er det muligt at få lagt en plan op for året 2012, med turneringer frem til december..

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MVP skrev:Hvordan får man licens? og har i et link til et sted hvor man kan læse om dette

paaskebryg skrev:Kan man stille op både inden for IBFF (DM 2012) og WBFF ?
500 bananer
paaskebryg skrev:Kan man stille op både inden for IBFF (DM 2012) og WBFF ?

TheCzech skrev:paaskebryg skrev:Kan man stille op både inden for IBFF (DM 2012) og WBFF ?
Hvis du stiller op hos WBFF giver det karantæne hos IBFF. Jeg ved ikke, om det også gælder den anden vej.

Solosesso skrev:TheCzech skrev:paaskebryg skrev:Kan man stille op både inden for IBFF (DM 2012) og WBFF ?
Hvis du stiller op hos WBFF giver det karantæne hos IBFF. Jeg ved ikke, om det også gælder den anden vej.
ligefrem karantæne ??? .... er det fordi det ikke kan godkendes af IBFF ...

Garik skrev:Solosesso skrev:TheCzech skrev:paaskebryg skrev:Kan man stille op både inden for IBFF (DM 2012) og WBFF ?
Det er fordi, det er et andet forbund

Garik skrev:Solosesso skrev:TheCzech skrev:paaskebryg skrev:Kan man stille op både inden for IBFF (DM 2012) og WBFF ?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

8800 skrev:Garik skrev:Solosesso skrev:TheCzech skrev:paaskebryg skrev:Kan man stille op både inden for IBFF (DM 2012) og WBFF ?
Men det virker da lidt tåbeligt for en sport, der i forvejen har svært ved at finde medlemmer og deltagere? Hvorfor ikke bare fremme sporten overall og så håbe på så mange deltagere som muligt.

Garik skrev:8800 skrev:Garik skrev:Solosesso skrev:TheCzech skrev:paaskebryg skrev:Kan man stille op både inden for IBFF (DM 2012) og WBFF ?
Men det virker da lidt tåbeligt for en sport, der i forvejen har svært ved at finde medlemmer og deltagere? Hvorfor ikke bare fremme sporten overall og så håbe på så mange deltagere som muligt.
Tror det er for at beskytte egne interesser? Hvis DBFF/IBFF mister medlemmer til WBFF, risikerer de jo at gå konkurs/måtte lukke.
Så på samme måde som DBU ville værne om deres forbund/union (såfremt en ny "spiller" trådte ind på markedet), gør DBFF/IBFF vel blot dette?
Ligesom vi her hos BB.dk helst ser, at vores brugere ikke dropper os til fordel for booster

8800 skrev:Garik skrev:8800 skrev:Garik skrev:Solosesso skrev:TheCzech skrev:paaskebryg skrev:Kan man stille op både inden for IBFF (DM 2012) og WBFF ?
Tror det er for at beskytte egne interesser? Hvis DBFF/IBFF mister medlemmer til WBFF, risikerer de jo at gå konkurs/måtte lukke.
Så på samme måde som DBU ville værne om deres forbund/union (såfremt en ny "spiller" trådte ind på markedet), gør DBFF/IBFF vel blot dette?
Ligesom vi her hos BB.dk helst ser, at vores brugere ikke dropper os til fordel for booster
De sammenligninger er vist noget søgte.
Hvis der ligger et stævne i foråret og et i efteråret burde der vel være plads til begge? Hvorom alting er synes jeg i hvert fald det virker lidt skørt, men jeg kan være ligeglad.
Synes da det er dybt godnat, at det skal være sådan.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster