så hvordan træner man til bodybuilding og styrketræning?
på forhånd tak

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

raider4life skrev:jo tak
må hellere få læst noget så jeg kan finde ud af hvad faen jeg skal træne
men tænkte på kan man ud fra f.eks. mit "program" se om det er styrke eller bodybuilding så?

.. det var bare lige noed jeg tænkte på.. har sku brugt for mange timer inde i artikler
.. Og kan alligevel Ikke huske en skid hah 
raider4life skrev:tjah har lallet lidt rundt 1 års tid men kun trænet rigtig seriøst fra årsskiftet, men syntes aller der sker en ski'![]()
ku bare godt tænke mig at se lidt større ud da jeg syntes at der er en del inde i centeret der ser megetstørre ud end mig selv om jeg løft mere end dem :S UNFAIR!!

WILD-ZYC skrev:Ja Oka self... det var bare lige noed jeg tænkte på.. har sku brugt for mange timer inde i artikler
.. Og kan alligevel Ikke huske en skid hah

raider4life skrev:tjah men propper munden ved alle lejligheder jeg får til det

Friche skrev:raider4life skrev:tjah men propper munden ved alle lejligheder jeg får til det
Du har ikke læst artiklen jeg gav dig kan jeg høre
men kigger på den nu 
Bay skrev:Har ikke lige læst hele denne tråd igennem, så bære over med mig..
Ved BB træner man med hypertrofi som mål, altså en forøgelse af musklernes fysiologiske tværsnit. En forøgelse af det fysiologiske tværsnit giver et større styrke potentiale, men derfor kan man godt være slappere i forhold til en person med et mindre fysiologiske tværsnit. Neurale tilpasninger betyder nærmest alt, når det kommer til styrke - det er derfor at en lille fyr på 75kg kan bænke 200kg.
Håber det hjalp lidt

raider4life skrev:Friche skrev:raider4life skrev:tjah men propper munden ved alle lejligheder jeg får til det
nej skulle jo ind og trænemen kigger på den nu
Ved BB træner man med hypertrofi som mål, altså en forøgelse af musklernes fysiologiske tværsnit. En forøgelse af det fysiologiske tværsnit giver et større styrke potentiale, men derfor kan man godt være slappere i forhold til en person med et mindre fysiologiske tværsnit. Neurale tilpasninger betyder nærmest alt, når det kommer til styrke - det er derfor at en lille fyr på 75kg kan bænke 200kg.
Håber det hjalp lidt
hehe det er nu ikke for at ødelægge dit indlægmen der er bare så mange fine ord jeg ikk rigtig kender?
håber du vil hakke det ud i klippeblokke for mig?

Bay skrev:raider4life skrev:Friche skrev:raider4life skrev:tjah men propper munden ved alle lejligheder jeg får til det
Håber det hjalp lidt
hehe det er nu ikke for at ødelægge dit indlægmen der er bare så mange fine ord jeg ikk rigtig kender?
Kan lige lave en lille ordliste til dig![]()
Hypertrofi - Størrelsesforøgelse af cellerne i et givent organ(Muskelvækst). Hypertrofi giver et større fysiologiske tværsnit.
Det fysiologiske tværsnit - Det fysiologiske tværsnit fortæller hvor "stor" musklen er. En stor muskel kan simpelt hen udvikle mere kraft end en lille muskel
Neurale tilpasninger - Nervesystemet systemet er en kræftkilde uden lige. Neurale tilpasninger er en slags manipulation med nervesystemet - så man kan få det til at "yde" mere kraft. Når man arbejder med neurale tilpasninger er det intramuskulær koordination, rate coding, synkronisering
og intermuskulær koordination man arbejder med - men det er en længere historie
hehe og mange tak fordi du/ i gad gi jer tid til mit spørgsmål 

raider4life skrev:Bay skrev:raider4life skrev:Friche skrev:raider4life skrev:tjah men propper munden ved alle lejligheder jeg får til det
Håber det hjalp lidt
Kan lige lave en lille ordliste til dig![]()
Hypertrofi - Størrelsesforøgelse af cellerne i et givent organ(Muskelvækst). Hypertrofi giver et større fysiologiske tværsnit.
Det fysiologiske tværsnit - Det fysiologiske tværsnit fortæller hvor "stor" musklen er. En stor muskel kan simpelt hen udvikle mere kraft end en lille muskel
Neurale tilpasninger - Nervesystemet systemet er en kræftkilde uden lige. Neurale tilpasninger er en slags manipulation med nervesystemet - så man kan få det til at "yde" mere kraft. Når man arbejder med neurale tilpasninger er det intramuskulær koordination, rate coding, synkronisering
og intermuskulær koordination man arbejder med - men det er en længere historie
DAMN du lyder til at vide en hel del om det her![]()
![]()
der er stadig en del ord jeg ikke helt har fat i men tror jeg har forstået meningen med dethehe og mange tak fordi du/ i gad gi jer tid til mit spørgsmål

haha

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster