Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1338
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1336

Følg bodybuilding.dk på

Sund mad som student

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej,
Jeg har kigget lidt i nybegyndersektionen og søgt på forummet, men jeg synes ikke helt, at jeg fandt noget, der ramte, hvad jeg søger.

Jeg er studerende og bruger ofte otte timer på universitetet dagligt. Jeg ender tit med at tage en ordentlig røvfuld rugbrøder og lidt frugt / grøntsager med, men jeg har læst mig frem til, at der er et noget større kalorieindhold i rugbrød, end man lige tror. Jeg mærker dog et stigende behov for at tage min træning, og dermed kost, mere seriøst og strukturere den bedre, i håb om at opnå bedre resultater.

Hvad spiser I på arbejde, studie o. lign. til at holde jer igang en lang dag væk fra hjemmet, køleskabet og hvad der hører dertil? Hav gerne i tankerne at dette alsammen drejer sig om et kostbudget der er tilpasset SU og lidt studiejob.

Håber ikke dette er for basalt til at være et indlæg værd :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg gør præcis som du. Rugbrød, frugt, grøntsager, nødder, shakes etc. Så afstemmer jeg lige hvor meget jeg får spist, i forhold til kcal indtag. Det er måske dette du skal være mere bevidst om?
Du kan også lave en ordentlig spand ris og kører noget grønt ned i den og have den stående i køleren og tage af. Tilføje forskellige slags kød til. Kylling, kalkun, mørbrad, tun, etc.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00