Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 817
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 814

Følg bodybuilding.dk på

U

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

.
Sidst rettet af Lampard 31. maj 2013, 14:26, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Start med at få kontrol over hvad du spiser, læs lidt artikler i artikelsektionen her på siden.

Kostplan: Vis kostplan

du helt ude og skide

nu siger jeg hvad de andre vil sige...

find dit ligevægtsindtag, og smid 500 kcal oveni, få 2g protien pr kg kropsvægt du vejer.. dvs 50 gange 2 = 100g protein mindst dagligt..

læs artiklerne på siden

og find et program med en masse basicsøvelser.. læslæslæs, lav noget research din slatne karklud !
Sidst rettet af Lean 21. jan 2011, 23:51, rettet i alt 1 gang.

Logbog: Vis logbog

Spis noget mere... Hvis du optager mere energi end du forbruger tager du på.
Steve Butabi says "Crunch it"
Brugeravatar

Geografisk sted: Kgs. Lyngby

Træner her: DTU fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 160.00

Lampard skrev:Hej folkens.
Mit navn er Knud Serguei Blem og jeg er 20 år. Jeg har en kæmpe problem og jeg håber at i kan hjælpe mig. Jeg er 20 år og er 185 cm høj men jeg er pisse tynd og vejer kun 50 kg og har en BMI på 14,6. Siden jeg var en lille baby har jeg været så tynd og jeg har besøgt lægen mange gange men fik et svar, at jeg skulle spise meget men intet hjalp mig. Jeg elsker at spise kød, MacDonalds mad, grøntsager, pasta og drikke sodavand men stadigvæk vejer jeg så lidt og jeg har prøvet at dyrke sport før men stadigvæk 0 svar. Jeg håber at folk på bodybuidling kan hjælpe mig og jeg er klar til alt for at veje mere og er pisse træt at være så tynd. Vh. Knud.

Bevæg kroppen så lidt som muligt, og spis så meget som muligt.
veni, vidi, vici.!

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 170.00

Adnano skrev:
Lampard skrev:Hej folkens.
Mit navn er Knud Serguei Blem og jeg er 20 år. Jeg har en kæmpe problem og jeg håber at i kan hjælpe mig. Jeg er 20 år og er 185 cm høj men jeg er pisse tynd og vejer kun 50 kg og har en BMI på 14,6. Siden jeg var en lille baby har jeg været så tynd og jeg har besøgt lægen mange gange men fik et svar, at jeg skulle spise meget men intet hjalp mig. Jeg elsker at spise kød, MacDonalds mad, grøntsager, pasta og drikke sodavand men stadigvæk vejer jeg så lidt og jeg har prøvet at dyrke sport før men stadigvæk 0 svar. Jeg håber at folk på bodybuidling kan hjælpe mig og jeg er klar til alt for at veje mere og er pisse træt at være så tynd. Vh. Knud.

Bevæg kroppen så lidt som muligt, og spis så meget som muligt.

Du har ret, mit indlæg er forkert,

hvordan sletter jeg mit indlæg?

Jeg har prøvet at træne før og har også drukket protein. Jeg har 5 weight gainer og jeg drikker den med mælk og juice men stadigvæk pisse tynd. Jeg spiser normalt til morgenmad noget rugbrød med smør og ost på sammen med te. Til frokost spiser jeg en varm portion suppe eller noget andet og til aftensmad normalt en kæmpe portion med noget oksekød, kartofler og salat. Spiser normalt også noget eksta inden jeg skal sove. Men stadigvæk intet hjælper mig.

Lampard skrev:Jeg har prøvet at træne før og har også drukket protein. Jeg har 5 weight gainer og jeg drikker den med mælk og juice men stadigvæk pisse tynd. Jeg spiser normalt til morgenmad noget rugbrød med smør og ost på sammen med te. Til frokost spiser jeg en varm portion suppe eller noget andet og til aftensmad normalt en kæmpe portion med noget oksekød, kartofler og salat. Spiser normalt også noget eksta inden jeg skal sove. Men stadigvæk intet hjælper mig.

Så du spiser 3 måltider om dagen af 1 portion og derud over en lille aften snack?
Prøv at spis samme størrelse måltider, men bare 6 af dem i stedet for 3 og se om der ikke sker noget. Nu er din beskrivelse ikke super god, men baseret på overstående vil jeg sige du ikke spiser en skid.
Steve Butabi says "Crunch it"
Brugeravatar

Geografisk sted: Kgs. Lyngby

Træner her: DTU fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00

Det er ikke altid jeg spiser 1 portion og nogle gange kan jeg finde på at spise 2 portioner men stadigvæk det hjælper ikke ret meget. Jeg er sikker på at alt det energi som jeg får bliver forbrændt. Det er også genetisk og min farfar og oldefarfar har også været så tynde.

Og prøv og spis noget andet til morgenmad og frokost. Morgenmad; 2-300 gram yoghurt med 100 gram musli.
Frokost; En masse rugbrød med kødpålæg og fiskepålæg. Det andet er der slet ikke nok gods i. Suppe pisser jo lige igennem dig :) Kroppen skal også ha noget og arbejde med. Og som de andre siger, så spis gerne minimum et mindre måltid imellem hver af de 3 hovedmåltider.
Og så self. godt med proteiner og kulhydrater lige efter træning hvis du gør dig i det..

Du kan sagtens blive normalvægtig, det handler bare om at holde dig selv i ørene, og sørge for at spise hele tiden, kunne forestille mig du sjældent føler sult.
I use muscle confusion.
I load up the bar in the squat rack with plates and I get under it, but then suddenly I run to the dumbbell rack and start doing curls instead.
Surprise Bitch, We trainin' arms today.  So much gains.
Brugeravatar

Reputation point: 40

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 250.00

Æd bacon (minimum en pakke), røræg (minimum fire æg) og masser af bønner til morgenmad. Prop piskefløde i røræggene. Æd toast til. Skyl efter med en liter sødmælk.

Æd minumum fire rundtenommer rugbrød med smør (smør, blev der sagt.. - ikke Kærgaarden!) og pålæg til forkost, drik sødmælk til.

Æd en snack, f.eks. Snickers, mellem forkost of aftensmad.

Slug to kæmpe bøffer med flødekartofler til aftensmad, skyl efter med sødmælk. Eller Elephantøl.

.. og mellem måltiderne kværner du et par weightgainershakes. Sæt igang.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

A Menace To Chicken skrev:Æd bacon (minimum en pakke), røræg (minimum fire æg) og masser af bønner til morgenmad. Prop piskefløde i røræggene. Æd toast til. Skyl efter med en liter sødmælk.

Æd minumum fire rundtenommer rugbrød med smør (smør, blev der sagt.. - ikke Kærgaarden!) og pålæg til forkost, drik sødmælk til.

Slug to kæmpe bøffer med flødekartofler til aftensmad, skyl efter med sødmælk. Eller Elephantøl.

Det lyder sgu meget godt..

On topic, så var der en lignende tråd tidligere i dag :)

a34 skrev:Jeg synes nu ikke en kostplan er så skidt en ide alligevel. Hvis man er vant til at spise meget lidt, skal der ofte mere til end man lige tror, for at få nok.

Derfor synes jeg du burde lave en kostplan, som sørger for at du er i kalorieoverskud - så ved du hvad du minimum skal spise hver dag. Udover den, skal du spise alt hvad du ellers kan rumme. Så det er sådan set bare for at sikre dig, at du får nok.

Jeg skal selv tage på, og jeg synes at "spis alt du kan" kan være ret abstrakt at forholde sig til.

For at bestemme mængden af kalorier, skal du beregne dit ligevægtsindtag.

Dit ligevægtsindtag, er den mængde kalorier, hvor du hverken taber dig eller tager på.

For at tage på, at det vigtigt at du ligger i kalorieoverskud; heraf er et kcal overskud på 500 nok det mest typiske.

Det ligevægtsindtag finder du via en beregner, disse er dog ikke helt nøjagtige, da vi genetisk ikke er ens. Så du er derfor nødt til at notere din vægt ned, for hver uge, og se om du tager på, hvis ikke, skal du spise mere mad! - bliv ved indtil du tager på.

Ligevægtsberegner: http://slettet af admin.dk/ligevaegtsindtag-beregner/

Og udover kostplanen, skal du spise alt det du ellers kan - så skulle du gerne tage på.

Dog kan jeg ikke sige, om der skal tages hensyn til et specielt kalorieoverskud, ift. din vægt. Skal det være større?

A Menace To Chicken skrev:Æd bacon (minimum en pakke), røræg (minimum fire æg) og masser af bønner til morgenmad. Prop piskefløde i røræggene. Æd toast til. Skyl efter med en liter sødmælk.

I hereby quote for truth!!
Synnejye!
Brugeravatar

Geografisk sted: Amager

Styrkeliste
- Bænkpres: 97.00

viewtopic.php?f=4&t=43103

læs med i denne tråd. der er topic starter på ca samme sted i livet som dig.

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Jeg kan godt lide at spise English breakfast til morgenmad og snickers spiser jeg ikke hverdag men ca. 2-3 gange om ugen. Normalt til aftensmad spiser jeg bøffer eller flæskesteg. Men tak for hjælp du.

Du skal til at ændre din indstilling til tingene. det nytter ike at du forsvare den smule du spiser. jeg fangede engang en solsort i haven og holdte den fanget i et par dage og den fik sgu mere at æde end dig, og tiltrods for det døde den af sult. (not really, but cool story though!)

Faktum er at du skal til at lave et reelt stykke arbejde. det er ikke bare nok at spise usundt også smide en tråd på et internet fora hvor du skriver: Jeg æder som et svin TRE gange om dagen, men kan ikke tage på. faktum er at alle kan tage på. ALLE. du har løsningen i flere af de ovenstående svar.
Imellem 'klog' og 'smart' skal der betales bompenge i form af tæsk!

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 2.00

Dette skrev jeg også i tråden : http://bodybuilding.dk/viewtopic.php?f=4&t=43103

jeg har selv været utrolig tynd.. Og at "spise så meget som muligt" er ikke noget der virkede for mig..
jeg led den gang af en blanding af Anoreksi/Bulumi og lige meget hvor meget jeg gerne ville, var det spiseforstyrrelserne der bestemte hvad jeg spiste..
Dog, da jeg fik fat på en der vidste noget om det, og fik en decideret kostplan, så kom kg'ene på..

mange folk her på boardet glemmer at "spise så meget man kan" er en naturlig del, for DEM, men ikke for folk der har spist lidt i længere tid.... :-s

og Splejsen, skriv til mig hvis du har noget at spørge om :)
vi skinny people må hjælpe hinanden :hihi:
http://www.frederikbahne.wordpress.com
- Strength has nothing to do with how much you can squat, but how much effort you put in it -
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 52.50
- Squat: 60.00
- Dødløft: 65.00

Btw

Knud Serguei Blem

.. eddermanme noget af et navn, bro. Hvis jeg hed Knud Serguei Blem ville jeg blive SL'er og gro et truckermoustache of doom.
Brugeravatar

btw

Knud bagfra er dunK. så bare spis til du revner, så skal der nok komme en ordentlig dunK/Knud.

Styrkeliste

Jeg prøver nu at spise meget mere men jeg er ikke sikker på at det hjælper. Det er genetisk og det kommer normalt fra min familie og både min morfar var pisse tynd og han spiste så meget.

Lithium skrev:
Lampard skrev:Jeg prøver nu at spise meget mere men jeg er ikke sikker på at det hjælper. Det er genetisk og det kommer normalt fra min familie og både min morfar var pisse tynd og han spiste så meget.

Nej

+1
- Strength has nothing to do with how much you can squat, but how much effort you put in it -
Brugeravatar

Styrkeliste

Lampard skrev:Jeg prøver nu at spise meget mere men jeg er ikke sikker på at det hjælper. Det er genetisk og det kommer normalt fra min familie og både min morfar var pisse tynd og han spiste så meget.

dårlig undskyldning.

Styrkeliste

Tak du mester. Jeg elsker at blive kaldt Mr. Knuddu eller Knutto. Det er bare nedern at jeg ikke kan blive større.

Lampard skrev:Tak du mester. Jeg elsker at blive kaldt Mr. Knuddu eller Knutto. Det er bare nedern at jeg ikke kan blive større.

Så har du EN FUCKING UDVEJ!!! JA! du ved hvad jeg snakker om.. :batemand: Det er noget som ALLE bruger når de skal være større.. Ja der er en risiko for at du engang imellem får nogen underlige blikke fordi du har gainet kg og fået meget større muskelmasse! So what!?!? DU SKAL BARE TAGE DET !!!
Jeg er begyndt på det.. og jeg har gainet!! Jeg troede også jeg havde et højt stofskifte indtil jeg tog det...
Men ved du hvad?!? DU TAGER DET! FÆRDIG BASTA... :twisted: .
.. Her er min hemmelighed.. det er ... det er ... det er...

MAD! OG MEGET AF DET!
Brugeravatar

Styrkeliste

Hej Knud, Mathias fra uni her.

Drop de dårlige undskyldninger, og begynd at spis noget mere.
Du får for det meste kun en sandwich til frokost, og ser normalt ikke dig spise andet.
Du har også sagt at du springer morgenmad over tit.

Du skal simpetlhen begynde at vænne dig selv til at spise meget mere.

Træner her: Zielkes Fitnessklub

Den sætning vinder WWF-Intercontinental Championship i sup-divisionen "wrestling for fucked up sentences".

.. hold nu op, mand. Træn tungt, æd tungt, sov tungt. Og gro.
Brugeravatar

En god ide med at spise tungt og har allerede i dag spist tungt og skal spise mere her til aften. Jeg elsker at spise bananer.

Næste

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster