Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

chill skrev:Hey skal til at flytte i lejlighed. Har fundet en fin en, men lejeren vil have 2-300 om måneden for tv+internet?
Synes det er halv dyrt. Nogle som har erfaringer med en billig løsning så jeg kan surfe på nettet og se mit PL-bold om søndagen? Kan det fås for max 150 mdr. eventuelt koblet med telefon abbonoment. Help plz.. bliver lige i overkanten hvis jeg skal op med 300 oveni hatten.

: )

chill skrev:tak for inputs drenge. skal lige have undersøgt nærmere hvad jeg egentlig får for de penge. første gang hjemmefra så blev lidt overrasket over netop det beløb. streaming på pc er okay men det bliver aldrig lige så godt. Ville heller ikke kunne undvære zulu hæhæ :-D
Der kommer flere overraskelser..... 

chill skrev:Jeg tror faktisk kun det er for tv nu når jeg tænker over det. Kan man ikke ringe og høre de forskellige udbydere om de kan give et tilbud på net, tv og telefoni? Skal jeg op at betale 600 for det så står den på brød og oatmeal.

chill skrev:Hey skal til at flytte i lejlighed. Har fundet en fin en, men lejeren vil have 2-300 om måneden for tv+internet?
Synes det er halv dyrt. Nogle som har erfaringer med en billig løsning så jeg kan surfe på nettet og se mit PL-bold om søndagen? Kan det fås for max 150 mdr. eventuelt koblet med telefon abbonoment. Help plz.. bliver lige i overkanten hvis jeg skal op med 300 oveni hatten.

Motormusen skrev:chill skrev:Hey skal til at flytte i lejlighed. Har fundet en fin en, men lejeren vil have 2-300 om måneden for tv+internet?
Lyder da ret billigt imo? Men det kommer selvfølgelig også an på hvilken forbindelse og TV-kanaler du får?
For at kunne se alle PL kampe, skal man have den store pakke![]()
Jeg betaler dyre domme for det lort, og jeg ser ikke nogle af de andre kanaler!

MakeMeMonster skrev:Motormusen skrev:chill skrev:Hey skal til at flytte i lejlighed. Har fundet en fin en, men lejeren vil have 2-300 om måneden for tv+internet?
Lyder da ret billigt imo? Men det kommer selvfølgelig også an på hvilken forbindelse og TV-kanaler du får?
For at kunne se alle PL kampe, skal man have den store pakke![]()
Jeg betaler dyre domme for det lort, og jeg ser ikke nogle af de andre kanaler!
Hvad med at få boxer flex eller lignende, og blot have den/de enkelte kanaler der viser det du vil have, i stedet for at betale 5-600 kr om måneden?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster