Jeg har leget lidt med tanken om at tage på en slags "træningslejr" i sommerferien på et sted mellem 2 og 4 uger, med lækkert vejr, god mad og masser af hård træning.
Jeg har i den forbindelse overvejet Club La Santa som et muligt sted at holde sådan en "lejr", med inspiration fra mit tidligere gym, Ålholm Vægtløftning, som har haft den tradition, at tage til La Santa på træningslejr.
Men for det første kræver det, at jeg kan finde nogle der er friske på at få stablet noget på benene (vil gerne selv tage ansvaret, men bliver nød til at finde ud af, om det bare er mig selv der brænder for det, eller om andre også kunne tænke sig noget lignende ) og for det andet, ku det være fedt at få lidt input til lokationen....andre steder som kunne være fede at tage hen på en "lejr".
Så nu forsøger jeg med et lille indlæg her, og så håber jeg I lige gider skrive en linie eller to til det. Sådan noget skal jo planlægges i god tid, så derfor jeg allere nu, spørger nysgerrigt.
Håber I gider komme med input og/eller et muligt "ja main, det lyder da for nice, jeg er frisk"
Jacob

Dog ville det ik' hjælpe meget at gøre det de sidste par dage