Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

curls skrev:Er det for meget at træne 2-split på denne måde?
dag 1 man
dag 2 tirs
pause ons
dag 1 tors
dag 2 fre
pause lør
dag1 søn

'SimonJ skrev:Så længe du kan restituere dig fra det, så burde der ikke være de store problemer.

mikey skrev:curls skrev:Er det for meget at træne 2-split på denne måde?
dag 1 man
dag 2 tirs
pause ons
dag 1 tors
dag 2 fre
pause lør
dag1 søn
Der skulle ikke være noget problem med at køre dit splitprogram på den måde, det gør jeg selv.
Jeg syntes det gir rigtig godt!![]()
Du skal bare sørge for at holde øje med din krop, og hvis du kan mærke det bliver for meget, så tag en slapper - men hvis din krop kan holde til det, så knald på fætter!![]()
Der er også mange der kører:
mandag - træning
tirsdag - træning
onsdag - pause
torsdag - træning
fredag - træning
lørdag eller søndag - fuldbody
-Det skulle vist også gi rigtig godt siger dem som har prøvet det - så er du sikker på at komme hele kroppen igemmen ihvertfald
Så ender man med at bliv en total syg gangster der - yeah! :toothygrin:

Nis skrev:mikey skrev:curls skrev:Er det for meget at træne 2-split på denne måde?
dag 1 man
dag 2 tirs
pause ons
dag 1 tors
dag 2 fre
pause lør
dag1 søn
Der skulle ikke være noget problem med at køre dit splitprogram på den måde, det gør jeg selv.
Jeg syntes det gir rigtig godt!![]()
Du skal bare sørge for at holde øje med din krop, og hvis du kan mærke det bliver for meget, så tag en slapper - men hvis din krop kan holde til det, så knald på fætter!![]()
Der er også mange der kører:
mandag - træning
tirsdag - træning
onsdag - pause
torsdag - træning
fredag - træning
lørdag eller søndag - fuldbody
-Det skulle vist også gi rigtig godt siger dem som har prøvet det - så er du sikker på at komme hele kroppen igemmen ihvertfald
Så ender man med at bliv en total syg gangster der - yeah! :toothygrin:
Det lyder da dumt at træne fullbody i weekenden, da man så ikke restiturer ordentligt til træningen om mandagen.

Nis skrev:Det lyder da dumt at træne fullbody i weekenden, da man så ikke restiturer ordentligt til træningen om mandagen.
kuglen skrev:i'm here
på opfordring vil jeg da lige kommentere lidt på denne hygge tråd. for det første synes jeg ikke at det er et dumt spørgsmål, da det er et der er stillet en del gange her på siden, og der findes ikke dumme spørgsmål, men kun dårlige svar
personligt går jeg ind for en høj WL hviket godt kan være hårdt og lidt svært med et 2 og 3-split, hvis man også skal overholde sine hviledage, hvilket man absolut bør gøre.
en god måde at hæve WL på i et 2-split som er tilfældet i her, har jeg fundet ud af er ved at smide en fullbody dag ind i slutningen af ugen. så kommer en træningsuge tl at se sådan her ud:
mandag: bryst, skulder og tricebs
tirsdag: ben, ryg, biebs og mave
onsdag: som mandag
torsdag: som tirsdag
fredag: fri!! VIGTIGT AT HOLDE FRI
lørdag: fullbody dag
søndag fri!!! VIGTIGT AT HOLDE FRI
når man træner på denne måde er det vigtigt at man vælger basis øvelser, og at man ikke vælger de samme øvelser til sin fullbody da som i sine split dage (det er min egen erfaring).
et forslag til øvelser kunne være som følger:
bryst: bænk pres+ inchline bænk pres
skulder: military, side laterals
tricebs: fransk pres+ dips
ben: squat+ leg curl+ calf raise
ryg: dødløft, bent over rows
bicebs: DB curls+ preacher curls
mave: crunches
fulbody dag:
dechline bænk pres
ben pres
db skulder pres
chin ups
cabel tricebs extension
hammer curl
leg hip raise
i splittet ville jeg kører 3-4x10-12 reps
og i fullbody ville jeg kører 3x10
husk at fullbody dagen udelukkende er lagt ind for at hæve den samlede WL set over 1 uge, hvilket er grunden til at det imo ikke er nødvendigt med flere øvelse.
håber det besvarede dit spørgsmål..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster