Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

moller 27 skrev:når man ser bodybuilder eller bare folk der træner for den sags skyld fra u.s.a og ligende lande spiser de altil sweet patatoes! er der nogen der ved om der er noget specielt at hente+ eller om det blot er deres måde atfå carbs på som vi får i vores kartoffler ris pasta osv? jeg prøvede dem lige den anden dag da de var på tilbud i brugsen og de smager jo kanon så det kunne jo bare være et plus hvis der var noger ernærings mæssigt at hente!

Kreativlbp skrev:moller 27 skrev:når man ser bodybuilder eller bare folk der træner for den sags skyld fra u.s.a og ligende lande spiser de altil sweet patatoes! er der nogen der ved om der er noget specielt at hente+ eller om det blot er deres måde atfå carbs på som vi får i vores kartoffler ris pasta osv? jeg prøvede dem lige den anden dag da de var på tilbud i brugsen og de smager jo kanon så det kunne jo bare være et plus hvis der var noger ernærings mæssigt at hente!
det er fordi de er et bedre alternativ til kartofler, de har lavt GI, mindre stivelse, kan anvendes til både søde retter og til det salte køkken.

Garik skrev:Nu står Brugsen nævnt som forhandler af søde kartofler/sweet potatoes, men kender I til andre steder? Netto, Fakta, Føtex, Bilka, Rema etc.?

RSH87 skrev:--som jeg også har skrevet i bb's tilbudsguide--
Jeg køber dem altid i fakta?? de ligger ikke sammen med kartoflerne men står som regel på køl i en bakke med folie.. men 2 stk koster ca en 20 så det er en dyr fornøjelse.. men at lave det til kartoffel mos med chili og citron er noget af det bedste jeg længe har smagt

flamingopikken skrev:Garik skrev:Nu står Brugsen nævnt som forhandler af søde kartofler/sweet potatoes, men kender I til andre steder? Netto, Fakta, Føtex, Bilka, Rema etc.?
Bazar Vest har sweet potatoes i stride strømme
RSH87 skrev:--som jeg også har skrevet i bb's tilbudsguide--
Jeg køber dem altid i fakta?? de ligger ikke sammen med kartoflerne men står som regel på køl i en bakke med folie.. men 2 stk koster ca en 20 så det er en dyr fornøjelse.. men at lave det til kartoffel mos med chili og citron er noget af det bedste jeg længe har smagt

Garik skrev:flamingopikken skrev:Garik skrev:Nu står Brugsen nævnt som forhandler af søde kartofler/sweet potatoes, men kender I til andre steder? Netto, Fakta, Føtex, Bilka, Rema etc.?
Hvor henne derude? Nogen bestemt butik? Og hvad er prisen?
Prisen kan jeg sgu ikke huske, men væsentlig billigere if. til Føtex ifølge CJ.

flamingopikken skrev:Garik skrev:flamingopikken skrev:Garik skrev:Nu står Brugsen nævnt som forhandler af søde kartofler/sweet potatoes, men kender I til andre steder? Netto, Fakta, Føtex, Bilka, Rema etc.?
Hvor henne derude? Nogen bestemt butik? Og hvad er prisen?
Butik? Mæh, det er bare ude midt i grønttorvet (altså inde i bazaren), eller hvad det hedder. Ikke nogen specifik butik.Prisen kan jeg sgu ikke huske, men væsentlig billigere if. til Føtex ifølge CJ.

Garik skrev:Det må jeg da lige prøve så. Thanks mate. Ved du om de også har billige nødder (under 30-40kroner/kg) derude?

flamingopikken skrev:Garik skrev:Det må jeg da lige prøve så. Thanks mate. Ved du om de også har billige nødder (under 30-40kroner/kg) derude?
Ingen ide, sorry.

PTCJ skrev:flamingopikken skrev:Garik skrev:Det må jeg da lige prøve så. Thanks mate. Ved du om de også har billige nødder (under 30-40kroner/kg) derude?
Ingen ide, sorry.
Har de desværre ikke - Nødder er klart bedst i grønthandleren i Klostergade overfor Socialclub

Garik skrev:PTCJ skrev:flamingopikken skrev:Garik skrev:Det må jeg da lige prøve så. Thanks mate. Ved du om de også har billige nødder (under 30-40kroner/kg) derude?
Ingen ide, sorry.
Har de desværre ikke - Nødder er klart bedst i grønthandleren i Klostergade overfor Socialclub
Og billigst?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster