Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Wildguy skrev:Du skal tage dig sammen, intet kommer gratis, du skal stopppe med at æde lort og lette røven hvis du vil i form så simpelt er det. Hvis du ikke kan det så ønsker du det ikke nok at komme i form.
Hvis du vil det finder du en vej, hvis ikke finder du en undskyldning.
Udgaard skrev:Wildguy skrev:Du skal tage dig sammen, intet kommer gratis, du skal stopppe med at æde lort og lette røven hvis du vil i form så simpelt er det. Hvis du ikke kan det så ønsker du det ikke nok at komme i form.
Jeg tror ikke at du skal regne med at du får motiveret nogen ved at skælde dem ud. Tvært imod.

Udgaard skrev:Wildguy skrev:Du skal tage dig sammen, intet kommer gratis, du skal stopppe med at æde lort og lette røven hvis du vil i form så simpelt er det. Hvis du ikke kan det så ønsker du det ikke nok at komme i form.
Jeg tror ikke at du skal regne med at du får motiveret nogen ved at skælde dem ud. Tvært imod.

jcbovergaard skrev:Mit råd til dig er, at du skal finde en fysisk aktivitet du synes er sjovt. Vi er på et forum der hedder bodybuilding, men jeg kunne forestille mig at du ville kunne blive glad for en aktivitet som crossfit. Crossfit er holdtræning, hvor alle i kampens hede, presser hinanden, hvorimod bodybuilding er en individuel sport som kræver ekstrem selvdisciplin både hvad angår kost, træning og søvn.
Jeg tror det er svært at komme fra det stadie du er på og lave en komplet ændring i dit liv, hvad angår kost og træning. Det er jo ikke holdbart at vi fortæller dig hvad du skal gøre. Du skal finde en fysisk aktivitet, du synes er sjov. Det er underordnet hvad det er. Når du så finder ud af, at du ved hjælp af små ændringer i din kost, kan blive bedre til din sport - Så får du blod på tanden og så kører karrusellen lidt af sig selv.
Lad' vær at være for ambitiøs i starten. Med dit udgangspunkt, vil en moderat indsats kunne gøre en kæmpe indsats. Om det er 2 x crossfit i ugen eller 2 x 10km løb, det er underordnet. Du vil lynhurtigt mærke mere energi og overskud i hverdagen.
En ekstra tweak, der vil gøre underværker handler om din kost. Det bedste og letteste råd jeg vil give dig, er at du skal lære at spise morgenmad. Gør morgenmaden til "Dagens måltid". Det er her du må spise pandekager, hvis det er det du lyster. Alternativt, kan du lære at lave proteinpandekager. Det er som at spise dessert til morgenmad?
Spis æg, brød og hvad du ellers "craver" i løbet af dagen. Men gør det til morgen.
Den primære årsag, til at jeg tror dette vil gøre underværker for din kost, er at din trang til søde sager og overspisning i løbet af dagen og aftenen, vil blive nedsat, pga. det enorme måltid du indtager om morgenen.

dwellengers skrev:jcbovergaard skrev:Mit råd til dig er, at du skal finde en fysisk aktivitet du synes er sjovt. Vi er på et forum der hedder bodybuilding, men jeg kunne forestille mig at du ville kunne blive glad for en aktivitet som crossfit. Crossfit er holdtræning, hvor alle i kampens hede, presser hinanden, hvorimod bodybuilding er en individuel sport som kræver ekstrem selvdisciplin både hvad angår kost, træning og søvn.
Jeg tror det er svært at komme fra det stadie du er på og lave en komplet ændring i dit liv, hvad angår kost og træning. Det er jo ikke holdbart at vi fortæller dig hvad du skal gøre. Du skal finde en fysisk aktivitet, du synes er sjov. Det er underordnet hvad det er. Når du så finder ud af, at du ved hjælp af små ændringer i din kost, kan blive bedre til din sport - Så får du blod på tanden og så kører karrusellen lidt af sig selv.
Lad' vær at være for ambitiøs i starten. Med dit udgangspunkt, vil en moderat indsats kunne gøre en kæmpe indsats. Om det er 2 x crossfit i ugen eller 2 x 10km løb, det er underordnet. Du vil lynhurtigt mærke mere energi og overskud i hverdagen.
En ekstra tweak, der vil gøre underværker handler om din kost. Det bedste og letteste råd jeg vil give dig, er at du skal lære at spise morgenmad. Gør morgenmaden til "Dagens måltid". Det er her du må spise pandekager, hvis det er det du lyster. Alternativt, kan du lære at lave proteinpandekager. Det er som at spise dessert til morgenmad?
Spis æg, brød og hvad du ellers "craver" i løbet af dagen. Men gør det til morgen.
Den primære årsag, til at jeg tror dette vil gøre underværker for din kost, er at din trang til søde sager og overspisning i løbet af dagen og aftenen, vil blive nedsat, pga. det enorme måltid du indtager om morgenen.
Udover at nyde og sætte pris på fysisk aktivitet er der ikke ret meget at hente i dette indlæg.

RSI skrev:Fokuser på at danne dig selv nogle gode vaner og start langsomt ud. At gå fra at spise lort den ene dag til at spise en "perfekt" kost den næste og vedligeholde denne i en længere periode, er utrolig svært.
Fokuser på at ændre få ting ad gangen. Det kunne være at du ville spise 100-200gram frugt og grønt om dagen. Og så langsomt over ugerne øge indtaget af grønt, drikke vand i stedet for cola eller spise havregryn i stedet for et glas kakao. Tænk langsigtet og lad være med at tro at du kan ændre det hele fra den ene dag til den anden.
Angående din træning vil jeg, som JCBOvergaard nævner, finde en aktivitet som du synes er sjov. Du nævner ikke noget specifik mål udover " at komme i form" hvilket ikke siger meget, så hvis dit primære mål er at få en sund livsstil så fokuser på at en aktivitet du rent faktisk har lyst til at dyrke.

jcbovergaard skrev:dwellengers skrev:jcbovergaard skrev:Mit råd til dig er, at du skal finde en fysisk aktivitet du synes er sjovt. Vi er på et forum der hedder bodybuilding, men jeg kunne forestille mig at du ville kunne blive glad for en aktivitet som crossfit. Crossfit er holdtræning, hvor alle i kampens hede, presser hinanden, hvorimod bodybuilding er en individuel sport som kræver ekstrem selvdisciplin både hvad angår kost, træning og søvn.
Udover at nyde og sætte pris på fysisk aktivitet er der ikke ret meget at hente i dette indlæg.
Tak for det konstruktive debatindlæg fra din side her ;)

awesome skrev:Tror jeg for alvor indså, hvor vigtigt disciplin er, da jeg sad i kajakken, fuldstændigt gennemblødt i pis øsende regnvejr og besluttede mig at uanset hvor pisse ufedt det var, så skulle også dette træningspas gennemføres.
Jeg vejede på et tidspunkt 120kg, og det der for alvor motiverede mig til at gøre noget ved det, var at jeg blev bevidst om, at min mor rent faktisk kunne risikere at skulle begrave en søn, fordi han var et svin mod sin krop. Og ja der er 99,9% sandsynlighed at den her besked får en negativ kommentar med på vejen, men sådan er det.
. Og en god reminder om at motivation bliver drevet af forskellige ting for forskellige mennesker.
Kenny Nickelman=GUNS skrev:Mit eneste råd til din opstart her er; at du bør finde dig en træningsmakker.
Det gør bare det hele lidt lettere på de dage, hvor man er kaptajn uduelig.
(Hvis du begiver dig ud i noget holdsport eller starter i klub etc., er der altid en eller anden man kan teame op med)
Held og lykke på rejsen!

dwellengers skrev:jcbovergaard skrev:dwellengers skrev:jcbovergaard skrev:Mit råd til dig er, at du skal finde en fysisk aktivitet du synes er sjovt. Vi er på et forum der hedder bodybuilding, men jeg kunne forestille mig at du ville kunne blive glad for en aktivitet som crossfit. Crossfit er holdtræning, hvor alle i kampens hede, presser hinanden, hvorimod bodybuilding er en individuel sport som kræver ekstrem selvdisciplin både hvad angår kost, træning og søvn.
Tak for det konstruktive debatindlæg fra din side her ;)
Pandekager til morgenmad er et lorte råd + en masse formodninger om hvad trådstarter skal og vil? Det er noget bedrevidende og ukvalificeret bavl. "Jeg tror" og "du vil..". Det minder om et svar fra en ugebladsbrevkasse. Men hey, det var sikkert i den bedste mening!

Seb0099 skrev:Jeg tager alle jeres råd til mig og prøver at gøre så vildt muligt af dem.
Seb0099 skrev:hvad skal man spise til aftensmad, er det kylling? pasta?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster