Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

grapesoda skrev:Hej:)
Har en kæreste med samme ønske.. eller, hun ville gerne løfte numsen.
Hun har fået gode resultater ved Squat supersættet med lunges. Og Sumo dødløft..
ydermere løber hun hver anden dag 30minutter, og den "modsatte" dag går hun incline (power walk incline) kombineret med stepping maskinen..
Har prøvet at lokke hende til at lave hack squat, men det var ikke noget hun syntes var sjovt.., og det tæller jo også

A Menace To Chicken skrev:grapesoda skrev:Hej:)
Hun har fået gode resultater ved Squat supersættet med lunges. Og Sumo dødløft..
ydermere løber hun hver anden dag 30minutter, og den "modsatte" dag går hun incline (power walk incline) kombineret med stepping maskinen..
Har prøvet at lokke hende til at lave hack squat, men det var ikke noget hun syntes var sjovt.., og det tæller jo også
Hacksquat er heller ikke den optimale øvelse for gluteus, men er derimod en fantastisk øvelse til at tæve quads i bund med. Sæt hende i sving med noget rumænsk dødløft, eller stivbenet dødløft - det straffer røven helt formidabelt.

ntp9 skrev:http://go-dyn.tv2.dk/articledag/id-41617697:bikiniklar-s%C3%A5dan-f%C3%A5r-du-fastere-baller.html?forside
Velbekomme! Dine problemer er løst!![]()
Nej, lyt for Guds skyld hellere til Friche og Menace to Chicken!

grapesoda skrev:A Menace To Chicken skrev:grapesoda skrev:Hej:)
Hacksquat er heller ikke den optimale øvelse for gluteus, men er derimod en fantastisk øvelse til at tæve quads i bund med. Sæt hende i sving med noget rumænsk dødløft, eller stivbenet dødløft - det straffer røven helt formidabelt.
Du har ret med stivbenet dødløft.. Bruger den selv, dog primært for at ramme mine hamstrings, så vil ikke anbefale den til decideret balle træning, da der skal god vægt på før den kan mærkes i ballerne, IMO

Rasmuskrogh skrev:Box squats, hip-thrusters, glute bridges og dybe ol squats.

MBang skrev:Hvad med noget så simpelt som GHR ?

W_I_P skrev:MBang skrev:Hvad med noget så simpelt som GHR ?
I forhold til nogle af de andre nævnte øvelser, finder jeg ikke denne øvelse specielt brugbar til formålet.

Dingo skrev:Jeg sad og holdt vejret da værten spørger om punktslankning men der svarede hun heldigvis noget nogenlunde normalt.
Og hvor irriterende jeg end synes Anne Bech nogle gange er... så ku jeg godt

Friche skrev:Dingo skrev:Jeg sad og holdt vejret da værten spørger om punktslankning men der svarede hun heldigvis noget nogenlunde normalt.
Og hvor irriterende jeg end synes Anne Bech nogle gange er... så ku jeg godt
Jeg kan ikke se forbindelsen til topic? Vi snakker balle-øvelser dingo?
ntp9 skrev:http://go-dyn.tv2.dk/articledag/id-41617697:bikiniklar-s%C3%A5dan-f%C3%A5r-du-fastere-baller.html?forside
Velbekomme! Dine problemer er løst!![]()
Nej, lyt for Guds skyld hellere til Friche og Menace to Chicken!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster