Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

simonzo skrev:Hvorfor smider du bare stangen?

livebig55 skrev:simonzo skrev:Hvorfor smider du bare stangen?
kan ikke lige stave til det men facen hvor du går nedad er ikke go for nedre ryg
Men gentagelsen er først komplet, når vi har sænket stangen tilbage til udgangspunkt, og også her har folk en tendens til at lave en fejl. Mange er nemlig ekstremt bange for at lade ryggen tage noget af slæbet, så de squatter ned med vægten, for at bringe den til gulvet, med ryggen holdt næsten vertikal. Dette giver et problem når man når knæhøjde, da man pludseligt opdager at knæene er i vejen. Dette problem løser man ved at lade benene og ryggen arbejde sammen om at bringe stangen tilbage til gulvet. Rent praktisk gøres dette ved at bøje sig let forover og begynde at sænke stangen. Man begynder først rigtigt at gå ned i knæ, når stangen nærmer sig knæet. På den måde smutter stangen pænt forbi knæene og langs skinnebenene, hele vejen ned til gulvet.

livebig55 skrev:simonzo skrev:Hvorfor smider du bare stangen?
kan ikke lige stave til det men facen hvor du går nedad er ikke go for nedre ryg

Casper.S skrev:livebig55 skrev:simonzo skrev:Hvorfor smider du bare stangen?
Sikke noget ævl. Udnyt den excentriske fase, på en smart måde. Bare at smide stangen er idiotisk.

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster