- Kan man blive på kasernerne i weekenderne eller har de ændret det alle steder til man ikke kan det mere?
- Skal ens skæg være glat som en barnenumse, eller må man have stubbe?
- Hvad skal man bruge weekenderne på såfremt man er hjemme? Skal man løbe eller slappe helt af, eller hvad er godt at gøre for at give sig selv et godt udgangspunkt når man kommer tilbage?
- Hvad er konsekvensen/resultatet af dårlig fysisk form? Kan man blive smidt ud hvis man ikke præsterer? Her tænker jeg ikke på en 'dårlig indsats/moral' men jeg tænker hvis man kæmper og kæmper men simpelthen ikke kan være med fysisk eller ens cooper test er helt i hegnet? Får man så bare sparket ud? Min fysiske form er ok, dog har jeg lige haft en forstrækning i baglåret for ikke så længe siden der satte mig lidt tilbage, så håber da ikke det bliver noget problem men det kunne være rart at vide.
Jeg tænker at en af de vigtigste egenskaber er at man bare makker ret og gør hvad der bliver sagt, selv når det er surt, så det har jeg selvfølgelig tænkt mig at efterleve så godt som muligt og lade være med at brokke mig over alt
har jo selv frivilligt valgt at være med så tænker jeg bare skal have det bedste jeg overhovedet kan få ud af det.Tusind tak på forhånd, suger alle guldkorn og informationer til mig, så ALT er velkommen, vil helt klart lytte på hvad i har af erfaringer.