Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Damn. Jeg har fundet et godt argument for at wanke meget nu! ThaaaaaanksAstono skrev:Masser af udløsninger har jeg hvert fald læst skulle hæve dit testosteron niveau, men ved ikke om der er undersøgelser der understøtter det. Mht om ens styrke falder ved jeg ikke. Det kommer vel an på hvor meget man arbejder under sex? ;) Jeg synes ikke du bør gå op i det.

Astono skrev:Masser af udløsninger har jeg hvert fald læst skulle hæve dit testosteron niveau, men ved ikke om der er undersøgelser der understøtter det. Mht om ens styrke falder ved jeg ikke. Det kommer vel an på hvor meget man arbejder under sex? ;) Jeg synes ikke du bør gå op i det.

feldskov skrev:stod og snakkede med en kammerat idag og diskuterede så frem og tilbage om sex/tage en spiller hæmmede styrken på dagen dvs f.eks. have sex 5 timer før træning er det styrkehæmmende ? eller andet hæmmende inden for træning

BlåKoala43 skrev:Astono skrev:Masser af udløsninger har jeg hvert fald læst skulle hæve dit testosteron niveau, men ved ikke om der er undersøgelser der understøtter det. Mht om ens styrke falder ved jeg ikke. Det kommer vel an på hvor meget man arbejder under sex? ;) Jeg synes ikke du bør gå op i det.
Vil mene en fyr herinde postede et link til en undersøgelse, der beviste det modsatte.

sTALKER skrev:Hvad er sex?

SienZ skrev:Mener The Juice skrev at der var en undersøgelse som viste at orgasme skulle undgåes minimum 3 timer før træning. Herefter havde det vidst ingen betydning. Derudover, så peaker dit test-niveau efter 7-8 dages no-fap, men det er med mariginaler som de færreste nogensinde vil bemærke.
Edit: Du bør forresten opdatere din styrkeliste! ;)
), så har Incoqnito vist tidligere beskrevet, at det eneste man ved med signifikans er, at der kan være et målbart fald i performance, hvis man får udløsning indenfor et to timers vindue fra hvornår man skal præstere.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster