Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

moha1391 skrev:hej jeg er en dreng på 17 år og vejer 58 kg. Jeg vil gerne oppe i vægt,men vil ikke bruge unaturlige stoffer som weight gainer og protein osv. jeg vil gerne få mere vægt ved at spise, men jeg har ingen ide om hvordan min måltider skal være hvis i kan hjælpe mig med det vil det være dejligt

Hvornår har proteiner og kulhydrater på pulverform været naturlig? Det er det da på ingen måde. Læs op på lektien, før du kommer med så stupide udtalelser.rba skrev:Hverken weightgainer eller proteinpulver er "unaturligt". Læs op på lektien, før du kommer med så stupide udtalelser.

bangsunei skrev:Hvornår har proteiner og kulhydrater på pulverform været naturlig? Det er det da på ingen måde. Læs op på lektien, før du kommer med så stupide udtalelser.rba skrev:Hverken weightgainer eller proteinpulver er "unaturligt". Læs op på lektien, før du kommer med så stupide udtalelser.

Stenalt skrev:bangsunei skrev:Hvornår har proteiner og kulhydrater på pulverform været naturlig? Det er det da på ingen måde. Læs op på lektien, før du kommer med så stupide udtalelser.rba skrev:Hverken weightgainer eller proteinpulver er "unaturligt". Læs op på lektien, før du kommer med så stupide udtalelser.
Hvordan definerer du naturligt?? Skal det være fanget i den vilde natur med spyd eller bue og pil og spises råt før det er naturligt?? Kvæghold osv. er vel heller ikke så "naturligt" igen...

bangsunei skrev:Fra ordnet.dk :
"som findes i eller er en del af naturen" "som styres af naturens eller tilværelsens kræfter uden indgreb fra mennesker eller overnaturlige kræfter" "ikke bearbejdet eller omformet af mennesker"
Så per definition er Protein osv. på pulverform ikke naturligt. Ikke sagt at man skal undgå det, men manden siger han gerne vil gøre det uden disse midler. Derfor er der ingen grund til at man skal komme med unødid troll og broscience.

Stenalt skrev:bangsunei skrev:Fra ordnet.dk :
"som findes i eller er en del af naturen" "som styres af naturens eller tilværelsens kræfter uden indgreb fra mennesker eller overnaturlige kræfter" "ikke bearbejdet eller omformet af mennesker"
Så per definition er Protein osv. på pulverform ikke naturligt. Ikke sagt at man skal undgå det, men manden siger han gerne vil gøre det uden disse midler. Derfor er der ingen grund til at man skal komme med unødid troll og broscience.
Så kan du jo ikke tilberede mad, uden det bliver unaturligt, da dette ret beset er en bearbejdning.

bangsunei skrev:Stenalt skrev:bangsunei skrev:Hvornår har proteiner og kulhydrater på pulverform været naturlig? Det er det da på ingen måde. Læs op på lektien, før du kommer med så stupide udtalelser.rba skrev:Hverken weightgainer eller proteinpulver er "unaturligt". Læs op på lektien, før du kommer med så stupide udtalelser.
Hvordan definerer du naturligt?? Skal det være fanget i den vilde natur med spyd eller bue og pil og spises råt før det er naturligt?? Kvæghold osv. er vel heller ikke så "naturligt" igen...

bangsunei skrev:Stenalt skrev:bangsunei skrev:Fra ordnet.dk :
Så kan du jo ikke tilberede mad, uden det bliver unaturligt, da dette ret beset er en bearbejdning.
For det først er det forkert, man kan sagtens lave mad med naturlige "midler"
.

bangsunei skrev:
For det først er det forkert, man kan sagtens lave mad med naturlige "midler"
Men, læs nu forhelvede hvad han skriver: "men vil ikke bruge unaturlige stoffer som weight gainer og protein osv.". Det vil sige kosttilskud.

moha1391 skrev:hvorfor bliver i sure over at jeg siger jeg ikke vil bruge pro/weight det var måske forkert at sige unaturlige midler men jeg vil bare vide hvilke mad der indholder mest kulhydrater

moha1391 skrev:hej jeg er en dreng på 17 år og vejer 58 kg. Jeg vil gerne oppe i vægt,men vil ikke bruge unaturlige stoffer som weight gainer og protein osv. jeg vil gerne få mere vægt ved at spise, men jeg har ingen ide om hvordan min måltider skal være hvis i kan hjælpe mig med det vil det være dejligt

Præcis, det er der jeg prøver at fremhæve. Og tage afstand fra RBAs latterlige kommentarThegame skrev:bangsunei skrev:Stenalt skrev:bangsunei skrev:Hvornår har proteiner og kulhydrater på pulverform været naturlig? Det er det da på ingen måde. Læs op på lektien, før du kommer med så stupide udtalelser.rba skrev:Hverken weightgainer eller proteinpulver er "unaturligt". Læs op på lektien, før du kommer med så stupide udtalelser.
Så er stegt kød, per definition ikke naturligt. Eller grøntsager der på nogen som helst tænkelig måde har været i kontakt med sprøjtemidler. Havregryn er heller ikke naturligt så. Jeg tror godt vi allesammen ved hvad TS mener når han skriver "naturligt" (og endda forklarer hvad han mener med det). Selvom det måske ikke er korrekt ordbrug.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster