Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

lass5999 skrev:Jeg er bare i den situation at mine forældre ikke vil lade mig træne inden vægten kommer lidt op, og jeg må ikke tabe mig bagefter, så vil man som utrænet opleve at opbygge muskler og mindske fedt på samme tid?

lass5999 skrev:Jeg er bare i den situation at mine forældre ikke vil lade mig træne inden vægten kommer lidt op, og jeg må ikke tabe mig bagefter, så vil man som utrænet opleve at opbygge muskler og mindske fedt på samme tid?

lass5999 skrev:Tak for linkene, kender skam godt til bulk, men mine forældre er bare svære at overbevise, men jeg må prøve og vise dem artiklerne og forklare det er vejen frem til vægtøgning, ville også bare høre om det andet for en begynder ville være muligt at opleve, hvilket jeg har læst før, selvom det i teorien er umuligt at opbygge muskler og tabe fedt samtidigt

lass5999 skrev:Det vil jeg gøre, vil det i mit tilfælde være muligt at opnå sixpack? Og har i nogle gode eksempler på 2 split programmer som er nemme at køre, har to timer til rådighed til et træningspas

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster