Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1495
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1492

Følg bodybuilding.dk på

"Vi gider ikke store overarme" - Nørrebro fysioterapi

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

DINGO postede dette i tråden "Post et morsomt billede"
Billede
Med teksten til:
Dingo skrev:Tog dette billede i lørdags og lagde det på min FB. En pige på min lite mener at det er 100 % i orden og endda en ganske god idé. Hun mente ikke at det var det samme som hvis et andet centers slogan var "Vi gider ikke tykke piger"

Jeg synes ikke det blev færdigdiskuteret i tråden. (Det er jo heller ikke en tråd man skal diskutere i, så tænkte jeg ville oprette en selvstændig tråd til formålet)

Hvad synes du om sloganet/reklamen?
Er det helt okay? - Føler du dig ramt?

Jeg støder ofte ind i folk som ingen problemer har med at ytre når de synes en person har trænet sig for stor og eller markeret. Men hvis en fyr siger at han fx. ikke kunne finde på at være sammen med en overvægtig kvinde, så går folk amok.

Lad mig meget gerne høre dine holdninger og eller personlige erfaringer med dette.
I dream of a perfect world, where people of all cultures, all nationalities, can come together, unite as one, and spot each other at the gym and smash protein shakes together.

Welcome to the new Brociety.

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 65

Geografisk sted: Sydsjælland

Træner her: DTU fitness
Alcons Fitness
Motionskælderen
HGVS
Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Synes det er noget mærkelig noget, men på den anden side kan de og må de vel selv vælge deres klientel og derfor er der vel som sådan ikke noget galt i det, selvom det virker mærkelig man ikke må have "store overarme" i et træningscenter.

Og så synes jeg at kan spotte nederst at der alligevel står: Fitness for alle - det er det jo så ikke, så slet det og kør den hele vejen og kun have folk der vejer under 75 kg og som vil lave cardio.

Reputation point: 15

Logbog: Ingen logbog

Syns egenligt kun det er linjen med de store overarme jeg finder forkert, for der skal vel være plads til os alle, tror bestemt ikke der står "ingen fede mennesker" eller "tynde pinde" på andre centres slogans... med hensyn til over fyldte lokaler så er det jo kun et plus, med masser af plads.. musikken tja den ska jo være der, men behøver ikke være på diskotek niveu.. :)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Mørke

Tøffen skrev:tror bestemt ikke der står "ingen fede mennesker" eller "tynde pinde" på andre centres slogans...

Det er jo blot en sammenligning af tåbeligheden og ikke fordi der er nogen som har det.
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

Fede mennesker kan også have store overarme. Hehehe.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 1330

Geografisk sted: Mother Russia

Hvad er definitionen af store overarme? :-k

Reputation point: 100

Kostplan: Ingen kostplan

Det svarer til en mere direkte udgave af Planet Fitness' "lunk alarm".
Som sådan er det okay - ja, det er vel diskriminering, men det er i mine øjne okay at catere til en bestemt gruppe mennesker.

Men jeg synes det kunne være fedt at vide, hvordan de definerer "store arme" - hvis jeg kun laver squats, må jeg så godt squatte 200+ kg i centeret?
Brugeravatar

Reputation point: 259

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00

Det da fint nok :)

Jeg venter spændt på et center som tør skrive et slogan i stil med dette "Vi gider ikke grimme fede kællinger, tyndarmede drenge og p3".

:lol:

Reputation point: 5

Hvis man ikke må have store overarme, så vil de hverken have trænet eller overvægtige til at færdes i deres center? :-s
Why ask for truth when you close your ears to it?
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: København

Træner her: Fitness World Lyongade
fitness world Englandsvej

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00

tombolatrompeten skrev:Det da fint nok :)

Jeg venter spændt på et center som tør skrive et slogan i stil med dette "Vi gider ikke grimme fede kællinger, tyndarmede drenge og p3".

:lol:

Billede
Brugeravatar

Styrkeliste

Minder mig om en reklame for "NoMen" fitness-centeret.

Bevares, hvis man synes det er fedt at komme i centeret, for at lave cirkeltræning uden modstand, og gerne vil bevare sin fordom om at mænd er nogle slemme klamme nogen, som kigger på ens slatne kagerøv, then be my guest(ja jeg er enormt fordomsfuld selv :lol: )

Men jeg synes, at det i så fald er på plads at det også gøres legitimt at skrive: "vi gider ikke fede mænd/kvinder", "Vi gider ikke folk over 40", "vi gider ikke vat-arme" etc.. Men sandsynligheden for, at det ikke nærmest ville blive forbudt ved lov er vel forsvindende lille.

Noget andet jeg gerne vil vide: hvis det nu på trods af centeres kerneværdi om, at klientellet skal være pind-arme, lykkedes end at få store arme, skal man så melde sig ud? Og hvornår har man store arme? :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

Ifølge FN's menneskerettighedserklæring er det forbudt at diskriminere (true, håne eller nedværdige) grupper af personer offentligt på grund af deres race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro, m.m.:

(Menneskerettighedserklæringens artikel 2:) Enhver har krav på alle de rettigheder og friheder, som nævnes i denne erklæring, uden forskelsbehandling af nogen art, f.eks. på grund at race, farve, køn, sprog, religion, politisk eller anden anskuelse, national eller social oprindelse, formueforhold, fødsel eller anden samfundsmæssig stilling. Der skal heller ikke gøres nogen forskel på grund af det lands eller områdes jurisdiktionsforhold eller politiske eller internationale stilling, til hvilket en person hører, hvadenten dette område er uafhængigt, under formynderskab eller er et ikke selvstyrende område, eller dets suverænitet på anden måde er begrænset.

I Danmark er forskelsbehandling desuden reguleret i Lov om forbud mod forskelsbehandling på grund af race m.v.:[1]

§ 1. Stk. 1. Den, som inden for erhvervsmæssig eller almennyttig virksomhed på grund af en persons race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse tro eller seksuelle orientering nægter at betjene den pågældende på samme vilkår som andre, straffes med bøde, hæfte eller fængsel indtil 6 måneder.

Stk. 2. På samme måde straffes den, som af nogen af de i stk. 1 nævnte grunde nægter at give en person adgang på samme vilkår som andre til sted, forestilling, udstilling, sammenkomst eller lignende, der er åben for almenheden.
Desuden er diskriminerende ytringer reguleret i straffelovens paragraf 266 b også kaldt "racismeparagraffen":

§ 266 b. Den, der offentligt eller med forsæt til udbredelse i en videre kreds fremsætter udtalelse eller anden meddelelse, ved hvilken en gruppe af personer trues, forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro eller seksuelle orientering, straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år.

Stk. 2. Ved straffens udmåling skal det betragtes som en særligt skærpende omstændighed, at forholdet har karakter af propagandavirksomhed.

Jeg syntes ikke at det er iorden, de kunne lige så have skrevet som sund skriver,Vi gider ikke tykke piger, eller har må ikke komme negere osv.
Det strider imod Diskriminations lovgivningen i Danmark og er ganske strafbart, men så igen, Jeg ville aldrig støtte sådan en flok hadefulde mennesker økonomisk med at træne der.

mvh
Gør som de andre, og du må nøjes med hvad de andre får.
Undskyldningen med dårlige gener er nok den mest brugte for dovenskab, og manglende viden.
Fuck Asier!
Brugeravatar

Reputation point: 140

Styrkeliste
- Bænkpres: 230.00
- Dødløft: 400.00

LUNK ALARM TID!

Brugeravatar

"Fitness for alle" er deres logo :)
De burde lige tilføje " hvis vi altså syntes at du ikke ser grim ud efter vores standarter"
Eller måske " Når træningen begynder at virke på dig, så er det ud"

mvh
Undskyldningen med dårlige gener er nok den mest brugte for dovenskab, og manglende viden.
Fuck Asier!
Brugeravatar

Styrkeliste

PlanetFitness! IT HAS BEGUN!

Som nybegynder og med små overarme er man velkommen til at træne i centret og hvis man får store overarme af at træne i centret, er man pludselig uvelkommen. Jeg tror ledelsen har brug for hjælp, med et så ulækkert menneskesyn.
Sidst rettet af Doctor Manhattan 4. jul 2014, 21:08, rettet i alt 2 gange.

Reputation point: 35

Geografisk sted: Ἀτλαντὶς νῆσος

Vil da mene at herren på deres forside i højre side med en sort t-shirt har større overarme end mange i mit center?!
http://noerrebrofysioterapi.dk
Cardio?? Is that spanish??
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Helsingør

Træner her: Mana Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Høhøhøhøøh
Sidst rettet af Doctor Manhattan 5. jul 2014, 13:32, rettet i alt 1 gang.

Centret på Thorsgade har gæster i alle aldre, former og farver. Vi har gjort det til vores varemærke, at have tid og plads til alle.

:lol: :lol: :lol:
Brugeravatar

image.jpg

Nu vi er ved slogans, så er det her mega fedt :mrgreen:

Reputation point: 255

Hvad synes du om sloganet/reklamen?
Er det helt okay? - Føler du dig ramt?

Det er jo en virksomhed, og de må jo derfor reklamere som de vil. Jeg synes dog det er en frygtelig stil at lægge. Jeg kunne ikke finde på at træne der, når de hænger sådan et skilt ud. Men okay, det minder nok meget om der hvor jeg har trænet indtil nu, hvor jeg er ved at lave et homegym. Et sted hvor der bliver leflet for middelmådigheden. Et sted hvor folk kan træne deres samvittighed. Det synes jeg de skal have lov til. Hvis nogle har det bedre med at træne et sted, hvor der er få ambitioner og mange fordomme, skal de da have lov til det. Så kan folk med store overarme træne nogle andre steder.
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 133.00
- Dødløft: 180.00

Åbenbart er den gennemsnitlige person i et motionscenter af et så lavt et selvværd, at de ikke kan udstå synet af en der er bedre og træner hårde end dem.

Stop the butthurt.

Der er massere af center og klubber man kan flashe sine 40+ arme. Lad da de overvægtige få deres eget.
De har sgu nok dårligt selvværd, så hvis det at gå i et center hvor der kun er ligestillede hjælper dem i gang, hvad er problemet så?

Alternativet er vel bare at nogle mennesker ikke får trænet.

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00

9Tusser skrev:Stop the butthurt.

Der er massere af center og klubber man kan flashe sine 40+ arme. Lad da de overvægtige få deres eget.
De har sgu nok dårligt selvværd, så hvis det at gå i et center hvor der kun er ligestillede hjælper dem i gang, hvad er problemet så?

Fordi det gik så godt med Curves, Planet Fitness og hvad de ellers hedder.
Lad mig vise dig, hvad der sker, hvis du træner i Nørrebro Fysioterapi:
1. Du har reelle intentioner om at blive en sick cunt.
2. Du træner i Nørrebro Fysioterapi
3. Du er blevet gode venner med alle de søde folk
4. Efter et par måneder begynder de søde folk at hviske i krogene omkring dig, de hilser ikke og ser altid sure ud, når de kigger på dig
5. Du skifter enten center eller bukker under for gruppepresset og bliver en sad cunt igen.
Brugeravatar

Styrkeliste

Søren pedersen skrev:...Det strider imod Diskriminations lovgivningen i Danmark og er ganske strafbart....

mvh

Dette er ikke korrekt.
"Jeg ved godt Manse synes jeg er en tard."

Nders 2013

Reputation point: 55

Lucas1994 skrev:
image.jpg

Nu vi er ved slogans, så er det her mega fedt :mrgreen:

Kæft det er fed markedsføring det der!

Den minder mig om denne. Billede
Brugeravatar

Træner her: City Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00

Manse_O skrev:
Søren pedersen skrev:...Det strider imod Diskriminations lovgivningen i Danmark og er ganske strafbart....

mvh

Dette er ikke korrekt.

Man må ikke diskriminere folk pga deres look, de kunne lige så godt have skrevet, har du mørkt hår, så er du ikke velkommen her.
Grunden til at jeg syntes at det er så latterligt er reklamere med det er at de peger fingre på andre, forestil dig samme banner uden foran tivoli, det er præcis det samme.
De diskriminerer en gruppe pga deres kropsform, og det er sgu da ikke ok.

mvh
Fuck Asier!
Brugeravatar

Styrkeliste

Burde nok egentlig heller ikke lade mig provokere af det, men det undrer mig bare, at folk med dårlig form og samvittighed altid skal pege fingre for at få det bedre med dem selv. Og jeg synes egentlig lidt, at det banner er netop det, i fysisk form.

Du er slank=du er anorektiker.
Du er dedikeret=Så er du altså sygeligt besat.
Du går op i din kost=spiseforstyrrelse.
Du indtager proteinpulver= du burde spise rigtig mad.
Du har store overarme= du er et stort intimiderende svin, der skræmmer alle. Desuden er du på krudt og i det hele taget bare et dårligt menneske.

Og sådan fortsætter listen jo....det er ikke mere end en uge siden, at en kvinde sagde til mig: "det der proteinpulver det er ikke godt. Det er da udvundet af nødder, er det ikke? Jeg ved ikke hvad det er, men det er pulver, så kan det ikke være godt. Du burde spise noget mad."

Der er INGEN med tykke overarme, der forhindrer dem i at komme og gøre det de vil. Uanset om det er at læse avis på motionscyklen, lave 10x15 gentagelser med lav vægt eller spise rundstykker.
Brugeravatar

I Nazi-Tyskland gad man ikke jøder, på Nørrebro Fysioterapi gider man ikke store overarme.

Hvad er forskellen på bestyreren af Nørrebro Fysioterapi og Hitler? Overskægget. Det er overskægget...

Godwin's law. I know.
Sidst rettet af Doctor Manhattan 5. jul 2014, 13:32, rettet i alt 1 gang.

Med mine overarme på 29 cm af de lange tror jeg ikke det er et problem:-)

Reputation point: 60

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Borumpas skrev:
9Tusser skrev:Stop the butthurt.

Fordi det gik så godt med Curves, Planet Fitness og hvad de ellers hedder.
Lad mig vise dig, hvad der sker, hvis du træner i Nørrebro Fysioterapi:
1. Du har reelle intentioner om at blive en sick cunt.
2. Du træner i Nørrebro Fysioterapi
3. Du er blevet gode venner med alle de søde folk
4. Efter et par måneder begynder de søde folk at hviske i krogene omkring dig, de hilser ikke og ser altid sure ud, når de kigger på dig
5. Du skifter enten center eller bukker under for gruppepresset og bliver en sad cunt igen.

Jeg gentager: Stop the butthurt.

Tror du selv dit scenarie er plausibelt?

Selv i det tilfælde, så skift center.
Nørrebro fysioterapi er tydeligvis ikke et center for BB eller styrkesport, så lad da de andre have deres lille klub, hvis det er det de ynder.

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online