Jeg tager den op med en gaffel; den lugter af saltvand
Jeg aner ikke, hvad det virkelig var. Hvad siger I?
Billede af "tingen":

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Jeg tager den op med en gaffel; den lugter af saltvand

rallen skrev:Hvor stor er den? Jeg havde engang tabt nogle fiskeolie kapsler ned i min juice, så da jeg hældte et glas op var der nogle halvopløste tomme kapsler der flød rundt i glasset.

tiblin skrev:hahakunne godt være den shaker der lige sku sprittes af før den bruges igen

Nick_91 skrev:tiblin skrev:hahakunne godt være den shaker der lige sku sprittes af før den bruges igen
Den blev smidt ud for en sikkerheds skyld. Hvem ved, måske indeholdte "tingen" H1N1

Træbenet skrev:Nick_91 skrev:tiblin skrev:hahakunne godt være den shaker der lige sku sprittes af før den bruges igen
Den blev smidt ud for en sikkerheds skyld. Hvem ved, måske indeholdte "tingen" H1N1
eller måske vaccinen til H1N1

Mikkel leicht skrev:Kondom?

Zara Y skrev:Det ser godt nok ulækkert ud og kunne egentlig godt ligne en splattet vandmand

Biiver skrev:Haha - vi havde lavet en prank med dig! Det var faktisk en australsk vandmand, som vi havde puttet i din shake inden du drak den

Smeden skrev:Syntes også det ligner en opblødt kapsel.

Fatboy skrev:Biiver skrev:Haha - vi havde lavet en prank med dig! Det var faktisk en australsk vandmand, som vi havde puttet i din shake inden du drak den
Ja, en havhveps, verdens giftigste gople. Det ser nemlig helt vildt sjovt ud når man ligger og ryster med fråde om munden pga. indre forbrændinger, som er sikre på at forårsage døden, fordi de ikke kan behandles. Tjotalt sjov

Nick9000 skrev:Fatboy skrev:Biiver skrev:Haha - vi havde lavet en prank med dig! Det var faktisk en australsk vandmand, som vi havde puttet i din shake inden du drak den
Ja, en havhveps, verdens giftigste gople. Det ser nemlig helt vildt sjovt ud når man ligger og ryster med fråde om munden pga. indre forbrændinger, som er sikre på at forårsage døden, fordi de ikke kan behandles. Tjotalt sjov
ASDJAK!

The Little Kid skrev:Ulækker vandmand der
Zara Y skrev:Det ser godt nok ulækkert ud og kunne egentlig godt ligne en splattet vandmand
Er du ikke Sidney Lees kæreste?

Nick9000 skrev:Fatboy skrev:Biiver skrev:Haha - vi havde lavet en prank med dig! Det var faktisk en australsk vandmand, som vi havde puttet i din shake inden du drak den
ASSJACK!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster