[url][/url]slettet
- Kode: Vælg alt
[list][/list]

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
[url][/url]slettet
- Kode: Vælg alt
[list][/list]

Hvis du sagtens føler, du kan bulker yderligere videre uden, det går dig på! Så synes jeg du skulle gøre det. Men kort sagt, jeg ville cutte :-)

min fejl.
Lisan skrev:Jeg vil også helst snart cutte. Synes jeg er blevet liiidt tyk.

mart240e skrev:Hvis du begynder at føle at du er tyk, ville jeg mene du skulle begynde at cutte nu. Så kan du stort set også være sikker på at være trimmet godt til sommer.

Lisan skrev:mart240e skrev:Hvis du begynder at føle at du er tyk, ville jeg mene du skulle begynde at cutte nu. Så kan du stort set også være sikker på at være trimmet godt til sommer.
Det lyder rigtigt, at hvis jeg føler mig tyk, nu er det tid til at cutte...venter dog lige til julen er overstået - ellers bliver det måske lidt svært for mig at holde;)
Nu er jeg stadig rimelig ny i denne verden men mon jeg har nok muskelmasse til at blive lidt markeret hvis jeg cutter ned?

Lisan skrev:mart240e skrev:Hvis du begynder at føle at du er tyk, ville jeg mene du skulle begynde at cutte nu. Så kan du stort set også være sikker på at være trimmet godt til sommer.
Det lyder rigtigt, at hvis jeg føler mig tyk, nu er det tid til at cutte...venter dog lige til julen er overstået - ellers bliver det måske lidt svært for mig at holde;)
Nu er jeg stadig rimelig ny i denne verden men mon jeg har nok muskelmasse til at blive lidt markeret hvis jeg cutter ned?
Hvilket proteinpulver bruger du? Når du skal begynde at cutte vil jeg klart anbefale Bodylab's utrolig gode Whey 100 produkt. Jeg bruger det selv under cutting perioden.

Lisan skrev:Ja...lige med at komme over julen og så går det løs![]()
Jeg har endnu ikke benyttet mig af proteinpulver men overvejer det når nu jeg lige straks skal til at cutte

mart240e skrev:Lisan skrev:Ja...lige med at komme over julen og så går det løs![]()
Jeg har endnu ikke benyttet mig af proteinpulver men overvejer det når nu jeg lige straks skal til at cutte
Jeg vil ihvertfald klart anbefale dig ovenstående produkt. Det er det produkt, der har givet mig bedst resultater.

mart240e skrev:Lisan skrev:Ja...lige med at komme over julen og så går det løs![]()
Jeg vil ihvertfald klart anbefale dig ovenstående produkt. Det er det produkt, der har givet mig bedst resultater.
mart240e skrev:Du skal kun begynde på proteinpulver, hvis du har en ordenlig kost! Det er ikke et vidundermiddel, der giver dig flot krop på ingen tid. Din normale kost skal altid være din 1. priotet, og du må aldrig udskifte din normale kost med udelukkende kosttilskud.

mart240e skrev:Ja det nok smart at vente med at cutte til efter julenHvilket proteinpulver bruger du? Når du skal begynde at cutte vil jeg klart anbefale Bodylab's utrolig gode Whey 100 produkt. Jeg bruger det selv under cutting perioden.
](./images/smilies/wallbash.gif)

Hvad der er det rigtige for dig at gøre nu, er svært at sige uden at vide hvad du gerne vil. Kan du ikke poste et billede af én, du ser som et kropsligt forbillede? 

Sierrakilo skrev:Hej Lisan,
På det nederste billede er dine muskler rigtig tydelige. At én tidligere i tråden spørger om du er mand el. kvinde er meget sigende - jeg var næsten selv i tvivl om det var samme person på billede 1 og 2.
Hvad er dit mål med træningen? Hvad er det kropsideal du bygger hen imod? Du har åbentys rigtig gode gener og evner til at bygge muskler - og hvis du gerne vil være STÆRK og vil bygge store muskler, så kan du blive en lean mean machine!Hvad der er det rigtige for dig at gøre nu, er svært at sige uden at vide hvad du gerne vil. Kan du ikke poste et billede af én, du ser som et kropsligt forbillede?
Mvh SK
P.S. Der er ikke noget galt med protein-pulver under cut, så længe du - selvfølgelig - sørger for at du, set over tid, ligger i energiunderskud. Det vil klart være hensigtmæssigt at indtage de fleste kalorier før og efter træning. Iøvrigt er jeg selv på skrump i øjeblikket og bruger proteinpulver et par gange om uger vel nok.

Babylon16 skrev:Hvis hende på billederne er dit forbillede, er det tid til at cutte.
Held og lykke med projektet

Kenny Nickelman=GUNS skrev:Det ligner da at der er en ok portion masse under spækket.
Jeg synes du skal give den gas fra januar og få smidt en masse kg.
Så kan du jo tage formen op til april/maj. Der burde du have smidt 8-10kg. (hvis vi går efter 2kg om mnd.)
Hvor høj er du og hvor meget vejer du?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster