Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

PernilleChristina skrev:Det er bare problematisk for mig at veje min mad. Jeg tabte mig fint og holdt motivationen oppe - og den er der fandme stadig. Men når man ikke er hjemme fra fredag til mandag, så er det svært at fragte mad rundt i hele landet hvor jeg skal veje det hele op om torsdagen! Så derfor søger jeg en noget nemmere måde, at gøre det på intet andet! Jeg kan sgu sagtens sætte mig ind i det - men eftersom jeg ikke kan finde en skid på nettet eller andre steder er det svært at læse op på noget!
Jeg spørger pænt herinde om der er en som vil hjælpe mig med at komme i gang og evt. ved en hel masse om det. Jeg er ikke interesseret i en personlig træner - men at klare det selv. Jeg spørger KUN om der er nogen som evt. kan hjælpe mig med et træningsprogram og min kost. Jeg lære ikke en skid ved at læse en masse kloge sider, jo men kortvarigt - glemmer det hurtigt igen. Men tak for det da - jeg søger hjælp et andet sted

PernilleChristina skrev:Jeg har været igennem vægttab før, og ved hvaad det kræver.. (:
Men kigger links

PernilleChristina skrev:Jeg har været igennem vægttab før, og ved hvaad det kræver.. (:
Men kigger links

men nu bliver der nævnt ris. har altid fået afvide, at man ikke må spise ris..
PernilleChristina skrev:så må jeg bruge madlog igen igen og slæbe 2-3 bæreposer mad med hjem til min kæreste i weekenderne.. det er åbenbart det eneste der virker - eller bruge torsdag aften på at veje det opmen nu bliver der nævnt ris. har altid fået afvide, at man ikke må spise ris..

MadzP92 skrev:man skal passe på ikke at smide fedtet for hurtigt når man ikke vejer mere end hun gør. det er fint at smide 10 kilo på 5 uger hvis man er f.eks. over 100kg men nu vejer hun altså kun 77kg. Huden skal også følge med vægttabet, og der kan ske strækmærker ved for hurtigt vægttab.

Guitar Slim skrev:Prøv http://www.motion-online.dk
Herinde er der for mange krudtugler, der har travlt med at rakke ned på folk, der ikke har brug for håndvægte over 32 kilo.
Held og lykke !!!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster