

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag













ThePhoenix skrev:For satan du er skarp. Det er der omkring jeg selv regner med at være om 6 ugers tid. Virkeligt godt arbejde.
Skulle vi aldrig have dig op på scenen?

flamingopikken skrev:Virkelig vanvittig form, MikkelHar du gjort dig nogle planer i forbindelse med det kommende kalorieoverskud - hvad skal der arbejdes på/weak points?

Nders skrev:Drop det lean gain, og bulk som en rigtig mand med flødekager og sovs. Du har jo ingen masse, menneske!!
/Retard off: det ser dælme godt ud

Squatman skrev:Nders skrev:Drop det lean gain, og bulk som en rigtig mand med flødekager og sovs. Du har jo ingen masse, menneske!!
/Retard off: det ser dælme godt ud
Har fået 4 forskellig slags kage i dag![]()
Tak Anders.


Malke skrev:Virkelig god form!![]()
Hvad er din approach til diæt på træningsdage og ikke-træningsdage, og træning (vægt + cardio) under cut? - det lader virkelig til at du har fat i den lange ende hvad det angår

Squatman skrev:Malke skrev:Virkelig god form!![]()
Hvad er din approach til diæt på træningsdage og ikke-træningsdage, og træning (vægt + cardio) under cut? - det lader virkelig til at du har fat i den lange ende hvad det angår
Har desværre ingen hemmelige tricks.
Har fået ca. 500 kcal ekstra på træningsdage de to første måneder af cuttet. (1 liter kakao til træning).
Kosten har bare været en helt simpelt 40/40/20 fordeling. Startede med et ret moderat underskud og er stille og roligt gået lidt lavere. Ligger på omkring 2500/2800 nu. Tror ikke jeg vil længere ned end det.
Har ikke lavet særlig meget cardio. Lidt ekstra lang opvarmning og en kort finisher efter træning de dage der var tid.

Malke skrev:Squatman skrev:Malke skrev:Virkelig god form!![]()
Hvad er din approach til diæt på træningsdage og ikke-træningsdage, og træning (vægt + cardio) under cut? - det lader virkelig til at du har fat i den lange ende hvad det angår
Har desværre ingen hemmelige tricks.
Har fået ca. 500 kcal ekstra på træningsdage de to første måneder af cuttet. (1 liter kakao til træning).
Kosten har bare været en helt simpelt 40/40/20 fordeling. Startede med et ret moderat underskud og er stille og roligt gået lidt lavere. Ligger på omkring 2500/2800 nu. Tror ikke jeg vil længere ned end det.
Har ikke lavet særlig meget cardio. Lidt ekstra lang opvarmning og en kort finisher efter træning de dage der var tid.
Ganske simpelt må man sige- det ligner også at alle dine måltider indeholder fedt?



Squatman skrev:Malke skrev:Ganske simpelt må man sige- det ligner også at alle dine måltider indeholder fedt?
Det kan godt ske. Det er ikke bevidst.![]()
Hvis man kan kritisere min kost for noget, så er det nok i virkeligheden, at jeg ikke altid får nok sundt fedt.
Hvordan går det med dit eget cut? Længe siden du har updated din log?


Lærling skrev:Virkelig, virkelig god dagsform. Specielt med den højde: det er sgu ikke mange, der kan holde de linjer på den højde. Hvordan ser ryggen ud?


Så vi havde os lige et grillorgie. Altid en fornøjelse at spise sig mæt i kød 










TheCzech skrev:Lol et epic billede. Desværre trækker det ned, at det er en skummetmælk og ikke en sødmælk.




flamingopikken skrev:Meatz 'n' gunz







ThePhoenix skrev:Når du laver tabata på løbebånd, holder du så helt hvil mellem spurter (hopper af) eller skruer du ned for farten?


Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster