert?
Jeg har også tænkt over at ansøge uopfordrede til steder, men har ingen idé hvordan.,
Tak for input

Don_Q skrev:Tak for respons. Jeg er i gang med en HF.

MortenFF skrev:Har du en gymnasial ungdomsuddannelse, vil jeg råde dig til at søge ind som lærervikar på folkeskolerne. Det giver 195 per lektion. Arbejder selv som lærervikar ved siden af mit studie som folkeskolelærer. Bemærk: Man behøver blot en HF, STX, HHX for at blive lærervikar.
Der kan være noget omkring ydmygheden i en ansøgning. Janteloven florerer desværre enkelte steder.

Don_Q skrev:Hej Bilka
Jeg har fået øje på jeres jobannonce på Ungarbejde.dk hvor I søger en pakkerimedhjælper til Bageren i Bilka. Det job er jeg sikker på, at jeg vil være god til.
Don_Q skrev:Mit navn er Don_Q, og jeg er 18 år gammel. Jeg er født og opvokset i Vejle. Ligenu er jeg studerende på [], hvor jeg vil være færdig med mit studie til sommeren 2012.
Don_Q skrev:Da jeg så jeres annonce, slog det mig, som et job der ville være perfekt for mig. Det vil være mig en glæde at bruge min naturlige ordenssans på noget nyttigt, og et morgenjob vil være fedt at have for en morgenfrisk studerende som jeg.
Don_Q skrev:Pakkeopgaverne vil aldrig blive kedelige for mig, da jeg selv holder af rutine og orden.
Don_Q skrev:Jeg har tidligere arbejdet i en gårdbutik der tilhørte et familiemedlem. Her stod jeg for at fylde op med varer, og sælge varer til kunderne.
Don_Q skrev:Som sagt er jeg morgenfrisk. Det er jeg bl. a. ved at jeg regelmæssigt står tidligt op og dyrker motion, før jeg tager i skole. Det gør at jeg bliver både friskere og sundere.
Don_Q skrev:Jeg håber, at jeg vil blive betragtet til den ledige stilling. Tak for deres tid.

- fornemt indlæg af Juicen.SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Steve90210 skrev:Der kan vist ikke tilføjes meget mere til den sag- fornemt indlæg af Juicen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster