Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

KingKong skrev:Det bliver så stort.
Hvilke kanal bliver finalen sendt på, nogen der ved det ? tv2sport og tv3+ sender normalt, men tror vist at tv3 engang sendte superbowl'en, Håber sku de gør det i år, da jeg ikke kan se nogen af de to andre..
GO TITANS

SimonJ skrev:KingKong skrev:Det bliver så stort.
Hvilke kanal bliver finalen sendt på, nogen der ved det ? tv2sport og tv3+ sender normalt, men tror vist at tv3 engang sendte superbowl'en, Håber sku de gør det i år, da jeg ikke kan se nogen af de to andre..
GO TITANS
Mener at TV3+ har annonceret at de sender det. Jeg håber også at Giants vinder for andet år i træk, det ville være smukt!

KingKong skrev:SimonJ skrev:KingKong skrev:Det bliver så stort.
GO TITANS
Mener at TV3+ har annonceret at de sender det. Jeg håber også at Giants vinder for andet år i træk, det ville være smukt!
Hvem sagde giants ?????
TITANS !!!!!

KingKong skrev:FUUUUUUUCK !!!!!!!!!!!!

MC skrev:KingKong skrev:FUUUUUUUCK !!!!!!!!!!!!
Ja det var satme skidt... Utrolig de ikke hev den sejr hjem

SimonJ skrev:Så er Giants så godt som ude

Gaxe skrev:SimonJ skrev:Så er Giants så godt som ude
og det er fandeme fail..![]()

SimonJ skrev:Gaxe skrev:SimonJ skrev:Så er Giants så godt som ude
Virkelig! Cardinals eller Eagles i superbowl er bare forkert. Det burde enten være Giants eller Titans..

jesperlinde skrev:SimonJ skrev:Gaxe skrev:SimonJ skrev:Så er Giants så godt som ude
Virkelig! Cardinals eller Eagles i superbowl er bare forkert. Det burde enten være Giants eller Titans..
Det burde jo så egentlig være Cowboys og Titans
Giants har levet på held længe nok, var da på tide de blev proppet ned af tronen, dejligt at se det ikke kun er Cowboys der kan smadr dem

SimonJ skrev:jesperlinde skrev:SimonJ skrev:Gaxe skrev:SimonJ skrev:Så er Giants så godt som ude
Det burde jo så egentlig være Cowboys og Titans
Giants har levet på held længe nok, var da på tide de blev proppet ned af tronen, dejligt at se det ikke kun er Cowboys der kan smadr dem
Held? Det er jo ikke for sjov at de i går på TV3+ kaldte Giants for det mest komplette hold i NFLAt de så ikke fik bevist dette i går, er meget ærgeligt.

Tange skrev:RAVENS FTW!!!

SimonJ skrev:Gaxe skrev:SimonJ skrev:Så er Giants så godt som ude

murdockrates skrev:Jeg tror på cardinals mod Golddiggers.

TheFatboy skrev:Jeg aner ikke en skid om football
!!!

Dahlen skrev:Hvad synes i som om udfaldet?![]()
Er lidt trist over Ravens ikke vandt

jesperlinde skrev:Dahlen skrev:Hvad synes i som om udfaldet?![]()
Er lidt trist over Ravens ikke vandt
Jeg er sku skuffet, Cardinals over eagles, Steelers har sku vundet den superbowl:)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster