Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

8800 skrev:er man et klamt svin, hvis man får lyst til at prøve morgenmad på Mac D

8800 skrev:er man et klamt svin, hvis man får lyst til at prøve morgenmad på Mac D

Onkel Morfar skrev:8800 skrev:er man et klamt svin, hvis man får lyst til at prøve morgenmad på Mac D :roll:
Jeg fik lyst til en kæmpe menu :( ...im a bad person!

Onkel Morfar skrev:Jeg fik lyst til en kæmpe menu...im a bad person!

Karl Æg skrev:Onkel Morfar skrev:Jeg fik lyst til en kæmpe menu...im a bad person!
Sjovt, da jeg så den med tre venner i biffen dengang den stadig gik, var vi alle efterfølgende enige om, at vi skulle på den gyldne måge asap. Desværre var der ingen i nærheden

Morgenmad på Mac er verdensklasse. Spiste det ofte der jeg boede i England - fuck et gain jeg fik der 

Gozo skrev:Det er helt klart pga den her det er gået dem så godt:

TheFatboy skrev:Tror ikke jeg har hørt om den person, der IKKE fik lyst til McD, efter at have set Supersize Me

madein89 skrev:8800 skrev:er man et klamt svin, hvis man får lyst til at prøve morgenmad på Mac D
Og er man et klamt svin, hvis man får lyst til kød, når man har set De grønne slagtere?

madein89 skrev:8800 skrev:er man et klamt svin, hvis man får lyst til at prøve morgenmad på Mac D
Og er man et klamt svin, hvis man får lyst til kød, når man har set De grønne slagtere?

Dingo skrev:madein89 skrev:8800 skrev:er man et klamt svin, hvis man får lyst til at prøve morgenmad på Mac D
Ej men der er jo forskel på en psyko film hvor 2 psykopater slagter mennesker i en fiktions historie og så på en film hvor en person rent faktisk lever af noget vi alle spiser og bogstavligt talt er ved at dø efter et par uger

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster