Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1450
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1448

Følg bodybuilding.dk på

Sydafrika, Australien og Asien

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej BB.dk

Jeg skal, som nogle af jer ved, ud at rejse i 4 måneder - fra d. 1. marts og frem. Jeg starter i Cape Town og tager senere hen til Johannesburg. Derefter flyver jeg til Sydney og rejser med bus langs hele øst-kysten op til Cairns.

Slutteligt flyver jeg til Singapore - herefter er planen lidt usikker - men det er meningen, at vi skal besøge Indonesien, Thailand, Vietnam og Malaysia.

Jeg leder derefter gode råd fra folk der har været afsted. Adresser på hostels, seværdigheder og fede oplevelser ville være tip-top at få. Alt kan bruges.

BOYAH, later boys!
Geisha is... Japanese girl!
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du skal helt klart på pizzaria i Johannesburg, det er herrebilligt!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Kostplan: Ingen kostplan

Fatboy skrev:Du skal helt klart på pizzaria i Johannesburg, det er herrebilligt!

Det skulle bare komme fra dig....
Bodybuilding is a marathon, not a sprint!
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym
Langå Fysioterapi & Træningscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 140.00

ved ikke helt hvad der er i Johannesburg udover kriminalitet :D men hvis du brænder for safari, så tag op til Kruger national park, en safaripark på størrelse med jylland. ca 500 km derfra.

når du er i Cape town, så tag ud til Camps Bay. verdens lækreste strand med VILDT mange blide piger. Det er en af nabobugterne til Cape Town. det vil du ikke fortryde. - egentlig er alle bugterne omkring Cape town super fede :)
det er også meget fedt at tage ud til kap det gode håd, super flot derude.
V&A waterfront i Cape town er også super blærret sted med en masse underholdning og gang i den.
god tur :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Birkerød

Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub
Ultimate Gym

Galleri: Vis galleri (3)

@ Fatboy: Lulz :lol:

@ ALV: Det lyder rigtig fedt, tak for input (: Det eneste der ligger helt fast, er at vi skal ud langs "The Garden Route", sammen med to dåser der har lejet en bil.
Brugeravatar

Der findes efterhånden en del sider til at få styr på diverse hostels eller host families. Den her side er rigtig god synes jeg http://www.hostelworld.com/

Når jeg kigger bruger jeg www.stumbleupon.com og deres travel funktion, der kommer rigtig mange nyttige sider frem til folk som ikke er så erfarne, men planlægger en større rejse (som mig selv).

Det lyder forresten som en rigtig fed rejse du kommer til at få dig! :)
Son, this is the only time I'm ever gonna say this. It is not okay to lose.
Brugeravatar

Macdoody skrev:
@ ALV: Det lyder rigtig fedt, tak for input (: Det eneste der ligger helt fast, er at vi skal ud langs "The Garden Route", sammen med to dåser der har lejet en bil.

okay i kan stoppe i Knysna, det er en ok fed by, ret turistet men meget lækker! der er utrolig mange lækre stande langs ruten. det er helt vildt. :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Birkerød

Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub
Ultimate Gym

Galleri: Vis galleri (3)

Australien: Fraizier Island og eventuelt White Sundays sejltur (mener jeg det hedder). Steve Irwins Zoo. Måske Croc-farmen ved Innisfail var noget; han er i hvert fald glad for danskere :mrgreen: Operahuset by night er virkelig også flot.
Ved Cairns bør du også tage et smut ud til Great Barrier Reef :) Hvadenten det er for at snorkle eller dykke.

Thailand: Markeder i Bangkok og Kongepaladset. Feste på Kho-Pang-Nang (staveplade)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Dvs. du forlader os fra 1/3 til 1/7? Det bliver jo direkte forfærdeligt.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

@ 8800: Det lyder bestemt som noget, jeg skal skrive mig bag øret. Vi har fået nys om, at der skulle være max gang i den lige nord for Cairns.

The Juice skrev:Dvs. du forlader os fra 1/3 til 1/7? Det bliver jo direkte forfærdeligt.

Det er den grumme sandhed Juicy. Jeg vender dog stærkt tilbage! That I can promise you!
Brugeravatar

Hehe ja jeg var også voldsomt fuld i Cairns; der var bl.a. en kæmpe natklub på et Hostel :´) Pigerne er slutty på sådan en tur der, så hvis du er single er det jo bare at give gas!

Steve Irwins Zoo var i hvert fald nice!
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Hvad regner du med sådan en 4 måneders tur koster alt i alt? (Cirka)
Kunne godt selv finde på engang at tage mig en tur rundt omkring, men må indrømme jeg ingen anelse har for hvad det koster. :)

Geografisk sted: Herlev

Kostplan: Ingen kostplan

8800 skrev:Hehe ja jeg var også voldsomt fuld i Cairns; der var bl.a. en kæmpe natklub på et Hostel :´) Pigerne er slutty på sådan en tur der, så hvis du er single er det jo bare at give gas!

Steve Irwins Zoo var i hvert fald nice!

Haha, vi er to single-fyre, der er blevet godt tykke bag ørene, så der skal gives gas!

SWEET skrev:Hvad regner du med sådan en 4 måneders tur koster alt i alt? (Cirka)
Kunne godt selv finde på engang at tage mig en tur rundt omkring, men må indrømme jeg ingen anelse har for hvad det koster. :)

Hello Sweet. Payam har spurgt om det samme, så jeg copy/paster bare mit svar til ham herind. Der er vidst dækket det meste :mrgreen:

Macdoody skrev:Hej Payam

Det lyder fedt - det er bare med at komme afsted! :)

Vi har givet 17.800 kr. for fly-billetter, gratis buspas i Australien samt alt-dækkende rejseforsikring. Derudover er der inkl. et såkaldt VIP-pas i prisen, som giver 15 % på restauranter & hoteller rundt omkring i Australien.

Udover det førnævnte beløb, har jeg sparet i nærheden af 55.000 kr. sammen til lommepenge. Vi har valgt at ligge Asien til sidst, da det er fedest at være en rig stodder derovre - såfremt man har ekstra mange penge tilbage. Derudover ville det også passe med bedre med temperaturene hele vejen rundt :)

Jeg bor i Aalborg, så vi har fået arrangeret turen af Jysk Rejsebureau (som så senere hen er blevet opkøbt af Kilroy Travels). Vi var først inde ved Kilroy, men den rejseleder vi var i kontakt med, var en kæmpe idiot og reagerede ikke på vores ønsker - så vi gik hurtigt videre. Men Kilroy laver rejserne til næsten samme pris.

Som det sidste skal I huske lige at tjekke op på vacciner og rejsegear - vi skal af med omkring 3.000 kr. for vaccinationerne. Der er trods alt en del.

Spørg endelig såfremt jeg kan hjælpe med andet.
Brugeravatar

Hvem skal i rejse med i Australien? Jeg går ud fra i har købt et buspas eller noget i den stil.
Men jeg synes i SKAL se/opleve: Surf, Frazier Island, Whitsundays, Great Barrier Reaf og nok også outbaggen. I skal ikke til Alice Springs så?

Jeg bor selv i Sydney, så hvis i får brug for hjælp her i byen kan du altid skrive. Hvor længe skal i være her?
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydney, Australien

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster