Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

andreas7074 skrev:Dødløft.
EDIT: søg på google. du finder mindst 20 øvelser der rammer røven.

What! skrev:Jeg ved ikke om den rammer lige så godt som squat, men jeg laver Glute bridge med en vægtskive.

Chayen skrev:Tag evt. et kig på dette øvelsesbibliotek under Gluteus Maximus: http://exrx.net/Lists/ExList/HipsWt.html#anchor169231

Ole_S skrev:What! skrev:Jeg ved ikke om den rammer lige så godt som squat, men jeg laver Glute bridge med en vægtskive.
Okay, den har du haft gode erfaringer med ?
Men jeg er rigtig glad for øvelsen, jeg synes den er hård og jeg føler at jeg får noget ud af den. Om det er indbildning ved jeg ikke.

What! skrev:Ole_S skrev:What! skrev:Jeg ved ikke om den rammer lige så godt som squat, men jeg laver Glute bridge med en vægtskive.
Okay, den har du haft gode erfaringer med ?
Det er lidt svært at svare på synes jeg, for jeg squatter og dødløfter også, så hvad det er der virker ved jeg ikkeMen jeg er rigtig glad for øvelsen, jeg synes den er hård og jeg føler at jeg får noget ud af den. Om det er indbildning ved jeg ikke.

What! skrev:Jeg ved ikke om den rammer lige så godt som squat, men jeg laver Glute bridge med en vægtskive.

SandyFrink skrev:What! skrev:Jeg ved ikke om den rammer lige så godt som squat, men jeg laver Glute bridge med en vægtskive.
En aktiveringsøvelse der kun har værdi indledningsvist når de værste tilfælde af fladrøvethed aka white man's flat assitis skal behandles mhp. at facilitere neuromuskulær kontakt så kroppen lærer at bruge muskulaturen i andre øvelser. For egentlig træning af glutes kræves tunge vægte og store øvelser - squat og dødløft.

Ole_S skrev:SandyFrink skrev:What! skrev:Jeg ved ikke om den rammer lige så godt som squat, men jeg laver Glute bridge med en vægtskive.
En aktiveringsøvelse der kun har værdi indledningsvist når de værste tilfælde af fladrøvethed aka white man's flat assitis skal behandles mhp. at facilitere neuromuskulær kontakt så kroppen lærer at bruge muskulaturen i andre øvelser. For egentlig træning af glutes kræves tunge vægte og store øvelser - squat og dødløft.
Med dine flotte ord mener du, at dødløft og squat ramme balle-musklen bedst?
Jeg er nemlig lidt bange er squat, da jeg har et dårligt knæ :-(

Ioxer skrev:Ole_S skrev:SandyFrink skrev:What! skrev:Jeg ved ikke om den rammer lige så godt som squat, men jeg laver Glute bridge med en vægtskive.
Med dine flotte ord mener du, at dødløft og squat ramme balle-musklen bedst?
Jeg er nemlig lidt bange er squat, da jeg har et dårligt knæ :-(
hvad er der galt med dine knæ? har du fået det diagnosticeret?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster