Først lidt info: Jeg er 21 år, 170 høj og vejer 58 kg - med andre ord er jeg bygget spinkelt, og har været det igennem hele mit liv.
Det vil jeg gerne ændre på nu, dels fordi det er sundt at træne og også fordi jeg godt kunne tænke mig mere selvtillid: Det er ikke ligefrem spinkle mennesker pigerne tænder mest på
Jeg spiser langt mere om dagen end alle mindre venner, som vejer de 70-75 kg, men det gider ikke at sætte sig på mig, samt at jeg spiser meget fed mad. Min læge har fortalt mig, at der bare er nogle mennesker, fordi jeg er en af de typer, der brænder det hele af med det samme - uanset mængden af mad - så han mente ikke, at jeg kunne gøre noget ved det.
Formålet er at få lidt sul på kroppen, og ikke nødvendigvis kun at få en masse muskler. Jeg har et bænkpres herhjemme inklusiv vægte, men jeg har ingen idé om, hvordan jeg gør det hele optimalt, hvilket er derfor jeg spørger jer. Har I nogle gode råd til, hvordan jeg skal gøre det her?
Enhver hjælp vil påskønnes.
Bedste hilsner,
Niels.

da jeg sku tage på! spiste jeg alene 12-15 rugbrøds madder om dagen med pålæk, som jeg nu var til.. Og det var blot mellem måltiderne.. fik 250-300G kød/kylling 200G stivelse + 300G grønsager til aftensmad ... massere nødder/hytteost/ og alt muligt andet.
Det hele indeholder masser kcal