Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1133
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1130

Følg bodybuilding.dk på

Vægt-Styrke-Størrelse

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Halløj. Den her må nok komme ind under nybegynder forummet da spørgsmålet muligvis er dumt, men ikke lige sådan har kunnet finde svar. Mange er jer er nok bange for det er sådan noget med at jeg ikke eder nok og sådan.. Det er nemlig sådan, jeg tager ikke på i vægt, dog bliver jeg både størrer og stærkere, uden at min fedtprocent falder/stiger nævneværdigt.. Jeg ved godt at det lyder urealistisk men sådan ligger landet altså. Er der nogen af jer der kan have en fornuftig forklaring?
- Jonas

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Casanova11 skrev:Halløj. Den her må nok komme ind under nybegynder forummet da spørgsmålet muligvis er dumt, men ikke lige sådan har kunnet finde svar. Mange er jer er nok bange for det er sådan noget med at jeg ikke eder nok og sådan.. Det er nemlig sådan, jeg tager ikke på i vægt, dog bliver jeg både størrer og stærkere, uden at min fedtprocent falder/stiger nævneværdigt.. Jeg ved godt at det lyder urealistisk men sådan ligger landet altså. Er der nogen af jer der kan have en fornuftig forklaring?
- Jonas

Du bliver vel ikke større uden at blive tungere? i så fald er du ved at blive pustet op med luft som en ballon.

Logbog: Ingen logbog

Som TS selv skriver er han HELT ny inden for styrketræning/BB, så kan det ikke tænkes, at han taber fedt samtidig med, at han opbygger muskler? Da han jo er helt ny og har sine newbgainz?
Proud member of Team Fat Ups.
Brugeravatar

Reputation point: 68

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 40.00

Fire muligheder:

1. Du er meget fed
2. Du er lige begyndt at træne
3. Du lyver
4. Du tager fejl

Listen er udtømmende. Jeg gætter på nr 2 eller 4.
"i skal spise ornligt"
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Fitness World Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 121.00
- Dødløft: 175.00

CaliWali skrev:Som TS selv skriver er han HELT ny inden for styrketræning/BB, så kan det ikke tænkes, at han taber fedt samtidig med, at han opbygger muskler? Da han jo er helt ny og har sine newbgainz?

jeg mener ikke at jeg på noget tidspunkt mener at jeg er ny i gamet.. men ny kan man vel godt kalde mig, har cirka 1 års erfaring emd det mere seriøse og så et halvt års ekstra lal i centret.

Fire muligheder:

1. Du er meget fed
3. Du lyver
4. Du tager fejl

1 - jeg er ikke særlig fed - 68 kg på 172 cm
2 - jeg har trænet i godt og vel halvandet år som nævnt med 1 års seriøst - hvorigennem jeg har gainet 18 kg.
3 - jeg lyver ikke? hvorfor skulle jeg i så fald poste det?
4 - måske tager jeg fejl. Men er gået fra 70 rm, til at kører 5x5 med 77.5/80 alt efter dagsformen på halvanden måned med lidt vejvisning. Er også steget i alle andre øvelser.

alder: 17 somre

Styrkeliste

Casanova11 skrev:
CaliWali skrev:Som TS selv skriver er han HELT ny inden for styrketræning/BB, så kan det ikke tænkes, at han taber fedt samtidig med, at han opbygger muskler? Da han jo er helt ny og har sine newbgainz?

jeg mener ikke at jeg på noget tidspunkt mener at jeg er ny i gamet.. men ny kan man vel godt kalde mig, har cirka 1 års erfaring emd det mere seriøse og så et halvt års ekstra lal i centret.

Fire muligheder:

1. Du er meget fed
3. Du lyver
4. Du tager fejl

2 - jeg har trænet i godt og vel halvandet år som nævnt med 1 års seriøst - hvorigennem jeg har gainet 18 kg.
4 - måske tager jeg fejl. Men er gået fra 70 rm, til at kører 5x5 med 77.5/80 alt efter dagsformen på halvanden måned med lidt vejvisning. Er også steget i alle andre øvelser.

Du kan sagtens blive stærkere uden at blive større. kører lige for tiden programmet "stærkere i bænkpres på 7 uger" Indtil videre er jeg steget 10 kg i bænkpres i 5*5 siden jeg startede og er lidt over halvejs, og jeg synes ikke jeg er blevet nævneværdig større, hvis man tænker på at de 10 kg er en stigning på 12-13 %.

Casanova11 skrev:

Fire muligheder:

1. Du er meget fed
3. Du lyver
4. Du tager fejl

Du har lige skrevet du har gainet 18 Kg? Hvad mener du så med dette, når du siger du ikke stiger i vægt.
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Dødløft: 185.00

Getbiggernow skrev: Du har lige skrevet du har gainet 18 Kg? Hvad mener du så med dette, når du siger du ikke stiger i vægt.

Jeps, men dette er sket over de forgående måneder. Har nu stået stille omkring denne vægt i et par måneder

Styrkeliste

Når jeg kigger i din logbog, så ser jeg ikki de voldsomme kilo der bliver flyttet, så jeg sætter spørgsmål ved hvad du mener med "jeg bliver stækere". Der-ud-over nævner du intet om hvor lang tid du har trænet, og andet relevant.
Den første tid, når man lige er begyndt at træne, øger man ofte i styrke. Det er udelukkende fordi man som ny, ikke duer til øvelserne, og når man så begynder at få styr på det og teknikken forbedres, så kan man mere kilo.
Yeah - Ubehageligt !!
Citat: Asbjørn Riis

Du kan se ind i MIN LOG her
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Torshavn (Færøerne)

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (1)

Stiger du ikke i vægt, spiser du ikke nok EOD.
At du syntes du bliver større, kan jo så hænge sammen med noget ønsketænkning.
Imellem 'klog' og 'smart' skal der betales bompenge i form af tæsk!

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.00
- Squat: 1.00
- Dødløft: 2.00

svabbi skrev:Når jeg kigger i din logbog, så ser jeg ikki de voldsomme kilo der bliver flyttet, så jeg sætter spørgsmål ved hvad du mener med "jeg bliver stækere". Der-ud-over nævner du intet om hvor lang tid du har trænet, og andet relevant.
Den første tid, når man lige er begyndt at træne, øger man ofte i styrke. Det er udelukkende fordi man som ny, ikke duer til øvelserne, og når man så begynder at få styr på det og teknikken forbedres, så kan man mere kilo.

Jeg opdatere lige min log inden for den nærmeste fremtid. Det skal siges at jeg dog er steget lidt..

Stiger du ikke i vægt, spiser du ikke nok EOD.
At du syntes du bliver større, kan jo så hænge sammen med noget ønsketænkning.

Ehmm, ja. Det med at spise lkan du jo have ret i. Dog forstår jeg ikke helt det med ønsketænkning, da mit målebånd kan se ændringer. Ved dog ikke om det kan hænge sammen med at jeg ikke rigtig har fået tæsket mine ben og biceps i rigtig lang tid og deres masse er faldet.

Styrkeliste

Det kan godt være lidt svært at forstå, men jeg vil prøve at forklare det. Hver gang der er fuldmåne i marts og april udsender den nogle anabolske stoffer. Man har anslået at mellem 1-3 mennesker er i stand til optage de her stoffer. Stofferne bliver opfanget af din krop, dermed kan jeg konkludere at du skal passe på med at træne for meget, netop fordi DIN krop optager stofferne. Du har selv opdaget det, at du vokser og bliver stærkere ligegodt hvad du gør. Pas derfor på med at træne for meget; du ville blive alt for stor til at pigerne ville have dig.

Arnold og Zyzz var også i stand til at optage stofferne. Arnold trænede 4 gange om ugen,og endte med at se ud som han gjorde. Zyzz formåede at holde træningen på 1-2 gange om ugen, og erstattede de 2-3 træninger med en tur ved frisøren.

Kort sagt, din krop er unik, du har en kæmpe fremtid indenfor BB. Jeg spåer dig stor rigdom og masser af kuzza.

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 90.00

stryhn skrev:Det kan godt være lidt svært at forstå, men jeg vil prøve at forklare det. Hver gang der er fuldmåne i marts og april udsender den nogle anabolske stoffer. Man har anslået at mellem 1-3 mennesker er i stand til optage de her stoffer. Stofferne bliver opfanget af din krop, dermed kan jeg konkludere at du skal passe på med at træne for meget, netop fordi DIN krop optager stofferne. Du har selv opdaget det, at du vokser og bliver stærkere ligegodt hvad du gør. Pas derfor på med at træne for meget; du ville blive alt for stor til at pigerne ville have dig.

Arnold og Zyzz var også i stand til at optage stofferne. Arnold trænede 4 gange om ugen,og endte med at se ud som han gjorde. Zyzz formåede at holde træningen på 1-2 gange om ugen, og erstattede de 2-3 træninger med en tur ved frisøren.

Kort sagt, din krop er unik, du har en kæmpe fremtid indenfor BB. Jeg spåer dig stor rigdom og masser af kuzza.

Næsten ligesom en saiyan'en Goku! Forskellen er bare at du ikke bliver til en kæmpe abe, men bare lidt extra buff :)

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster