Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

andreas7074 skrev:Det hjælper udmærket at ændre våbenloven. Kig på samtlige andre lande i hele verden, og sig mig hvorfor der ikke myrdes SÅ mange ift. USA. Vil du da det mene, at USA generelt har flere mennesker, som burde være på den lukkede, procentvis?

shakur skrev:når en eller anden hjernedød psykopat er kommet så lange ud at han dræber små børn på en skole, hvilket er det mest forfærdelige i verden tror i så han ville lade være hvis der var en anden våben lov. han ville squ da bare skaffe et ulovlig våben så.

Hvad er der galt med dem...
Ioxer skrev:shakur skrev:når en eller anden hjernedød psykopat er kommet så lange ud at han dræber små børn på en skole, hvilket er det mest forfærdelige i verden tror i så han ville lade være hvis der var en anden våben lov. han ville squ da bare skaffe et ulovlig våben så.
en indadvendt, indelukket, basement-dwelling og usikker nørd med mulig socialfobi går ikke bare ud i et rocker/gangster miljø, hvor han ikke kender nogen eller noget, og betaler mange penge for et våben. Jeg tror ikke på, at han havde gjort det, hvis han havde boet i fx danmark

andreas7074 skrev:Ja, det har jeg faktisk. som eksempel er pr. 100.000 indbyggere 2,97 homocides i USA kontra Frankrig med 0,06.
Det viser lidt min pointe. Og USA, er ikke det land med flest homocides pr 100.000, det er lande som Honduras, Colombia og Brazilien.

shakur skrev:andreas7074 skrev:Ja, det har jeg faktisk. som eksempel er pr. 100.000 indbyggere 2,97 homocides i USA kontra Frankrig med 0,06.
Det viser lidt min pointe. Og USA, er ikke det land med flest homocides pr 100.000, det er lande som Honduras, Colombia og Brazilien.
modsiger du ikke lidt dig selv i forhold til det første indlæg?

shakur skrev:Ioxer skrev:shakur skrev:når en eller anden hjernedød psykopat er kommet så lange ud at han dræber små børn på en skole, hvilket er det mest forfærdelige i verden tror i så han ville lade være hvis der var en anden våben lov. han ville squ da bare skaffe et ulovlig våben så.
en indadvendt, indelukket, basement-dwelling og usikker nørd med mulig socialfobi går ikke bare ud i et rocker/gangster miljø, hvor han ikke kender nogen eller noget, og betaler mange penge for et våben. Jeg tror ikke på, at han havde gjort det, hvis han havde boet i fx danmark
nej i danmark er der heller ikke samme miljø som i usa, jeg tror squ det var selv om våben blev ulovlige.
man behøver vel ikke finde et gangster kvater for at finde et våben.
tror i seriøst han ville sidde og planlægge det hele og så tænke" nårhh nej våben er uovlige jeg dropper bare det hele"
come on.
nej i danmark er der heller ikke samme miljø som i usa, jeg tror squ det var selv om våben blev ulovlige.

Ioxer skrev:shakur skrev:Ioxer skrev:shakur skrev:når en eller anden hjernedød psykopat er kommet så lange ud at han dræber små børn på en skole, hvilket er det mest forfærdelige i verden tror i så han ville lade være hvis der var en anden våben lov. han ville squ da bare skaffe et ulovlig våben så.
tror i seriøst han ville sidde og planlægge det hele og så tænke" nårhh nej våben er uovlige jeg dropper bare det hele"
come on.nej i danmark er der heller ikke samme miljø som i usa, jeg tror squ det var selv om våben blev ulovlige.
Jeg forstår ikke denne sætning. Jeg forstår udemærket første "del", men så siger du "jeg tror ikke det var selv om våben blev ulovlige". Hvad er "det"? hvad tror du ikke var selvom våben blev ulovlige?
Hvor vil du desuden finde en assault riffel, hvis det ikke skulle være i et gangster-kvarter?

Ioxer skrev:shakur skrev:Ioxer skrev:shakur skrev:når en eller anden hjernedød psykopat er kommet så lange ud at han dræber små børn på en skole, hvilket er det mest forfærdelige i verden tror i så han ville lade være hvis der var en anden våben lov. han ville squ da bare skaffe et ulovlig våben så.
come on.nej i danmark er der heller ikke samme miljø som i usa, jeg tror squ det var selv om våben blev ulovlige.
Jeg forstår ikke denne sætning. Jeg forstår udemærket første "del", men så siger du "jeg tror ikke det var selv om våben blev ulovlige". Hvad er "det"? hvad tror du ikke var selvom våben blev ulovlige?
Hvor vil du desuden finde en assault riffel, hvis det ikke skulle være i et gangster-kvarter?

shakur skrev:andreas7074 skrev:Det hjælper udmærket at ændre våbenloven. Kig på samtlige andre lande i hele verden, og sig mig hvorfor der ikke myrdes SÅ mange ift. USA. Vil du da det mene, at USA generelt har flere mennesker, som burde være på den lukkede, procentvis?
forklar hvordan det ville hjælpe at ændre våbenloven.
og forresten har du tjekket stastikker siden du kan udtale dig om hvor mange der myrdes i andre lande

newbiepumper skrev:shakur skrev:andreas7074 skrev:Det hjælper udmærket at ændre våbenloven. Kig på samtlige andre lande i hele verden, og sig mig hvorfor der ikke myrdes SÅ mange ift. USA. Vil du da det mene, at USA generelt har flere mennesker, som burde være på den lukkede, procentvis?
og forresten har du tjekket stastikker siden du kan udtale dig om hvor mange der myrdes i andre lande
Jeg behøver ikke engang tjekke statistikker for at kunne konkludere, at school shooting er mest fremtræden i USA af alle verdens lande. Naturligvis ville det hjælpe at ændre våbenloven. Ændrer man våbenloven, ja så vil det blive meget sværere for disse teenagere at skaffe en pistol e.l.
Ville du måske mene, at det er nemt for en 15-årig dreng at skaffe et våben i Danmark? Det er så svært, at school shooting ikke opstår i Danmark.
Bum

Between the mid-1970’s and the mid-1990’s, Australia had several mass shootings. After a particularly horrible massacre in 1996, a new prime minister, John Howard, declared that enough was enough. He instituted a severe crackdown on gun ownership, and forced would-be gun owners to submit to a rigorous application process, and to document why they would need a gun.
Conditions for gun ownership in Australia are now very strict, and the registration and approval process can take a year or more. Howard’s government also implemented a rigorous “buyback” policy, to enable the government to purchase guns already owned by the public.
The policy worked. While violent crime has not ended in Australia, murders are down, and, even more dramatically, there has not been a single mass shooting since 1996 in which three or more people died (the definition used in many studies of mass shootings). Before the crackdown, there had been 13 such massacres in 18 years.

Pallen skrev:newbiepumper skrev:shakur skrev:andreas7074 skrev:Det hjælper udmærket at ændre våbenloven. Kig på samtlige andre lande i hele verden, og sig mig hvorfor der ikke myrdes SÅ mange ift. USA. Vil du da det mene, at USA generelt har flere mennesker, som burde være på den lukkede, procentvis?
Jeg behøver ikke engang tjekke statistikker for at kunne konkludere, at school shooting er mest fremtræden i USA af alle verdens lande. Naturligvis ville det hjælpe at ændre våbenloven. Ændrer man våbenloven, ja så vil det blive meget sværere for disse teenagere at skaffe en pistol e.l.
Ville du måske mene, at det er nemt for en 15-årig dreng at skaffe et våben i Danmark? Det er så svært, at school shooting ikke opstår i Danmark.
Bum
Læste du ikke mit indlæg?

shakur skrev:Pallen skrev:newbiepumper skrev:shakur skrev:andreas7074 skrev:Det hjælper udmærket at ændre våbenloven. Kig på samtlige andre lande i hele verden, og sig mig hvorfor der ikke myrdes SÅ mange ift. USA. Vil du da det mene, at USA generelt har flere mennesker, som burde være på den lukkede, procentvis?
Bum
Læste du ikke mit indlæg?
ja det ville blive sværere men tror du så ikke de gør det når de skaffer et våben?

lassekk skrev:Lad jer ikke snyde at titlen på dette youtube link:
Første delen handler netop om kulturen omkring de her massemordere. Problemet er jo ligeså meget at medierne laver dem til en form for antihelt. Nærmest scoreboards overh vem der er de værste, skriver side op og side ned om dem osv.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster