Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

salt skrev:Jeg er sikker på at dette spørgsmål aldrig er blevet stillet før og er umuligt at søge på herinde.

Horslund skrev:http://www.dynamic-eleiko.com/sportivny/library/farticles015.html

dioxy8800 skrev:Arnold lavede altid squats og dødløft barfodet, han mener man kan løfte flere kilo.

dioxy8800 skrev:Arnold lavede altid squats og dødløft barfodet, han mener man kan løfte flere kilo.

El Patron skrev:Malanichev klarer det OK. i flade sko.

AlexUldahl skrev:dioxy8800 skrev:Arnold lavede altid squats og dødløft barfodet, han mener man kan løfte flere kilo.

dioxy8800 skrev:AlexUldahl skrev:dioxy8800 skrev:Arnold lavede altid squats og dødløft barfodet, han mener man kan løfte flere kilo.
Det billede der er en ud af 10 hvor han ikke løfter barfodet, det så du nok også da du google'd det.

El Patron skrev:Grunden til jeg henviser til Malanichev er at det sagtens kan lade sig gøre at løfte i flade sko og det ikke er et must at bruge specials. Og så lad være med at sammeligne det med spritkørsel det er helt ude af konteksten. Og jeg tror ikke på der er et facit for hvordan og med hvilket udstyr der er bedst at løfte, det er meget individuelt.

Kidd skrev:Jeg har en forholdsvis kort torso og lange lemmer og mit squat blev meget bedre så snart jeg smed dem på. Har arbejdet med mobilitet og teknik i lang tid, men de gjorde mit squat mere oprejst med det samme.

Borumpas skrev:Du skulle ikke tilfældigvis have købt skoene i en butik? Jeg ved man kan købe adidas power (eller whatever de hedder) på bodyman, men jeg vil da tusind gange heller prøve skoene først
Jarlby skrev:Ps. Stop med at hype VL sko så meget ffs! tjek Tom Platz ud i Hack squat - Hvis det hele skal handle om quad development.

MasterYoda skrev:Eksemplerne på personer der har løftet tungt uden VL sko er i bedste fald formålsløse.
Jeg kan også give eksempler på folk der har kørt spritkørsel, eller uden sele, masser af gange og stadig lever et godt liv. Det er irrelevant i forhold til spørgsmålet, hvor svaret er: Ja VL sko er en rigtig god idé. - Hvorfor er forklaret bl.a. i den artikel fra eleiko, der er blevet linket til.
Kodeordet stabilitet. Vil du f.eks. kunne squatte tungere og mere stabilt på en madras eller på et hårdt underlag? Sammenlignet med VL sko, er alm. træningssko madrasser for dine fødder, som du igennem hele løftet skal balancere på, frem for at fokusere på det vigtige.
Pointe 1: Med mindre nogle seriøst mener at det er bedre at løfte i spezials el. barfodet så er de eksemplerne bare støj på kanalen.
Pointe 2: VL sko er en god idé.

AlexUldahl skrev:dioxy8800 skrev:AlexUldahl skrev:dioxy8800 skrev:Arnold lavede altid squats og dødløft barfodet, han mener man kan løfte flere kilo.
Det billede der er en ud af 10 hvor han ikke løfter barfodet, det så du nok også da du google'd det.
Ja, men han har et bræt under hælene på forbavsende mange af billederne, og er vel for at give lidt samme effekt som vægtløftersko, gætter jeg på
MasterYoda skrev:Kodeordet stabilitet. Vil du f.eks. kunne squatte tungere og mere stabilt på en madras eller på et hårdt underlag? Sammenlignet med VL sko, er alm. træningssko madrasser for dine fødder, som du igennem hele løftet skal balancere på, frem for at fokusere på det vigtige.

Kidd skrev:Borumpas skrev:Du skulle ikke tilfældigvis have købt skoene i en butik? Jeg ved man kan købe adidas power (eller whatever de hedder) på bodyman, men jeg vil da tusind gange heller prøve skoene først
Ja. Nippon sport på Vesterbrogade bestilte dem hjem og fik lov at prøve dem
Jarlby skrev:Ps. Stop med at hype VL sko så meget ffs! tjek Tom Platz ud i Hack squat - Hvis det hele skal handle om quad development.
Hvad er meningen med dette? Skal droppe VL sko og squatte på tæerne?

Ittams skrev:Jeg købte et par i sidste uge, og blev ret overrasket over stabiliteten.
Specials var gode, men jeg kan godt mærke en markant forskel. Navnlig på de sidste sæt, hvor formen til tider kan have en tendens til at vakle en anelse, er de med til at skabe mere stabilitet. Jeg er glad for købet.

Borumpas skrev:Ittams skrev:Jeg købte et par i sidste uge, og blev ret overrasket over stabiliteten.
Specials var gode, men jeg kan godt mærke en markant forskel. Navnlig på de sidste sæt, hvor formen til tider kan have en tendens til at vakle en anelse, er de med til at skabe mere stabilitet. Jeg er glad for købet.
med eller uden træsål? De to sko på bodyman ser begge ud til ikke at have træsål, og jeg ved ikke om det gør en signifikant forskel

Ittams skrev:Borumpas skrev:Ittams skrev:Jeg købte et par i sidste uge, og blev ret overrasket over stabiliteten.
med eller uden træsål? De to sko på bodyman ser begge ud til ikke at have træsål, og jeg ved ikke om det gør en signifikant forskel
Jeg købte Adidas Powerlift II. Om der er træsål dér, aner jeg faktisk ikke. De er ihvertfald hårde i sålen.
Men jeg vil klart anbefale at prøve dem først, før de købes over nettet. Jeg havde oprindeligt besluttet mig for at købe Power perfect, men de sad elendigt på min fod, så jeg er rigtig glad for at jeg kunne prøve dem først.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster