Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jesse fly away skrev:hej, jeg søger en form for prudukt der kan drive væske ud af min krop.. andre ideer er selv også meget velkommen.. pga kratin kur har jeg opsamlet en masse væske jeg gerne vil af med.. på forhånd tak..

jesse fly away skrev:okaytak.. men vis du kender nogle produkter så må du meget gerne smide nogle link.. ved link slettet har et der hedder xpel men det udsolgt..

jesse fly away skrev:ja okay.. men jeg søger produkter?? findes der ikke en the eller en frugt som kan gøre tricket??

jesse fly away skrev:nej det skal jeg ikke.. ;) det da utroligt med så useriøse svar...

svabbi skrev:Spis en masse grønsager....de er vanddrivende.
Kan ikke se idéen i at både tage kreatin som samler vandet, og samtidigt tage et eller andet som får vandet ud af kroppen, fordi så ophæver du jo førstnævnte produgt, samt betaler for 2 produgter for at opnå det........dumt !

Equus skrev:kaffe eller te kan drive lidt af væsken ud af kroppen, vandrivende kosttilskud er der ikke meget sjov ved, men der findes et utal af dem der kan give dig en hurtig omgang dårlig mave, et billigere alternativ er gammel fisk, nogle dårlige rejer eller at æde et blad fra en aloe vera plante, men pas på med at spise for meget, så risikerer du at skide dig ihjel

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster