Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mindpump skrev:nej du er ikke pumpet...
og nej det vil ikke have nogen som helst effekt, hvis det ikke er ægte test er det bare bullshit.

Almond skrev:Mindpump skrev:nej du er ikke pumpet...
og nej det vil ikke have nogen som helst effekt, hvis det ikke er ægte test er det bare bullshit.
Han siger nu også bare, at han er pumpet af en 15-årig at være

Almond skrev:Mindpump skrev:nej du er ikke pumpet...

Viggiator skrev:Almond skrev:Mindpump skrev:nej du er ikke pumpet...
Men er det ikke ligesom at være "pumpet af en vegetar at være"?

mathias graucob skrev:Hej
Jeg er dreng på 15, der har trænet i fitness center i ca. halvandet år, og er forholdsvis pumpet af en 15 årig og være. Nu vil jeg gerne se lidt hurtigere fremskridt end tidligere, og havde derfor set, at man kunne få nogen forskellige slags testosteron boostere, som ikke havde noget med steroider at gøre, og også pre-workout som ville hjælpe med at træne mere intenst. Alt dette lød meget fint, indtil jeg læste, at de anbefalede, at man skulle være over 18 for at tage dem.
Her er mit spørgsmål så: Vil de have nogen negative medfølger at tage disse testosteron boostere og pre-workouts? Hvis ja, hvilke?
Vh Mathias :-)

Pre Big Bang skrev:mathias graucob skrev:Hej
Jeg er dreng på 15, der har trænet i fitness center i ca. halvandet år, og er forholdsvis pumpet af en 15 årig og være. Nu vil jeg gerne se lidt hurtigere fremskridt end tidligere, og havde derfor set, at man kunne få nogen forskellige slags testosteron boostere, som ikke havde noget med steroider at gøre, og også pre-workout som ville hjælpe med at træne mere intenst. Alt dette lød meget fint, indtil jeg læste, at de anbefalede, at man skulle være over 18 for at tage dem.
Her er mit spørgsmål så: Vil de have nogen negative medfølger at tage disse testosteron boostere og pre-workouts? Hvis ja, hvilke?
Det vil sikkert ikke ha nogle negative medfølgere og du har ikke brug for det hvis du har styr på kosten som jo er nummer en.

Thelittleone skrev:Du behøver ingen tilskud bortset fra protein pulver og måske kreatin. Dernæst kan du få styr på kosten. Det er min holdning

Almond skrev:Thelittleone skrev:Du behøver ingen tilskud bortset fra protein pulver og måske kreatin. Dernæst kan du få styr på kosten. Det er min holdning
Han behøver slet heller ikke de to ting. Hvad er det magiske ved dem?

mathias graucob skrev:Hej

Almond skrev:Thelittleone skrev:Du behøver ingen tilskud bortset fra protein pulver og måske kreatin. Dernæst kan du få styr på kosten. Det er min holdning
Han behøver slet heller ikke de to ting. Hvad er det magiske ved dem?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster