Det vil sige en gang hver anden måned?
Håber jeg har placeret det her rigtigt

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lystfiskeren skrev: Mener at have læst at et sug, skulle svare til 20-30 hiv i en cigerat.

Lystfiskeren skrev:v et sug, skulle svare til 20-30 hiv i en cigerat.

dlr.ma skrev:Det er skuda ligemeget. Alt er jo giftigt idag.
Umiddelbart har det ingen effekt på træningen.
Ryger selv 20 smøger ed, og har i perioder røget bong og fed hver dag, uden nogen umiddelbar effekt på træningen, andet end ens åndedræt kan være lidt stort. Så ryg du bare igennem

dlr.ma skrev:Det er skuda ligemeget. Alt er jo giftigt idag.
Umiddelbart har det ingen effekt på træningen.
Ryger selv 20 smøger ed, og har i perioder røget bong og fed hver dag, uden nogen umiddelbar effekt på træningen, andet end ens åndedræt kan være lidt stort. Så ryg du bare igennem

Klud skrev:Lystfiskeren skrev:v et sug, skulle svare til 20-30 hiv i en cigerat.
20-30 gange kraftigere synes jeg nu lyder lidt vildt. Mon ikke det er en anelse overdrevet?
Udover det, så tror jeg ikke du skal være bange hvis det bare er en sjælden gang i weekenden.

Det er ikke blevet ulovligt at tænke selv endnu - kun i USA.

Bone-14 skrev:Hahaha, jeg tror du oplever the power of PLACEBO når du ryger græs eller brændeller![]()
![]()
![]()

Vupti skrev:Nej, hvis man ryger et helt kul alene svarer det ca. til 20 smøger - Eller det sagde de hvertfald i nyhederne

Vupti skrev:Nej, hvis man ryger et helt kul alene svarer det ca. til 20 smøger - Eller det sagde de hvertfald i nyhederne

Bone-14 skrev:Vupti skrev:Nej, hvis man ryger et helt kul alene svarer det ca. til 20 smøger - Eller det sagde de hvertfald i nyhederne
Problemet med dette ligger, at du ikke ryger kulet. Det ville være det samme som at sige man spise kullet når man griller.

Vupti skrev:Bone-14 skrev:Vupti skrev:Nej, hvis man ryger et helt kul alene svarer det ca. til 20 smøger - Eller det sagde de hvertfald i nyhederne
Problemet med dette ligger, at du ikke ryger kulet. Det ville være det samme som at sige man spise kullet når man griller.
Du ved vel hvad jeg mener?

Bone-14 skrev:Vupti skrev:Bone-14 skrev:Vupti skrev:Nej, hvis man ryger et helt kul alene svarer det ca. til 20 smøger - Eller det sagde de hvertfald i nyhederne
Du ved vel hvad jeg mener?
På ingen måde nej.

Bone-14 skrev:Ja jeg ryger vandpibe en gang imellem.

Vupti skrev:Man ligger et kul oven på sølvpapiret og "ryger det" til det er brændt ud.

Kray skrev:Vupti skrev:Man ligger et kul oven på sølvpapiret og "ryger det" til det er brændt ud.
Der hvor jeg kommer fra ryger vi tobakken, som bliver brændt af kullet.. har du prøvet at ryge sådan et kul? For satan det kradser.. men okay, hver mand sine lyster

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster