Men hvis jeg skulle bestemme så blev det nok "wave cyklussen", som jeg personligt syntes ser mest intersandt ud.
Men hvilken kører du personligt..?
Ikke at jeg kan bruge det til noget, men er bare nysgerrig.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Du har også nær gude-kroppen =D>Friche skrev:Jeg stemte anden slags. Det er altid en form for undulerende cyklus og så noget peak lige op til stævne.

dødløfteren skrev:Du har også nær gude-kroppen =D>Friche skrev:Jeg stemte anden slags. Det er altid en form for undulerende cyklus og så noget peak lige op til stævne.

dødløfteren skrev:Har lige siddet og læst om træningscyklusser http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/hemmelighedenbagtraeningscyklusser.php og tænker lidt på hvilken der vil være mest optimal for mig. Er stadig lidt i tvilv![]()
Men hvis jeg skulle bestemme så blev det nok "wave cyklussen", som jeg personligt syntes ser mest intersandt ud.
Men hvilken kører du personligt..?
Ikke at jeg kan bruge det til noget, men er bare nysgerrig.

dødløfteren skrev:Du har også nær gude-kroppen =D>Friche skrev:Jeg stemte anden slags. Det er altid en form for undulerende cyklus og så noget peak lige op til stævne.

Spo skrev:dødløfteren skrev:Du har også nær gude-kroppen =D>Friche skrev:Jeg stemte anden slags. Det er altid en form for undulerende cyklus og så noget peak lige op til stævne.
Hvis gud eksisterede, havde jeg altid forestillet mig ham højere![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster