Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rosenhøj skrev:Kanon tilbud.
Jeg har personligt smidt dig en pm, synes sku jeg mangler lidt grundlæggende viden en gang imellem.

Equus skrev:Det ligner umiddelbart billederne fra "Strength Training Anatomy" af Frederic Delavier
udemærket bog at bruge som inspirationskilde, hvis man er løbet tør for ideer

Backbone skrev:Copyright?

.
bds1 skrev:Rosenhøj skrev:Kanon tilbud.
Jeg har personligt smidt dig en pm, synes sku jeg mangler lidt grundlæggende viden en gang imellem.
hvad er forsekllllen på alm squat og power squat?L)

Backbone skrev:Copyright?

Mussetrussen skrev:Det var da en overvældende interesse, men nu har jeg sendt den til dem der var interesserede. Hvis det betyder færre bizarre optrin og mystiske, forkert udførte øvelser der fører til skader ude i centrene så var det arbejdet værd. Men jeg vil sige stop for flere mails nu, har også andre ting der skal laves

Bnaz skrev:Mussetrussen skrev:Det var da en overvældende interesse, men nu har jeg sendt den til dem der var interesserede. Hvis det betyder færre bizarre optrin og mystiske, forkert udførte øvelser der fører til skader ude i centrene så var det arbejdet værd. Men jeg vil sige stop for flere mails nu, har også andre ting der skal laves
Hvad med bare at uploade den på nettet og smide et link ind her?

Mussetrussen skrev:Bnaz skrev:Mussetrussen skrev:Det var da en overvældende interesse, men nu har jeg sendt den til dem der var interesserede. Hvis det betyder færre bizarre optrin og mystiske, forkert udførte øvelser der fører til skader ude i centrene så var det arbejdet værd. Men jeg vil sige stop for flere mails nu, har også andre ting der skal laves
Hvad med bare at uploade den på nettet og smide et link ind her?
Copyright issues...hvis vi kører den uden om sitet har sitet i princippet intet at gøre med den, ved ikke om de vil have et link liggende, så derfor...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster