Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1503
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1500

Følg bodybuilding.dk på

Tv+internet i lejlighed billigt

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey skal til at flytte i lejlighed. Har fundet en fin en, men lejeren vil have 2-300 om måneden for tv+internet?
Synes det er halv dyrt. Nogle som har erfaringer med en billig løsning så jeg kan surfe på nettet og se mit PL-bold om søndagen? Kan det fås for max 150 mdr. eventuelt koblet med telefon abbonoment. Help plz.. bliver lige i overkanten hvis jeg skal op med 300 oveni hatten.
Adrenaline is rushing throug my veins
Next stop is victory, it's rushing like a train!

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 100.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

chill skrev:Hey skal til at flytte i lejlighed. Har fundet en fin en, men lejeren vil have 2-300 om måneden for tv+internet?
Synes det er halv dyrt. Nogle som har erfaringer med en billig løsning så jeg kan surfe på nettet og se mit PL-bold om søndagen? Kan det fås for max 150 mdr. eventuelt koblet med telefon abbonoment. Help plz.. bliver lige i overkanten hvis jeg skal op med 300 oveni hatten.

Hvad dækker de 2-300 kr for? Hvor mange tv-kanaler osv? Jeg synes nu 2-300 kr lyder som en fin pris, hvis du får et OK hurtigt net og du samtidig kan se Premier League..
Brugeravatar

Reputation point: 70

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Logbog: Ingen logbog

Umiddelbart lyder det altså ok billigt, hvis det ellers er en ok pakke du får. Men du kan evt købe et mobil abb med en masse data og bruge din tlf som hotspot til computeren. Og så streame tv evt betale for Netflix eller lignende.
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: 7500

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 230.00

300 kr er fint, se dig tilfreds med det :) : )

Reputation point: 15

Geografisk sted: Randers

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 95.00
- Dødløft: 130.00

Nu ved vi kke hvor stor pakke eller hvor hurtigt internettet er men 2-300 er da billigt. Jeg betaler 280kr for kun internet..

Reputation point: 5

Det er skide billigt... Jeg betaler næsten 600kr om måneden for internet + mellem TV-pakke.
Brugeravatar

Reputation point: 50

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg tror faktisk kun det er for tv nu når jeg tænker over det. Kan man ikke ringe og høre de forskellige udbydere om de kan give et tilbud på net, tv og telefoni? Skal jeg op at betale 600 for det så står den på brød og oatmeal.

Styrkeliste

Selvf. kan du ringe til dem. Du kan også bare kigge på deres respektive hjemmesider, da du næppe skal forvente at få et special tilbud fordi du ikke har råd til at bo ude. Sådan fungerer verden ikke. :whistle:

600.- for tv, internet og telefoni er relativt billigt. Har du ikke råd til det, så må du spare et sted.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00

Hold dig fra YouSee, hvis du kan. Klart de dyreste, og oftest også de dårligste. Hvis du virkelig får begge dele til 300, så tæl dine lykkestjerner og klap kajen, det er absurd billigt (såfremt, selvfølgelig, at du har et ordentlig udvalg kanaler og en god forbindelse til nettet).
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 222

Vi har mellempakken i tv og 20/2 internet ved Fullrate, og vi giver 450 kr om måneden for det (200 for internet og 250 for tv, eller omvendt). Fullrate var sådan set det billigste vi kunne finde med en tv pakke billig nok med de kanaler vi gerne ville have samt et ok internet. Det kræver dog at have internet hos Fullrate, hvis du også vil have deres tv. opsætning kan du selv gøre, og vi fik endda oprettelse og første måned gratis (de kører tilbud indimellem).
Brugeravatar

Styrkeliste

Ved Telia kan du få deres grundpakke + 20 Mbit bredbånd for 329 kr/måned. Aner ikke hvilke kanaler du ellers ønsker derudover, men du kan tilvælge dem enkeltvis til 9-39 kr per kanal.

Jeg har selv lige flyttet og undersøgt markedet nøje. Kunne ikke finde det billigere til mit behov. Jeg arbejder ikke for Telia. Jeg endte dog med at nøjes med bredbånd uden tv. Om jeg gider betale for en masse programmer jeg ikke gider se, der kommer på tidspunkter jeg ikke gider se dem, samt negative nyheder jeg ikke kan bruge til noget, som alligevel er på nettet hurtigere.

Jeg sætter da bare pc'en til tv'et og ser præcis det jeg har lyst til når jeg har lyst til det - du kunne evt. overveje det samme hvis du vil spare lidt penge :)
Brugeravatar

Reputation point: 130

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Muscle House Gym

tak for inputs drenge. skal lige have undersøgt nærmere hvad jeg egentlig får for de penge. første gang hjemmefra så blev lidt overrasket over netop det beløb. streaming på pc er okay men det bliver aldrig lige så godt. Ville heller ikke kunne undvære zulu hæhæ :-D

Styrkeliste

betalte gladeligt 300kr. hvis det var tv+internet.

Jeg giver næsten 1500kr. i kvartalet for den store tv-pakke alene. Og dertil kommer mit internet så.

Har planer om at få meldt antenne helt fra, og bruge de penge jeg sparer på at købe et smart-tv, og dermed kun bruge internettet. Nægter at tro andet end at det tv hurtigt er tjent ind igen.
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

Ts hvis du vil spare lidt penge så meld dig fra licens :D :D

Reputation point: 15

Geografisk sted: Randers

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 95.00
- Dødløft: 130.00

chill skrev:tak for inputs drenge. skal lige have undersøgt nærmere hvad jeg egentlig får for de penge. første gang hjemmefra så blev lidt overrasket over netop det beløb. streaming på pc er okay men det bliver aldrig lige så godt. Ville heller ikke kunne undvære zulu hæhæ :-D

Hvis du får et chok over 300 kr for tv+net nu hvor det er første gang du flytter hjemmefra, så vil jeg ønske dig alt held og lykke med det :lol: Der kommer flere overraskelser..... :wink:
Brugeravatar

Reputation point: 70

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

.
Sidst rettet af bangsunei 2. apr 2018, 01:19, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 35

300 er meget billigt, hvis du får tv+internet.

Typisk koster det 200 for internet og 300 for tv, hvis du skal have adgang til noget der viser fodbold udover landskampe.

Hvis du kan undvære alle kanaler bortset dem fra DR (DR1,DR2, DR3, DR K etc.), kan tv-delen gøres ganske gratis med en stueantenne.
Brugeravatar

Reputation point: 30

Skal vi bytte?
Brugeravatar

Reputation point: 0

chill skrev:Jeg tror faktisk kun det er for tv nu når jeg tænker over det. Kan man ikke ringe og høre de forskellige udbydere om de kan give et tilbud på net, tv og telefoni? Skal jeg op at betale 600 for det så står den på brød og oatmeal.

Selv hvis det kun er for tv, så kan du vel bare bruge telefonen som wifi, med mindre du skal streame meget. Hvis du ikke snakker meget, kan du bla få 3 timers tale + 20 gb data til 155 kr. Hvis du har en nyere smartphone har du 4g, og det går fint til at streame selv hd videoer :)
Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50

chill skrev:Hey skal til at flytte i lejlighed. Har fundet en fin en, men lejeren vil have 2-300 om måneden for tv+internet?

Lyder da ret billigt imo? Men det kommer selvfølgelig også an på hvilken forbindelse og TV-kanaler du får?

For at kunne se alle PL kampe, skal man have den store pakke ](*,)
Jeg betaler dyre domme for det lort, og jeg ser ikke nogle af de andre kanaler! Så hvis du har nogen venner i nærheden eller noget, som du måske kan chill med i weekenden og se bold, så er det måske værd at spare lidt på TV-pakken.

Men altså i forhold til internet så kan du jo selv tjekke priserne her på de forskellige udbydere: http://www.samlino.dk/bredbaand#fastnet

Ud fra de nuværende priser synes jeg derfor, at din udlejers tilbud egentlig ikke er helt tosset. Men du skal selvfølgelig lige undersøge først hvilken forbindelse og TV kanaler du får! :lol:
Morale er godt - dobbelt morale er dobbelt så godt!
Brugeravatar

Motormusen skrev:

Lyder da ret billigt imo? Men det kommer selvfølgelig også an på hvilken forbindelse og TV-kanaler du får?

Jeg betaler dyre domme for det lort, og jeg ser ikke nogle af de andre kanaler!

Hvad med at få boxer flex eller lignende, og blot have den/de enkelte kanaler der viser det du vil have, i stedet for at betale 5-600 kr om måneden?
Brugeravatar

Styrkeliste

MakeMeMonster skrev:
Motormusen skrev:

Jeg betaler dyre domme for det lort, og jeg ser ikke nogle af de andre kanaler!

Hvad med at få boxer flex eller lignende, og blot have den/de enkelte kanaler der viser det du vil have, i stedet for at betale 5-600 kr om måneden?

Bor sammen med en ven, så det hjælper lidt på det.
Men du kan ikke få tv3 sport 2, og nogle gange bliver de bedste PL kampe vist på den selvfølgelig. ](*,)
Vi er ret fodbold glade, så det er lidt et must for os :D
Morale er godt - dobbelt morale er dobbelt så godt!
Brugeravatar

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster