Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 690
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 688

Følg bodybuilding.dk på

Tyndere lår, igen.

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

For et år siden fik jeg rigtig god hjælp, læs: at-tabe-sig-et-bestemt-sted-t83103.html

og begyndte også at se resultaterne ligeså stille. Tabte jeg mig 12 kg fra det udgangspunkt jeg havde i tråden og på det tidspunkt blev jeg egentligt tilfreds med den del af kroppen jeg var ked af før, altså lår. Men tilgengæld så jeg alt for tynd ud på mave, og omkring skuldre (alt for tydelige knogler og ribben..) derfor har jeg taget vægten på igen (minus knapt 4 kg) og jeg har forsøgt mig igen med lidt af det samme, men jeg synes jeg ser værre ud nu end før.
Jeg er tilfreds med min mave, har forholdsvis muskeløse arme også. Men det fedt omkring røv og lår VIL bare ikke gå væk uden jeg ser forkert ud på resten af kroppen.
Hvad skal jeg fokusere på for at få en røv og lår der passer til min forholdvsis slanke mave? #-o

Billeder fra nu;
http://tinypic.com/view.php?pic=2uiuidh ... o7aDRUrLcc
http://tinypic.com/view.php?pic=jql4lf&s=9#.Vo7aIRUrLcc

Reputation point: 5

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Them genetics.. Følger lige med her alligevel

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 85.00

Kostplan: Vis kostplan

rkaminski001 skrev:Them genetics.. Følger lige med her alligevel

Sgu da uretfærdigt. ](*,)

Hvor meget fedt man lagrer hvor & i hvilken rækkefølge er i høj grad bestemt af genetikken.

Hvis du taber dig (eller tager på i form af muskelmasse) i et rimeligt tempo, og med sundt stofskifte og sund krop, og træner med GOD, konsistens indsats, så ser du ud som du ser ud - færdig.

Hvor meget du end vil "modellere" kroppen, så kan du som altovervejende udgangspunkt kun styre den samlede fedtmasse op eller ned, dvs. MÆNGDE, og din genetik afgør så HVOR det sidder.

Som kvinde vil du lagre fedt på røv og lår. Vær du da glad for det. Hvor ville du ellers det sad? Maven og håndtag og ansigt??

Du ser sikkert fint ud, med mindre du skal gøre i fitness - i så fald skal du reducere fedt% generelt.

Og nej, det er ikke uretfærdigt. Uretfærdigt er glioblastoma multiforme. Ikke naturlig, sund fedtlagring.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Logbog: Vis logbog

Din krop er gudesmuk. Hvis målet bare er at have en lækker krop, så hold formen som den er.
"Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life"
Brugeravatar

Reputation point: 155

SandyFrink skrev:Hvor meget fedt man lagrer hvor & i hvilken rækkefølge er i høj grad bestemt af genetikken.

Hvis du taber dig (eller tager på i form af muskelmasse) i et rimeligt tempo, og med sundt stofskifte og sund krop, og træner med GOD, konsistens indsats, så ser du ud som du ser ud - færdig.

Hvor meget du end vil "modellere" kroppen, så kan du som altovervejende udgangspunkt kun styre den samlede fedtmasse op eller ned, dvs. MÆNGDE, og din genetik afgør så HVOR det sidder.

Som kvinde vil du lagre fedt på røv og lår. Vær du da glad for det. Hvor ville du ellers det sad? Maven og håndtag og ansigt??

Du ser sikkert fint ud, med mindre du skal gøre i fitness - i så fald skal du reducere fedt% generelt.

Og nej, det er ikke uretfærdigt. Uretfærdigt er glioblastoma multiforme. Ikke naturlig, sund fedtlagring.

Min fedtprocent er 22.. Så det da begrænset hvor meget jeg kan gøre der?

Fyrkat skrev:Din krop er gudesmuk. Hvis målet bare er at have en lækker krop, så hold formen som den er.

Nej. Jeg vil virkelig gerne se anderledes ud..

Lia skrev:
Fyrkat skrev:Din krop er gudesmuk. Hvis målet bare er at have en lækker krop, så hold formen som den er.

Så har du formentligt brug for psykologisk rådgivning, og ikke træningsråd.
Det jeg skrev er sådan det forholder sig.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Lia skrev:

Sådan tror jeg der er mange der har det. Det er sgu heller ikke alle der er lige kønne i ansigtet, bare for at tage et eksempel. Genetik når det er bedst :)
Det eneste du rigtigt kan gøre er at brokke dig til din mor og far, og ikke engang det hjælper på, hvordan du ser ud nu.

Man må bare acceptere, at sådan er man bygget. Selvom jeg trænede ligeså voldsomt og længe som Arnold Schwarzenegger gjorde i sin tid, så ville jeg ALDRIG komme til at se ud som han gjorde. Måske jeg ville blive stor, og man ville kunne se muskler, men ligeså flot bygget, det er vist et drømmescenarie fra min side :)

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

+1

Lia skrev:

Ham: din krop er gudesmuk
Dig: Nej. Jeg vil virkelig gerne se anderledes ud..

.. jeg tror alle normalt fungerende, heteroseksuelle mænd er enige med Fyrkat. Din krop ER gudesmuk. Du har en fin muskeltonus, perfekt fedtprocent og fedtdeponering samt rene, flydende og korrekt svungne linjer. Der er intet at komme efter, rent æstetisk.

Men, vi kan sidde her og skrige og råbe og te os åndssvagt, det nytter ikke en skid hvis du har fået en raptus, og sat dig i hovedet at du ser forkert ud. Det er ikke din krop den er gal med, det er din hjerne der tager røven på dig og viser dig et billede i spejlet, der ikke findes i virkeligheden.

http://kognitivpsykologkbh.dk/hvad-er-body-dysmorphic-disorder/
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Lia skrev:

Det synes jeg også at du skal kæmpe for, altså hvis du forsøger at score pædofile bøsser (du ender med at ligne en dreng). Hvis du er til mænd har du bedre chancer som du ser ud nu end hvis du taber dig. Der er desværre mange kvinder der jager et ideal der ligger en del fra det mænd faktisk tænder på og mere for dem til at tænke på Somalia i firserne.
Brugeravatar

Reputation point: 85

Nu er det jo ikke sikkert at alle piger/kvinder går efter at se bedst ud i mænds øjne. Ligesom det ikke er alle os drenge/mænd der går efter at være mest attraktiv for pigerne når vi træner vores kroppe.

Det er desuden et håbløst projekt, alle kan lide noget forskelligt.
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

A Menace To Chicken skrev:.. jeg tror alle normalt fungerende, heteroseksuelle mænd er enige med Fyrkat. Din krop ER gudesmuk.

Øøh ok Menace.

Lia, hvis du bygger lidt muskel ser din overkrop ikke så skeletagtig ud når du taber dig. Desuden har mere muskel det med at få fedt til at "sidde bedre", i den forstand at muskler former kroppen.
Når det er sagt, hvis dit udseende virkelig er noget der går dig på, så overvej om ikke der er noget psykisk du skal arbejde med, som SF skriver.
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator

Reputation point: 675

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.40
- Squat: 37.00
- Dødløft: 75.00

would berry
Brugeravatar

Reputation point: 35

Moose skrev:Det er desuden et håbløst projekt, alle kan lide noget forskelligt.

Hvilket er derfor man arbejder med gennemsnit. Jeg mener at huske at det gennemsnitlige optimal mål for talje/bagdel hos kvinder er 0,7. Her skulle der dog være kulturelle forskelle i det præcise mål. At nogen så er til et mål på 2 og andre til et på 0,1 ændre ikke på gennemsnits betragtningen.

Moose skrev:Nu er det jo ikke sikkert at alle piger/kvinder går efter at se bedst ud i mænds øjne. Ligesom det ikke er alle os drenge/mænd der går efter at være mest attraktiv for pigerne når vi træner vores kroppe.

Hun må gøre lige hvad det passer hende. Men hun bør gøre det med åbne øjne.
Brugeravatar

Nick9000 skrev:
A Menace To Chicken skrev:.. jeg tror alle normalt fungerende, heteroseksuelle mænd er enige med Fyrkat. Din krop ER gudesmuk.

Øøh ok Menace.

Lia, hvis du bygger lidt muskel ser din overkrop ikke så skeletagtig ud når du taber dig. Desuden har mere muskel det med at få fedt til at "sidde bedre", i den forstand at muskler former kroppen.
Når det er sagt, hvis dit udseende virkelig er noget der går dig på, så overvej om ikke der er noget psykisk du skal arbejde med, som SF skriver.

Ah det er måske en mulighed..
Men jeg kan ikke rigtigt se hvad jeg skal træne for at skjule ribben og kraveben f.eks.. som er det der er mest tydeligt og helt træder frem.

Der er ikke noget i vejen psykisk, der er masser af dele af min krop jeg er yderst tilfreds med.

Udgaard skrev:
Lia skrev:

Det synes jeg også at du skal kæmpe for, altså hvis du forsøger at score pædofile bøsser (du ender med at ligne en dreng). Hvis du er til mænd har du bedre chancer som du ser ud nu end hvis du taber dig. Der er desværre mange kvinder der jager et ideal der ligger en del fra det mænd faktisk tænder på og mere for dem til at tænke på Somalia i firserne.

Tror ikke engang du forstå hvad det er, jeg gerne vil have målet skal være
Og det er ikke for andres skyld, det er fuldstændigt ligemeget om de kan lide dén del af min krop for jeg har så meget andet der er ret godt. Men jeg gør det for min egen skyld.
Sidst rettet af Lia 8. jan 2016, 14:46, rettet i alt 1 gang.

A Menace To Chicken skrev:
Lia skrev:

Ham: din krop er gudesmuk
Dig: Nej. Jeg vil virkelig gerne se anderledes ud..

.. jeg tror alle normalt fungerende, heteroseksuelle mænd er enige med Fyrkat. Din krop ER gudesmuk. Du har en fin muskeltonus, perfekt fedtprocent og fedtdeponering samt rene, flydende og korrekt svungne linjer. Der er intet at komme efter, rent æstetisk.

Men, vi kan sidde her og skrige og råbe og te os åndssvagt, det nytter ikke en skid hvis du har fået en raptus, og sat dig i hovedet at du ser forkert ud. Det er ikke din krop den er gal med, det er din hjerne der tager røven på dig og viser dig et billede i spejlet, der ikke findes i virkeligheden.

http://kognitivpsykologkbh.dk/hvad-er-body-dysmorphic-disorder/

Lige én gang til, der er ikke noget psykisk. Jeg kan sagtens se pæne ting på mig selv også. ;) Men jeg kan så også godt se hvad der ikk rigtigt fungerer.

Vi er alle skabte perfekte. Det er samfundets idealer, som fucker med os.
Sig til dig selv i spejlet minimum 2 gange hverdag:
Jeg er smuk, jeg er dejlig, jeg er kær, jeg er sød, jeg er givende, jeg er dygtige etc.
Og gør det i fem minutter.
Det virker mærkeligt - men du skal fjerne negative tanker om dig selv.
Det her kan evt. hjælpe
https://www.youtube.com/watch?v=kzh0WmhJ1VU

Reputation point: 25

Thelittleone skrev:Vi er alle skabte perfekte. Det er samfundets idealer, som fucker med os.
Sig til dig selv i spejlet minimum 2 gange hverdag:
Jeg er smuk, jeg er dejlig, jeg er kær, jeg er sød, jeg er givende, jeg er dygtige etc.
Og gør det i fem minutter.
Det virker mærkeligt - men du skal fjerne negative tanker om dig selv.
Det her kan evt. hjælpe
https://www.youtube.com/watch?v=kzh0WmhJ1VU

:lol: :lol: hold da op, jeg har det fint med mig selv.

in on 'girl needs attention' thread
Sidst rettet af Forcedreps 8. jan 2016, 22:01, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 65

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 267.50

Forcedreps skrev:in on 'girl need attention' thread

jamen så blev det jo en 'kommentér uden at hjælpe trådstarter tråd'

tak

Han er da et glimrende eks. på hvad der sker hvis man bare kører på uden at se sig om. Han ligner en blyant.
Brugeravatar

Nick9000 skrev:

Øøh ok Menace.

Nå ja, bortset fra dig, selvklart.

:mrgreen:
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster