Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jonas T skrev:Hey BB
Jeg synes efterhånden jeg er begyndt at få en lidt "tyk" mave, uden der er specielt meget fedt på.. Er det fordi jeg spiser for meget eller forkert ? Jeg har mine anelser om at jeg indtager for meget mad i løbet af dagen, dog synes jeg alligevel det er rimelig sund kost..
Samtidig vil jeg også høre om jeg godt kan øge massen på henholdsvis arme, skulder og bryst.. Men begynder at trimme ryg og mave ?

Det er jo til at forstå.. Men sådan er det jo bare så.. Men hvis jeg nu kører 5x5 med arme, skulder, bryst og 3x12 med ryg og mave så vokser jeg vel mere på de tre første og bliver mere trimmet og se på med de øvelser jeg kører 3x12 ?
Jonas T skrev:Hey BB
Jeg synes efterhånden jeg er begyndt at få en lidt "tyk" mave, uden der er specielt meget fedt på.. Er det fordi jeg spiser for meget eller forkert ? Jeg har mine anelser om at jeg indtager for meget mad i løbet af dagen, dog synes jeg alligevel det er rimelig sund kost..
Samtidig vil jeg også høre om jeg godt kan øge massen på henholdsvis arme, skulder og bryst.. Men begynder at trimme ryg og mave ?

Jonas T skrev:Kort og kontantDet er jo til at forstå.. Men sådan er det jo bare så.. Men hvis jeg nu kører 5x5 med arme, skulder, bryst og 3x12 med ryg og mave så vokser jeg vel mere på de tre første og bliver mere trimmet og se på med de øvelser jeg kører 3x12 ?

Jonas T skrev:Jeg vejer mig med mellemrum når jeg er oppe og træne og det er ikke fordi jeg tager på.. Den ser bare større ud end den gjorde fra et par måneder siden..

Jonas T skrev:Tjoe det er da ikke umuligt.. Men den er ikke blevet mere markeret..

Jonas T skrev:Okay.. Det må jeg jo bare håbe er det.. Så kunne det være det var på tide at begynde at cutte nu..
Men det handler vel bare om hvad man har lyst til, om man føler sig "klar" til cut 

Jonas T skrev:Okay.. Det må jeg jo bare håbe er det.. Så kunne det være det var på tide at begynde at cutte nu..

Jonas T skrev:Ja det er selvfølgelig rigtig nok.. Men jeg kan bedst lide at se rimelig trimmet ud året rundt.. Og da jeg ikke følger nogen bestemt kostplan må det være på tide for mig at cutte nu.. Det er egentlig også det jeg har mest lyst til.. Hvor mange reps. tager i når i cutter ?
men hvis du har lyst til at cutte så er det bare at komme igang 
Så i skal ha tak for hjælpen..

Støttrup skrev:Jeg får ofte tyk og udspilet mave af squat og dødløft, fordi jeg bruger bælte... Kan det være derfor?

hot_fifty skrev:Støttrup skrev:Jeg får ofte tyk og udspilet mave af squat og dødløft, fordi jeg bruger bælte... Kan det være derfor?
nej

Moqensen skrev:Jeg vil kraftigt anbefale dig at overfalde siden artikel sektion. Der vil du kunne læse om bl.a. cut.
Du tror desværre på nogen af myterne. Højere reps trimmer ikke din krop.
Tung low rep træning holder bedst på massen under cut. Så jeg vil anbefale dig at træne 5x5 eller lign. under cut.

essensen skrev:Moqensen skrev:Jeg vil kraftigt anbefale dig at overfalde siden artikel sektion. Der vil du kunne læse om bl.a. cut.
Tung low rep træning holder bedst på massen under cut. Så jeg vil anbefale dig at træne 5x5 eller lign. under cut.
Ikke nødvendigvis low rep - men bare tung træning.

Tror bare morten mener at fordi man cutter skal man ikke skrue ned for vægten. Hvis man normalt bænker 4x8 med 90 kg skal man ikke skrue ned til f.eks. 75 kg bare fordi man cutter.Bork skrev:essensen skrev:Moqensen skrev:Jeg vil kraftigt anbefale dig at overfalde siden artikel sektion. Der vil du kunne læse om bl.a. cut.
Ikke nødvendigvis low rep - men bare tung træning.
Hvordan betegner du tung træning?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster