Er der nogle der kan hjælpe med nogle billeder, eller i hvert fald en øvelsesbeskrivelse?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thomas Vestergaard skrev:hmm... Mangler billeder af denne øvelse... Har prøvet at søge her i forumet og har ikke kunnet finde nogle... har også prøvet at google den... samme resultat![]()
Er der nogle der kan hjælpe med nogle billeder, eller i hvert fald en øvelsesbeskrivelse?

Bay skrev:Synes ikke det er en skide god øvelse - IMO tager hoftebøjerne for hurtig over. SÅ er jeg meget mere til cable crunch

Lundique skrev:Bay skrev:Synes ikke det er en skide god øvelse - IMO tager hoftebøjerne for hurtig over. SÅ er jeg meget mere til cable crunch
Agree on that one!

flamingopikken skrev:Hmm Cable Crunch fatter jeg ingenting af. Har efterhåndende prøvet den et par gange, men jeg kan simpelthen ikke mærke det - og jeg bliver bare løftet fra gulvet når der kommer nok kg påIkke fordi jeg har Teh StoMaCh of evilnEzz, men den er bare for underlig den øvelse, imo
Partial Flags er absolut den bedste øvelse jeg nogensinde har prøvet, til maven.

mikey skrev:Lundique skrev:Bay skrev:Synes ikke det er en skide god øvelse - IMO tager hoftebøjerne for hurtig over. SÅ er jeg meget mere til cable crunch
Agree on that one!
God øvelse! Man skal bare passe på hovedet

flamingopikken skrev:Weeeell, du ligger på ryggen, på en bænk .. øhm, og så .. Eeeh, tjek min paint-illustration
http://peecee.dk/uploads/012008/Partial_Flags_big_thumb.JPG

Thomas Vestergaard skrev:og nice tegning by the way

Bay skrev:mikey skrev:Lundique skrev:Bay skrev:Synes ikke det er en skide god øvelse - IMO tager hoftebøjerne for hurtig over. SÅ er jeg meget mere til cable crunch
Agree on that one!
Har du nikket stativet en skalle?

mikey skrev:Bay skrev:mikey skrev:Lundique skrev:Bay skrev:Synes ikke det er en skide god øvelse - IMO tager hoftebøjerne for hurtig over. SÅ er jeg meget mere til cable crunch
Agree on that one!
Ja, det kan man roligt sige - knaldede splitten der holdt 55kg lige ned i styrhuset! Shit det gjorde naller!![]()
Det var nok alligevel dagens dummert

mikey skrev:Bay skrev:mikey skrev:Lundique skrev:Bay skrev:Synes ikke det er en skide god øvelse - IMO tager hoftebøjerne for hurtig over. SÅ er jeg meget mere til cable crunch
Agree on that one!
Ja, det kan man roligt sige - knaldede splitten der holdt 55kg lige ned i styrhuset! Shit det gjorde naller!![]()

8800 skrev:mikey skrev:Bay skrev:mikey skrev:Lundique skrev:Bay skrev:Synes ikke det er en skide god øvelse - IMO tager hoftebøjerne for hurtig over. SÅ er jeg meget mere til cable crunch
Agree on that one!
Har jeg skam også gjort!

8800 skrev:mikey skrev:Bay skrev:mikey skrev:Lundique skrev:Bay skrev:Synes ikke det er en skide god øvelse - IMO tager hoftebøjerne for hurtig over. SÅ er jeg meget mere til cable crunch
Agree on that one!
Har jeg skam også gjort!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster