Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Anden skrev:http://www.bodyman.dk

Gainer skrev:Anden skrev:http://www.bodyman.dk
Også mit bedste bud.. De har de fleste fede mærker;
Deres eget bodyman, Better bodies, GASP osv.

5teensig skrev:det er da ligegyldigt hvad for noget tøj man træner i! er I alle sammen bare en bunke popunger?

SørenDP skrev:5teensig skrev:det er da ligegyldigt hvad for noget tøj man træner i! er I alle sammen bare en bunke popunger?
Så er det jo netop ikke ligegyldigt

ninjaen2800 skrev:Vedr.: Størrelse på Gasp tank tops.
Hvilken størrelse vil i sige en gut på 181 på en kampvægt af sølle 71kg skal bruge ? medium eller helt ned i small ? vil ik have den skal sidde for stramt og se lille ud, men stadig sidde "tæt"

Wannabe-BB skrev:Medium var for stor til mine 70 kg, så det er den højest sandsynligt nok også til dine:D

ninjaen2800 skrev:Wannabe-BB skrev:Medium var for stor til mine 70 kg, så det er den højest sandsynligt nok også til dine:D
Har lige bestilt en small. Så må jeg se om sådan en passer

silchas ruin skrev:Troede noget mere af det træningstøj var til voksne mænd, men de har jo ofte kun til xxl, hvad kan man bruge det til?

mikkel_baech skrev:silchas ruin skrev:Troede noget mere af det træningstøj var til voksne mænd, men de har jo ofte kun til xxl, hvad kan man bruge det til?
Måske Vejle telt fabrik kan lave et par shorts til dig? hvis du ikke er tilfreds med udvalget.

Gaxe skrev:mikkel_baech skrev:silchas ruin skrev:Troede noget mere af det træningstøj var til voksne mænd, men de har jo ofte kun til xxl, hvad kan man bruge det til?
Måske Vejle telt fabrik kan lave et par shorts til dig? hvis du ikke er tilfreds med udvalget.
Wow mikkel, er du ok?

mikkel_baech skrev:Gaxe skrev:mikkel_baech skrev:silchas ruin skrev:Troede noget mere af det træningstøj var til voksne mænd, men de har jo ofte kun til xxl, hvad kan man bruge det til?
Wow mikkel, er du ok?
jada, synes bare at hans kommentar havde brug for et modspil. han ved jo godt selv at XXl er stort for en ganske alm borger.

Gaxe skrev:mikkel_baech skrev:Gaxe skrev:mikkel_baech skrev:silchas ruin skrev:Troede noget mere af det træningstøj var til voksne mænd, men de har jo ofte kun til xxl, hvad kan man bruge det til?
Wow mikkel, er du ok?
jada, synes bare at hans kommentar havde brug for et modspil. han ved jo godt selv at XXl er stort for en ganske alm borger.
Ja okay, læste bare din besked anderledes

mikkel_baech skrev:hvordan da?

Gaxe skrev:mikkel_baech skrev:hvordan da?
Bare sådan gammelsur hak hak hak, du ved..

Irriterer mig bare ind i mellem at jeg altid skal se efter special butikker. Selv når jeg er færdig med at tabe mig skal xxl nok være ret stort i størrelsen for at det bliver en mulighed.

Wannabe-BB skrev:ninjaen2800 skrev:Wannabe-BB skrev:Medium var for stor til mine 70 kg, så det er den højest sandsynligt nok også til dine:D
Har lige bestilt en small. Så må jeg se om sådan en passer
Det gør den, ellers skal jeg nok købe den af dig:D
har lige modtaget den. der skal ik mere en 2-3 kg mere på kroppen før den ser for lille ud 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster