Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hanzi skrev:Hej derude.. Jeg har nu trænet et års tid, med det formål at tage på i vægt, selvfølgelig i form af muskler.
- Jeg tager en shake med proteinpulver hver aften (ca 80 g) samt en shake hver gang jeg har trænet, denne shake består både af proteinpulver samt carbs. Jeg træner 4 gange i ugen.
Inden jeg begyndte at træne vejede jeg 80 kg, og efter et par måneder toppede min vægt på 85 kg.
Jeg spiser så meget jeg kan, og anstrenger mig for at spise proteinrigt mad, samt at spise mig mæt hver gang jeg får et måltid.
Idag da jeg vejede mig efter træning opdagede jeg at min vægt var nede på 82 kg, og aner ikke hvad dette skyldes? har jeg måske simpelt tabt en del fedt?
Jeg vil gerne veje omkring 90 kg, da jeg er en 194 høj.

Hanzi skrev:Ja, det er jo oplagt at det er problemet, jeg har bare svært ved at tro det, da jeg spiser en helveds masse!

Hanzi skrev:Så må jeg jo bare tage mig sammen og spise noget mere, måske er maden jeg spiser ikke god nok. Har i nogle ideer til et godt mellemmåltid hvis jeg skal tage på? Jeg synes sgu jeg har prøvet det meste.

M.R.J. skrev:OPRÅB: Kan vi ikke lave et eller andet faneblad øverst på siden ala "Nye medlemmer kig her" som så guider videre til artikler om basal ernæring og træning?
Synes det er ved at være lidt irriterende at alle de her begynder indlæg fylder hele forsiden, så man overser mange af de spændende debatter og indlæg der ellers bliver skrevet?
Er det bare mig der har det sådan?

hjarsoe skrev:M.R.J. skrev:OPRÅB: Kan vi ikke lave et eller andet faneblad øverst på siden ala "Nye medlemmer kig her" som så guider videre til artikler om basal ernæring og træning?
Synes det er ved at være lidt irriterende at alle de her begynder indlæg fylder hele forsiden, så man overser mange af de spændende debatter og indlæg der ellers bliver skrevet?
Er det bare mig der har det sådan?
Nej.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster