Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1508
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1506

Følg bodybuilding.dk på

Thomas Blachman

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Indlæg slettet af admin.
Sidst rettet af Skull and bones 4. feb 2012, 23:13, rettet i alt 6 gange.
JEG ER HER KUN FOR AT LÆSE INDLÆG AF "SANDYFRINK".

Kopier gerne ovenstående meddelelse mhp. styrkelse af mandens ego og heraf følgende merproduktion af indhold fra hans side.

PS Han træner fandeme hårdere end Bjarne Riis!
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Odense

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Rigtig godt oplæg.
Blachman har egentlig nogle pointer imellem alt det han lukker ud, men det som gør forskellen for mig er jeg kender ham fra x-faktor - og egentlig ikke anede hvad han lavede før det(kan nu se han er jazz-musiker). Han har fuldstændig solgt din integritet ved at være "dommer" i et reality program hvor han får tildelt en rolle iblandt dommerne - derfor er han i mine øjne bare blevet endnu en person som søger sine 15 minutter - hovedsageligt ved at fremstå som et overklasse løg(tak til magtens korridorer) med en masse fine ord og en holdning til alt..

Reputation point: 15

Kostplan: Vis kostplan

Med hensyn til hans udtalelser osv. i X-factor - så synes jeg han har ganske ret. Jeg ser ham ikke som et fjols, tværtimod.
"Train insane or remain the same!"
Brugeravatar

Geografisk sted: South

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 6.00
- Dødløft: 9.00

En mand, der for ikke at gå med kompromis med sin sag om ærligt at give deltagere i underholdningsprogrammet X Factor besked om deres manglende kunnen

Medmindre det er hans egne "artister". Så er sagen pludselig en helt anden, og de skal sovses ind i ros og lovord, om de så er mere tonedøve end Sussi og Leo.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Han er grunden til, at jeg faktisk har set X-faktor i år. Han er nu en ganske underholdende mand.
Jeg kan ikke forstå, hvordan hende moderen kunne blive sur over, at han bad hende undskylde til sin datter, fordi hun ikke beskyttede hende. Det kan godt være, at man skal støtte sine børne, men man behøver ikke støtte dem, så de er garanteret at møde nederlag - det er jo heller ikke sjovt for dommerne at skulle såre et barns følelser.
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.

+Faktor skrev:Han er grunden til, at jeg faktisk har set X-faktor i år. Han er nu en ganske underholdende mand.
Jeg kan ikke forstå, hvordan hende moderen kunne blive sur over, at han bad hende undskylde til sin datter, fordi hun ikke beskyttede hende. Det kan godt være, at man skal støtte sine børne, men man behøver ikke støtte dem, så de er garanteret at møde nederlag - det er jo heller ikke sjovt for dommerne at skulle såre et barns følelser.

Tænkte på præcis samme episode:

Men alligevel en rigtig god griner :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: -70.00
- Squat: -65.00
- Dødløft: -80.00

ThirtyEight skrev:
+Faktor skrev:Han er grunden til, at jeg faktisk har set X-faktor i år. Han er nu en ganske underholdende mand.

Tænkte på præcis samme episode:

Men alligevel en rigtig god griner :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nu prøver jeg på ingen måde at retfærdiggøre moderens handlinger, da hun virker som en idiot, men tænk lige over hvad det er i slubrer i jer.
Tror i det er alle der kommer videre til de 3 'hoveddommere?'
- Nej! Det er kun de ekstremt dårlige, og dem man ved går videre.
Vi står altså med en hel gruppe folk, som bliver udstillet i ugens bedste sendetid, til offentlig skue for alt og alle. En kammerat viste mig ham der Franz (ser ikke selv x-faktor normalt) og har da gjort mig mine overvejelser, og tror kun han blev sendt videre til dommerne, for at være endnu en ny person ddr kan hænge ud.

i lol'ed.
Brugeravatar

hjarsoe skrev:Nu prøver jeg på ingen måde at retfærdiggøre moderens handlinger, da hun virker som en idiot, men tænk lige over hvad det er i slubrer i jer.
Tror i det er alle der kommer videre til de 3 'hoveddommere?'
- Nej! Det er kun de ekstremt dårlige, og dem man ved går videre.

Vi står altså med en hel gruppe folk, som bliver udstillet i ugens bedste sendetid, til offentlig skue for alt og alle. En kammerat viste mig ham der Franz (ser ikke selv x-faktor normalt) og har da gjort mig mine overvejelser, og tror kun han blev sendt videre til dommerne, for at være endnu en ny person ddr kan hænge ud.

i lol'ed.

Og hvor er det lige, du ved det fra?
Sidst rettet af Milky 14. jan 2011, 16:40, rettet i alt 1 gang.

Og hvor er det lige, du ved det fra?

Jeg kender en der har deltaget sidste år. Der er en audition før man kommer ind til selve tv-auditionen.

Geografisk sted: Amager

Logbog: Ingen logbog

Bliver simpelthen nødt til at skrive igen efter det link blev postet...
Jeg har ikke set x-faktor siden 1. gang et af de der popstars, x-faktor, talent 2010 og hvad de ellers hedder, blev vist første gang.. Jeg blev så forarget over hvor groft det er og hvordan folk bliver "tændt" af at se svage/dumme/håbefulde mennesker blive følelsesmæssigt voldtaget på bedstesendetid fredag aften...
Det er ikke Blachman eller nogen af de andre dommere som direkte er skyld i at folk melder sig, i et eller andet desperat forsøg på realisere sig selv - men de bifalder det jo et eller andet sted når de vælger at fungere som "dommere" i denne type programmer..
En ting er der sidder nogle folk hos tv-selskaberne der skal tjene penge, og ikke har nogle moralske skrubler ved at gøre folk til grin på TV, en anden ting er befolkningen generelt er med på den og elsker at se folk, som oprigtigt tror de har en form for talent, blive SLAGTET af en fyr som Blachman der ikke lægger fingre imellem - det er jo sygt at sidde med sine børn fredag aften med en pose haribo og hygge hele familien, imens man ser en teenager pige få knust sine drømme(uanset hvor urealistiske disse drømme så må være) !

så har jeg det lidt bedre :lol:

Lagge har ret. Hele "midterfeltet" bliver sorteret fra ved pre-audition. De bedste og de dårligste kommer videre.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Lagge skrev:Jeg kender en der har deltaget sidste år. Der er en audition før man kommer ind til selve tv-auditionen.

Javel ja. Men det ændrer jo stadigvæk ikke ved, at forældrene til mange af børnene fuldstændig har misforstået det at støtte sit barn - det viser jo bare, at DR tænker på seertal, ligesom alle andre TV-kanaler.

det viser jo bare, at DR tænker på seertal, ligesom alle andre TV-kanaler.

Og længere er den bare ikke. Selvfølgelig gør de det. Og selvfølgelig er alt ved det koncept
planlagt ned i mindste detalje. At tro andet er idioti. Man skal jo enten elske eller hade
den rolle han har påtaget sig. Folk der tager det alvorligt og bliver stødt for alvor kan man kun lolle af. Man kan måske diskutere at det er en "syg" udvikling, men der er jo idioter nok der melder sig,
og det må stå for deres egen regning.
Deal with it..
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 270.00
- Dødløft: 270.00

Galleri: Vis galleri (1)

Hippo skrev:

Og længere er den bare ikke. Selvfølgelig gør de det. Og selvfølgelig er alt ved det koncept
planlagt ned i mindste detalje. At tro andet er idioti. Man skal jo enten elske eller hade
den rolle han har påtaget sig. Folk der tager det alvorligt og bliver stødt for alvor kan man kun lolle af. Man kan måske diskutere at det er en "syg" udvikling, men der er jo idioter nok der melder sig,

Men skal vi virkelig udstille samfundets idioter, så vi andre kan få det bedre med vores egen tilværelse?

Maskinen skrev:
Hippo skrev:

Men skal vi virkelig udstille samfundets idioter, så vi andre kan få det bedre med vores egen tilværelse?

Ja self. tænker DR på seertal. Hvad pokker sku de ellers tænke på? Det er det de lever af. Er det også skidt at føtex tænker på deres omsætning?

Folk melder sig selv til det. EOD.
Jeg ved jeg ikke synger særlig godt eller er en stor artist på en scene. Derfor melder jeg mig ikke.
Jeg kan overhovedet ikke have ondt af de fjolser der stiller op og fremfører det mest ringe stykke optræden nord for ækvator. Det handler om at være ærlig overfor sig selv inden man stiller op, og omkring at se på sig selv med kritiske øjne.

"Alle mine venner og min familie siger jeg synger godt". Ja det skal de sgu da. Min mormor fortæller da også mig at jeg synger godt selvom jeg ligger et pænt godt stykke under middel.
Hvis jeg så vælger ikke lige at prøve f.eks. at optage mig selv på bånd og lige lytte lidt kritisk til det og melder mig til x factor, så er det ikke DRs problem, det er ikke Blachmans problem, det er ikke Hr og Fru Jensens problem; det er MIT problem!

Som Blachman tit har sagt: Vi fortæller jer det jeres forældre ik tør sige. Og det skal de også.
Skulle Blachman og andre dommere pakke det sødt ind i vat og sige "jo lad os arbejde lidt med dig selvom du lyder som en kat der bliver sprættet op med en sløv hækkesaks".
Det er et talent show og størstedelen af dem der optræder har ikke skyggen af talent. Det er ikke showets skyld, det er folks skæve opfattelse af evner.

Jeg synes det er fint at Blachman er direkte. Folk VED hvordan han er og de ved at showet er et sted hvor man får den rå sandhed, så hvis de ikke kan klare det, så skal de ikke stille op.
Sådan er det sgu da i alle andre situationer. Hvis jeg kommer til jobsamtale omkring et IT job (jeg aner intet om IT hvis det rækker længere end office pakken), skulle chefen i stolen så gøre andet end bede mig forlade stedet fordi jeg faktisk har spildt hans tid på FULD hammer?

Folk er så vant til at få alt pakket pænt ind, overtrukket med chokolade og så lidt drys på.
Når der så endelig kommer en situation hvor de faktisk får noget direkte at vide, så kan de slet ikke håndtere det.
Misforstå mig ikke, det er da aldrig sjovt at få at vide "Det der, det stinker du fandme til!", men igen: så må man holde sig fra sådanne steder hvor man ved at det sandsynligvis sker.

Et glimrende citat fra "60 seconds" dækker det godt:

"I know I can't swim, so I keep my god damn black ass out of the pool!"
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Jeg synes at det er fedt at der er sådan en som Blachmann, det kan jo ikke passe at teenageres forældre ikke siger til deres børn at de IKKE kan synge, de gør dem selv til grin og som Blachmann siger: "Hvorfor beskytter du ikke dit barn?"
Det kan ikke være mere rigtigt!! Hvor sagde hun ikke til sit barn, at hun ikke synger så godt som hun selv tror. Støt og pas forhelvede på dit barn, håber moderen INDERLIGT fortryder at hun bakkede sin datter op om det her, jeg krummer virkelig tær!!
Jeg synes at det er godt og tror også det er sundt at teenagere får ren besked i dette tilfælde at de virkelig ikke kan synge.
"You never have to wait for a squat rack on Christmas morning"
- Ben "Pak Man" Pakulski

"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general."
- Mark Rippetoe
Brugeravatar

Træner her: Hjørring Styrkesport

Dingo skrev:
Maskinen skrev:
Hippo skrev:

Ja self. tænker DR på seertal. Hvad pokker sku de ellers tænke på? Det er det de lever af. Er det også skidt at føtex tænker på deres omsætning?

Jeg ved jeg ikke synger særlig godt eller er en stor artist på en scene. Derfor melder jeg mig ikke.
Jeg kan overhovedet ikke have ondt af de fjolser der stiller op og fremfører det mest ringe stykke optræden nord for ækvator. Det handler om at være ærlig overfor sig selv inden man stiller op, og omkring at se på sig selv med kritiske øjne.

"Alle mine venner og min familie siger jeg synger godt". Ja det skal de sgu da. Min mormor fortæller da også mig at jeg synger godt selvom jeg ligger et pænt godt stykke under middel.
Hvis jeg så vælger ikke lige at prøve f.eks. at optage mig selv på bånd og lige lytte lidt kritisk til det og melder mig til x factor, så er det ikke DRs problem, det er ikke Blachmans problem, det er ikke Hr og Fru Jensens problem; det er MIT problem!

Som Blachman tit har sagt: Vi fortæller jer det jeres forældre ik tør sige. Og det skal de også.
Skulle Blachman og andre dommere pakke det sødt ind i vat og sige "jo lad os arbejde lidt med dig selvom du lyder som en kat der bliver sprættet op med en sløv hækkesaks".
Det er et talent show og størstedelen af dem der optræder har ikke skyggen af talent. Det er ikke showets skyld, det er folks skæve opfattelse af evner.

Jeg synes det er fint at Blachman er direkte. Folk VED hvordan han er og de ved at showet er et sted hvor man får den rå sandhed, så hvis de ikke kan klare det, så skal de ikke stille op.
Sådan er det sgu da i alle andre situationer. Hvis jeg kommer til jobsamtale omkring et IT job (jeg aner intet om IT hvis det rækker længere end office pakken), skulle chefen i stolen så gøre andet end bede mig forlade stedet fordi jeg faktisk har spildt hans tid på FULD hammer?

Folk er så vant til at få alt pakket pænt ind, overtrukket med chokolade og så lidt drys på.
Når der så endelig kommer en situation hvor de faktisk får noget direkte at vide, så kan de slet ikke håndtere det.
Misforstå mig ikke, det er da aldrig sjovt at få at vide "Det der, det stinker du fandme til!", men igen: så må man holde sig fra sådanne steder hvor man ved at det sandsynligvis sker.

Kan ikke siges bedre.
"You never have to wait for a squat rack on Christmas morning"
- Ben "Pak Man" Pakulski

"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general."
- Mark Rippetoe
Brugeravatar

Træner her: Hjørring Styrkesport

Dingo skrev:Ja self. tænker DR på seertal. Hvad pokker sku de ellers tænke på? Det er det de lever af. Er det også skidt at føtex tænker på deres omsætning?

Min pointe er ikke så meget DR ikke burde sende det, det er mere det at der er et stort markede for denne type programmer - hvad siger det ikke om os?
Det er IMO det samme som folk der stopper og ser på ulykker, der er en skræmmende tendens til mennesker vil se folk som har det dårligere end en selv, måske for at få bekræftet deres eget liv ikke er så lort som de reelt set føler ?

Maskinen skrev:Min pointe er ikke så meget DR ikke burde sende det, det er mere det at der er et stort markede for denne type programmer - hvad siger det ikke om os?
Det er IMO det samme som folk der stopper og ser på ulykker, der er en skræmmende tendens til mennesker vil se folk som har det dårligere end en selv, måske for at få bekræftet deres eget liv ikke er så lort som de reelt set føler ?

Kig på alle TV programmer der ikke er fiktion.

Vi kan godt lide at se folks op- og nedture og måske ind i mellem spejle os selv i dem og jeg kan virkelig ikke se hvad der er galt i det.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Altså det er jo ikke retarderede mennesker der kommer på live tv.
Det er folk der hungrer efter deres 30 sek i tv og som for langt de
flestes vedkommende totalt har overvurderet deres eget talent.
Det må de altså selv om. Ikke at vi som samfund eller mennesker
bare skal fralægge os ethvert ansvar, men hvis voksne normalt
intelligente mennesker vil melde sig til X faktor eller Paradise
eller diverse andre talent shows osv, jamen det styrer de selv.
At der så er en stakkels teenager der får sin drøm knust, boo huu,
det kunne jo være hun trængte til et reality tjek. Der er sgu for
mange curling børn i omløb der er blevet pakket ind i vat af
deres forældre hele livet og på et tidspunkt skal de jo have
at vide at de ikke er Guds gave til menneskeheden, at det så
sker for åben skærm er deres forældres ansvar.
Deal with it..
Brugeravatar

Styrkeliste

Dingo skrev:
Maskinen skrev:Min pointe er ikke så meget DR ikke burde sende det, det er mere det at der er et stort markede for denne type programmer - hvad siger det ikke om os?

Kig på alle TV programmer der ikke er fiktion.

Vi kan godt lide at se folks op- og nedture og måske ind i mellem spejle os selv i dem og jeg kan virkelig ikke se hvad der er galt i det.

Det er naturligt at spejle sig selv i andre, men tvivler på folk sidder og identificere sig med dem som gør sig selv til grin i alle de forskellige reality programmer som efterhånden eksisterer.
Skal man tro på Maslow og hans behovspyramide har mennesket et selvrealiserende behov, og ikke alle har evne til at kunne skrive en bog, eller blive en ekspert på et eller andet område - derfor vil mange efterhånden bare være kendte.
Og når så der findes disse muligheder til selvrealiseringen som X-faktor, Paradise Hotel, Singleliv(you name it!) virker disse da klart nemmest.. men hvad har disse programmer tilfælles?
Ifølge egne betragtninger er det enten meget unge, eller blot uintelligente mennesker som deltager i disse reality shows - simpelthen i et desperart forsøg på at realisere sig selv(som Maslow foreskriver er et alment menneskeligt behov). Vi(TV-seere gennem TV-selskaber) udnytter altså et menneskeligt behov hos svagere stillet end os selv.

Der er forskel på at vil følge med i folks op og nedture, og så se, hvad TV producenterne selv betegner som underholdning.

Vi(TV-seere gennem TV-selskaber) udnytter altså et menneskeligt behov hos svagere stillet end os selv.

Men det er jo det vi gør, som mennesker, og altid har gjort i alle mulige sammenhænge?
Kan sagtens se din pointe, men udover det idealistiske islæt, så kan jeg ikke rigtig se
hvad du vil stille op udover bare at tage det til efterretning. Iøvrigt er det vel ikke
et menneskekrav at blive kendt eller berømt eller ekspert eller udgive en bog, at der
så er folk der vil kompensere for manglende reelle evner ved at udstille sig selv,
det er altså deres problem, det må være en risiko de løber i jagten på berømmelse.
Deal with it..
Brugeravatar

Styrkeliste

Maskinen skrev:Det er naturligt at spejle sig selv i andre, men tvivler på folk sidder og identificere sig med dem som gør sig selv til grin i alle de forskellige reality programmer som efterhånden eksisterer.
Skal man tro på Maslow og hans behovspyramide har mennesket et selvrealiserende behov, og ikke alle har evne til at kunne skrive en bog, eller blive en ekspert på et eller andet område - derfor vil mange efterhånden bare være kendte.
Og når så der findes disse muligheder til selvrealiseringen som X-faktor, Paradise Hotel, Singleliv(you name it!) virker disse da klart nemmest.. men hvad har disse programmer tilfælles?
I.

Ja mennekset har(ifølge Maslow i hvert fald) et behov for selvrealisering, men du fanger altså ikke helt hans pointe. Han mener ikke, at man har et behov for at udstille sig selv; han mener, at man har et behov for at realisere ens medfødte evner(eller evner man har erfaret senere hen) og samtidig nå så langt, som man kan. Det er altså at man søger udfordringer og har trang til at udvikle sig - ikke at man har behov for at udstille sig.
Medmindre man føler, at man har et medfødt talent for at drikke sig stiv og have sex på TV, så tvivler jeg på, at man melder sig til Paradise Hotel for at realisere sig selv :wink:

EDIT:
Desuden så melder et behov sig først, når det foregående er opfyldt. Behovet inde selvrealisering er selvværdsbehov, hvor man har behov for at præstere, have ansvar og indflydelse, samt føle sig unik og være påskønnet. Man melder sig altså ikke til X-faktor(hvis vi ser på Maslow), fordi man gerne vil være unik og præstere, fordi man mener, at man har et talent.

+Faktor skrev:Ja mennekset har(ifølge Maslow i hvert fald) et behov for selvrealisering, men du fanger altså ikke helt hans pointe. Han mener ikke, at man har et behov for at udstille sig selv; han mener, at man har et behov for at realisere ens medfødte evner(eller evner man har erfaret senere hen) og samtidig nå så langt, som man kan. Det er altså at man søger udfordringer og har trang til at udvikle sig - ikke at man har behov for at udstille sig.
Medmindre man føler, at man har et medfødt talent for at drikke sig stiv og have sex på TV, så tvivler jeg på, at man melder sig til Paradise Hotel for at realisere sig selv :wink:

EDIT:
Desuden så melder et behov sig først, når det foregående er opfyldt. Behovet inde selvrealisering er selvværdsbehov, hvor man har behov for at præstere, have ansvar og indflydelse, samt føle sig unik og være påskønnet. Man melder sig altså ikke til X-faktor(hvis vi ser på Maslow), fordi man gerne vil være unik og præstere, fordi man mener, at man har et talent.

Tvivler på folk som deltager i disse programmer mener de udstiller sig selv.
Et andet eksempel er hvis man hele tiden får at vide fra sine omgivelser(venner familie) at man synger godt, så kan man betragte det som en enten medfødt eller senere erhvervet evne.

Efter at have slået op i bogen kan jeg se jeg roder lidt rundt i det.. det er nærmere agtelsesbehovet der kan være tale om.. "Need for reputation, prestige and recognition from others. Also contains need for self-confidence and strength"

Og jeg forstår ikke logikken bag dit sidste argument :)

Det er sjovt i videoen. Allerede i den unge alder pigen har kan man ane det begyndende fysiske forfald og de karakteristika der kendetegner moren. Som man siger. Hvis man vil se hvordan en pige ser ud om 30 år, så se på hendes mor.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

SandyFrink skrev:Det er sjovt i videoen. Allerede i den unge alder pigen har kan man ane det begyndende fysiske forfald og de karakteristika der kendetegner moren. Som man siger. Hvis man vil se hvordan en pige ser ud om 30 år, så se på hendes mor.

ja big suprice! hvis du vil lære mere så læs om gener, social arv og milijø. :)
Brugeravatar

Reputation point: 35

Geografisk sted: FYN

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 230.00

Indlæg slettet af admin.
Sidst rettet af Skull and bones 4. feb 2012, 23:13, rettet i alt 1 gang.
JEG ER HER KUN FOR AT LÆSE INDLÆG AF "SANDYFRINK".

Kopier gerne ovenstående meddelelse mhp. styrkelse af mandens ego og heraf følgende merproduktion af indhold fra hans side.

PS Han træner fandeme hårdere end Bjarne Riis!
Brugeravatar

Blachman er for cool. Syntes fandme det er iorden at han siger sin mening og ikke pakker det ind. Når du melder dig til sådan et program skal du være forberedt på at du enten kan få tommel fingeren eller fuck fingeren.
Statistik er som et miniskørt, det giver gode ideer, men skjuler det vigtigste.

det var genialt, det han sagde i dag midt i programmet:

Det er en ting i tiden, at kan man ligne en eller noget, der kan noget, så er det næsten lige så godt, som det at rent faktisk at kunne. Så må man bare håbe hele verden bare blinker på samme tid, så de ikke lægger mærke til at man ikke kan en skid. Vi blinker bare ikke her, vi ser det som det er.. Det er fit n' want it
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: -70.00
- Squat: -65.00
- Dødløft: -80.00

Jeg synes, at han har nogle fornuftige ting at sige - og der er intet i vejen med konstruktiv kritik.

Derimod synes jeg sommetider, at han sagtens kunne få sine pointer igennem, med lidt mere respekt.

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster