Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jesper88S skrev:Hej alle
Jeg har prøvet en VLCD med stor succes. http://en.wikipedia.org/wiki/Very-low-calorie_diet
Jeg har gået fra en vægt på 104 kg til 80 kg nu.
Jeg indtager ca. 5-600 kcal pr. døgn + vitaminpiller + fiskeolie.
Kalorierne får jeg fra proteinpulver (4 x 35 g dagligt).
Nu får min diæt sikkert rigtig mange hug og advarsler, men jeg kan kun sige, at det virker og jeg har holdt min vægt efterfølgende.
Mit spørgsmål går på, at når kroppen er gået over i ketonisk tilstand, forbrænder den fedt og derefter muskelmasse. Men for at minimere tabet af muskler frem for fedt, har jeg tænkt mig at dyrke cardio træning, for at vedligeholde musklerne.
Jeg har tidligere løbetrænet i min VLCD hvilket har virket fint. Desuden dyrker jeg også Muay Thai x2 ugentligt.

Jesper88S skrev:Nu får min diæt sikkert rigtig mange hug og advarsler, men jeg kan kun sige, at det virker og jeg har holdt min vægt efterfølgende.
Jesper88S skrev:Mit spørgsmål går på, at når kroppen er gået over i ketonisk tilstand, forbrænder den fedt og derefter muskelmasse. Men for at minimere tabet af muskler frem for fedt, har jeg tænkt mig at dyrke cardio træning, for at vedligeholde musklerne.

Kidd skrev:Der er ingen der har noget videnskabeligt belæg for hvad de siger, kun noget de har fået af vide. Søg læge. Han vil nok også råde dig til hvilke ting der er essentielle at få ned, når du har så stort et underskud. Flot arbejde iøvrigt!

Blunt skrev:Kidd skrev:Der er ingen der har noget videnskabeligt belæg for hvad de siger, kun noget de har fået af vide. Søg læge. Han vil nok også råde dig til hvilke ting der er essentielle at få ned, når du har så stort et underskud. Flot arbejde iøvrigt!
Der er faktisk et lille statisktisk overtag ved folk der spiser få kalorier ( ca. 700 om dagen) de lever længere end folk som spiser mange kalorier.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster