Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1499
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1496

Følg bodybuilding.dk på

testosteron

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej

Nogen der har erfaring med testosteron booster? Der findes efterhånden et hav af dem på nettet.

Ved godt i vil svare, træn, spis og sov. Men det er ikke det mit spørgsmål går på :) .

På forhånd tak :)

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

prøv at bruge søge funktionen og skriv testosteron booster så er der bunker af svar om emnet
Life is like a coin. You can spend it any way you wish, but you only spend it once.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Hillerød

Træner her: FitnessWorld Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 110.00

Galleri: Vis galleri (7)

Solosesso skrev:prøv at bruge søge funktionen og skriv testosteron booster så er der bunker af svar om emnet

kan du uddybe og komme med din mening? Hvad synes du er godt og skidt mv.

På forhånd tak du :)

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00

Liverpool skrev:
Solosesso skrev:prøv at bruge søge funktionen og skriv testosteron booster så er der bunker af svar om emnet

kan du uddybe og komme med din mening? Hvad synes du er godt og skidt mv.

På forhånd tak du :)

så du vil ha vi alle skal skrive et nyt topic til dig? søg dog på det som han skriver.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Geografisk sted: FYN

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 230.00

Kort fortalt, så findes der test-boostere der virker - men som indebærer risiko for positiv dopingprøve. De er dog få, og de fleste bliver hurtigt pillet af markedet igen. En tommelfingerregel er at hvis lortet virker, så er der reel risiko for at det er ulovligt, kan give udslag i en dopingtest og har bivirkninger.

90% af alle tilgængelige testboostere på markedet har ingen eller meget lille effekt, og kan bedst kategoriseres som toy-roids.

Brug dine knaster på noget kvalitetsproteinpulver, kreatin og evt. en god pre-workout supp. ell.lign.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Kostplan: Ingen kostplan

Og er man ude i de få som faktisk virker, er bivirkningerne de samme som ved brug af "rigtige" steroider, men til en ofte dyrere pris end steroider.
<script></script>

Geografisk sted: Roskilde

Træner her: FitnessDK Roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 11.00
- Squat: 11.00
- Dødløft: 11.00

Galleri: Vis galleri (1)

Optimisten skrev:Og er man ude i de få som faktisk virker, er bivirkningerne de samme som ved brug af "rigtige" steroider, men til en ofte dyrere pris end steroider.

:blink:

lulwut ?!?

.. nej, bivirkningerne kan aldrig komme i nærheden af dem man kan pådrage sig, ved brug af rigtig AAS. Det siger sig selv, doserne af de androgene/anabolske agenter i en virksom testbooster er meget lavere end i selv et "mildt" steriod som f.eks. Primobolan ell. Anavar. Derfor er de evt. følgeskader også væsentlig mindre, men dermed ikke sagt uvæsentlige ell. ikke-eksisterende.

Folk er døde af moderate doser AAS, der er sgu' aldrig nogen der er døde af at køre en gang testbooster..

Prisen kan jeg ikke udtale mig om, jeg aner ikke hvad krudt sælges for i dag.
Brugeravatar

A Menace To Chicken skrev:
Optimisten skrev:Og er man ude i de få som faktisk virker, er bivirkningerne de samme som ved brug af "rigtige" steroider, men til en ofte dyrere pris end steroider.

lulwut ?!?

.. nej, bivirkningerne kan aldrig komme i nærheden af dem man kan pådrage sig, ved brug af rigtig AAS. Det siger sig selv, doserne af de androgene/anabolske agenter i en virksom testbooster er meget lavere end i selv et "mildt" steriod som f.eks. Primobolan ell. Anavar. Derfor er de evt. følgeskader også væsentlig mindre, men dermed ikke sagt uvæsentlige ell. ikke-eksisterende.

Folk er døde af moderate doser AAS, der er sgu' aldrig nogen der er døde af at køre en gang testbooster..

Prohormoner kan give samme bivirkninger som AAS, ved ikke om der er prohormoner i testboostere... :)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Dødløft: 150.00

lulwut ?!?

Selv om alvoren af bivirkningerne ikke er lige store, er bivirkningerne stadig de samme. Et kunstigt forhøjet testestoronniveau giver visse bivirkninger - det er uanset om det bliver sprøjtet ind i kroppen eller forhøjes via andet kemi.
<script></script>

Styrkeliste

Optimisten skrev:

lulwut ?!?

Selv om alvoren af bivirkningerne ikke er lige store, er bivirkningerne stadig de samme. Et kunstigt forhøjet testestoronniveau giver visse bivirkninger - det er uanset om det bliver sprøjtet ind i kroppen eller forhøjes via andet kemi.

Nope. Hvis du tilfører testosteron fra en ekstern kilde, nedregulerer dit endokrine system din egen-produktion af testosteron - og du vil derfor uvægerligt opleve en egentlig mangel på test, når du går off, medmindre du kører en meget effektiv PCT, og er heldig. Hvis en testbooster fungerer efter hensigten, øger den din krops egenproduktion af test - og du vil derfor ikke opleve noget tilbageslag ved ophør af brug, men du vil selvfølgelig opleve de bivirkninger der følger med et forhøjet niveau af test - forhøjet libido, svedproduktion, søvnbesvær, akne, aggression, etc. Er testboosteren en af dem der booster testniveauet ved at undertrykke produktionen af østrogen (kendt under navne som anti-aromatase/aromatase-inhibitors/østroblokkere) så kan du teoretisk risikere et mildt forhøjet niveau af østrogen i kroppen, ved endt brug, da kroppen eftersigende kan "rebounde" eller overkompensere produktionen, da den tror at den mangler østrogen. Dette er dog kun teori, der findes ingen empiriske beviser eller (af mig bekendte) tilfælde der kan refereres til. For østroblokkere gælder selvfølgelig omtrent de samme bivirkninger som ved et forhøjet niveau af test, da manglen på østrogen automatisk forøger niveauet af frit testosteron i kroppen.
Brugeravatar

Optimisten skrev:

Og hvad er så et "kunstigt forhøjet testniveau", Hr. Hobbyfarmaceut.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

A Menace To Chicken skrev:Folk er døde af moderate doser AAS, der er sgu' aldrig nogen der er døde af at køre en gang testbooster..

Ved godt BB.dk ikke vil have nogen snak om doseringer osv. men mig bekendt er der ingen der er direkte døde af en "moderat" dose AAS? Det skulle da være hvis man kom til at skyde sig intravenøst, men det er lidt for søgt et eksempel, ikke? ;)

Jeg er meget interesseret i at få uddybet hvem der er døde, da jeg går ud fra du har nogle eksempler og ikke bare smider mere brænde på ADD's i forvejen blussende bål?

Som en sikkert ligegyldig nota bene dør vi som mennesker ikke direkte af alderdom, men vi bliver svækkede af alder og således mere sårbare og modtagelige overfor ting og sygdomme der kan slå os ihjel. Selvfølgelig kan man ikke benægte at et tungt vedvarende brug af AAS kan forårsage død/organsvigt osv.. På et tidspunkt..
"Whatever you're doing.... Have pride in it.. Do it to the best of your ability... Peace Dorian"

Do not pray for easy lives, pray to be stronger men.
Do not pray for tasks equal to your powers, pray for powers equal to your tasks.
Brugeravatar

Logbog: Ingen logbog

SandyFrink skrev:
Optimisten skrev:

Og hvad er så et "kunstigt forhøjet testniveau", Hr. Hobbyfarmaceut.

Siger det ikke sig selv, Mr. Obvious
<script></script>

Styrkeliste

Yat3s skrev:
A Menace To Chicken skrev:Folk er døde af moderate doser AAS, der er sgu' aldrig nogen der er døde af at køre en gang testbooster..

Ved godt BB.dk ikke vil have nogen snak om doseringer osv. men mig bekendt er der ingen der er direkte døde af en "moderat" dose AAS? Det skulle da være hvis man kom til at skyde sig intravenøst, men det er lidt for søgt et eksempel, ikke? ;)

Jeg er meget interesseret i at få uddybet hvem der er døde, da jeg går ud fra du har nogle eksempler og ikke bare smider mere brænde på ADD's i forvejen blussende bål?

Som en sikkert ligegyldig nota bene dør vi som mennesker ikke direkte af alderdom, men vi bliver svækkede af alder og således mere sårbare og modtagelige overfor ting og sygdomme der kan slå os ihjel. Selvfølgelig kan man ikke benægte at et tungt vedvarende brug af AAS kan forårsage død/organsvigt osv.. På et tidspunkt..

.. jeg ved ikke helt hvor du vil hen, men nej - det er nok ikke nogen der er døde af enkelt kur på moderate doser primo ell. mast, ikke mig bekendt ihvertfald. Og hvis der er, så skulle det være pga. en decideret allergisk reaktion. Men min pointe er at man kan dø af AAS, men ikke af testboostere. Hvis din pointe så er at man skal bruge AAS på en forkert måde, i for store doser ell. i for lang tid for at risikere livet - så fint nok. Det er et spørgsmål om opfattelse. Men helt konkret, så er AAS langt farligere at have med at gøre, og langt mere potent, end nogensomhelst tilgængelig
testbooster på markedet. Og nej, jeg er ikke ude på at gå Anti Dumbbell Danmarks ærinde. Jeg ønsker blot at folk forstår at der er en verden til forskel på legetøjssteroider såsom testboostere, og så den rigtige vare.
Brugeravatar

A Menace To Chicken skrev:.. jeg ved ikke helt hvor du vil hen, men nej - det er nok ikke nogen der er døde af enkelt kur på moderate doser primo ell. mast, ikke mig bekendt ihvertfald. Og hvis der er, så skulle det være pga. en decideret allergisk reaktion. Men min pointe er at man kan dø af AAS, men ikke af testboostere. Hvis din pointe så er at man skal bruge AAS på en forkert måde, i for store doser ell. i for lang tid for at risikere livet - så fint nok. Det er et spørgsmål om opfattelse. Men helt konkret, så er AAS langt farligere at have med at gøre, og langt mere potent, end nogensomhelst tilgængelig
testbooster på markedet. Og nej, jeg er ikke ude på at gå Anti Dumbbell Danmarks ærinde. Jeg ønsker blot at folk forstår at der er en verden til forskel på legetøjssteroider såsom testboostere, og så den rigtige vare.

Det var der jeg ville hen. Selvfølgelig er en testbooster ikke lige så farlig og potent at lege med som AAS, jeg hæftede mig bare ved at du sagde at du kendte til folk der var døde af selv en moderat dose AAS, hvilket jeg ikke tror er sandt, medmindre de, som du siger, skulle have en bizar allergisk reaktion, eller kom til at skyde sig i en blodåre - det var derfor jeg stillede spørgsmålstegn.
Steroider er ikke specielt farligere end så meget andet medicin, hvis man ved hvad man laver. Som med al anden medicin kan man slå sig selv ihjel med det - fx. kodimagnyler.
"Whatever you're doing.... Have pride in it.. Do it to the best of your ability... Peace Dorian"

Do not pray for tasks equal to your powers, pray for powers equal to your tasks.
Brugeravatar

.. jeg tror misæren skyldtes at jeg skrev "modeat dosis AAS" - my bad.

Vi er helt enige.
Brugeravatar

A Menace To Chicken skrev:.. jeg tror misæren skyldtes at jeg skrev "moderat* dosis AAS" - my bad.

Vi er helt enige.

Tænkte jeg egentlig nok og var også det jeg ville frem til. Grunden til at jeg spurgte ind til det er delvist fordi folk har et absurd forvrænget billede af hvad steroider er og det ville være synd at dæmonisere det yderligere når folk er rigeligt skræmte i forvejen så snart det skal injiceres, men på den anden side ikke er blege for at proppe sig med testboosters, NSAID's og god-knows-what prot/kreatin/BCAA/jack3d blandingsprodukter der købes dyrt og fancy hjem fra USA. Langt de fleste aner ikke hvad de køber. Alt der har en effekt har også en sideeffekt, om man vil.

Forleden sendte en kammerat mig et billede, meget stolt, med en bøtte"Hydrobolic" han fornyligt havde erhvervet sig. Købt i Sverige. Hvad er det så? Proteinpulver. Overpriced og overbranded:

Billede

Brugeravatar

* Disclaimer:

jeg opfordrer ikke nogen til at bruge doping det er noget værre skidt se blot dette informative ADD billede der fint beskriver hvor slemt det er:

Billede

Brugeravatar

Yat3s skrev:* Disclaimer:

jeg opfordrer ikke nogen til at bruge doping det er noget værre skidt se blot dette informative ADD billede der fint beskriver hvor slemt det er:

Lorte billede, Yat3s

Reputation point: 5

Fedt hans hænder åbner sig op og bliver til klør på det sidste billede :D , så er man fucking swole når man ikke engang kan knytte hånden mere :dance:
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Dødløft: 150.00

fisken skrev:Lorte billede, Yat3s

Hvorfor kan du ikke se hvordan steroidebrugeren har et lille barn boende i sig der gradvist bliver underkuet og knækket omvendt proportionelt med at steroidebrugeren bliver større og større pga. diabolske steroider?
Han har sikkert også fået kamphund og BMW og alle ved at steroider bare er et gateway drug så han tager jo også hash og alt muligt. Billedet illustrerer det fint.

BigSquare skrev:Fedt hans hænder åbner sig op og bliver til klør på det sidste billede :D , så er man fucking swole når man ikke engang kan knytte hånden mere :dance:

Ja man skal køre en pænt høje dose test-boosters for at blive så huge ;)

Brugeravatar

BigSquare skrev:

Fedt hans hænder åbner sig op og bliver til klør på det sidste billede :D , så er man fucking swole når man ikke engang kan knytte hånden mere :dance:

Det er fordi dopingen bemægtiger sig brugeren som et andet UDYR!!!! Bare så at du er opmærksom på det sindrige billedsprog
Brugeravatar

Når man bliver swole nok falder folk tilsyneladende spontant på knæ for en og uddeler blowjobs. Et lidt uventet budskab fra den kant synes jeg nok :?
Brugeravatar

Reputation point: 5

Indlæg slettet af admin.
Sidst rettet af Skull and bones 4. feb 2012, 23:44, rettet i alt 1 gang.
JEG ER HER KUN FOR AT LÆSE INDLÆG AF "SANDYFRINK".

Kopier gerne ovenstående meddelelse mhp. styrkelse af mandens ego og heraf følgende merproduktion af indhold fra hans side.

PS Han træner fandeme hårdere end Bjarne Riis!
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Skull and bones skrev:
Yat3s skrev:
fisken skrev:Lorte billede, Yat3s

Hvorfor kan du ikke se hvordan steroidebrugeren har et lille barn boende i sig der gradvist bliver underkuet og knækket omvendt proportionelt med at steroidebrugeren bliver større og større pga. diabolske steroider?
Han har sikkert også fået kamphund og BMW og alle ved at steroider bare er et gateway drug så han tager jo også hash og alt muligt. Billedet illustrerer det fint.

Enig i denne analyse.

You can't argue with facts bro.

Brugeravatar

han tager meget hash

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

sbangers skrev:han tager meget hash

.. sårn er de, de der drenge på staniole stesolider. De drikker hash af store tekopper, stjæler og griner som vilde.

Det sir Ekstra Hadet selv at Dytlev sir, nemlig.
Brugeravatar

har prøvet axis-ht fra bsn. det var kun 1 glas og holdte i 20 dage :) gav ca 2,5kg på toppen i alle de 3 store øvelser. produktet lover bedre søvn, og det passer ihvertfald, man sover som en sten og falder i søvn som ingenting :). ellers har jeg ik oplevet de vilde ting på det :-).

spørgsmålet er så bar om det pengene værd? Nej sys jeg ikke, men hvis økonomi ik er et problem, kan du godt prøve dig frem.

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 280.00

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster