Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1286
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1284

Følg bodybuilding.dk på

WTF:D Træning af ansigtsmuskulatur

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

En veninde fortalte mig at hun havde en bekendt der trænede ansigtmuskulatur dagligt:D Personligt synes jeg det er lidt komisk. Hun spurgte mig om der var noget rationale i det, altså om der var noget at hente ved at gøre det. Og der måtte jeg være hende svar skyldig. Men hvad siger i? Har i hørt om nogle der har ændret deres ansigt synligt ved dette og skulle det egentlig ikke være teoretisk muligt?

Søger man på google, støder man på produkter der helt sikkert kan forvandle ens ansigt med et fingerknips, men jeg stiller nu ret stort spørgsmålstegn ved deres pålidelighed.
Kvantitet er også en kvalitet!
Brugeravatar

Reputation point: 30

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 235.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

madein89 skrev:En veninde fortalte mig at hun havde en bekendt der trænede ansigtmuskulatur dagligt:D Personligt synes jeg det er lidt komisk. Hun spurgte mig om der var noget rationale i det, altså om der var noget at hente ved at gøre det. Og der måtte jeg være hende svar skyldig. Men hvad siger i? Har i hørt om nogle der har ændret deres ansigt synligt ved dette og skulle det egentlig ikke være teoretisk muligt?

Søger man på google, støder man på produkter der helt sikkert kan forvandle ens ansigt med et fingerknips, men jeg stiller nu ret stort spørgsmålstegn ved deres pålidelighed.

Ah.. Lyder lidt for godt til at være sant! Specielt hvis man har et grimt ansigt.
Men tror desværre ikk det kan lade sig gøre. Dog skal jeg ikk kunne svare på det, da jeg intet aner om det :-)
Men altså med hgh kan du få en ordentlig skuffe( kæbepartig) så det kan du jo sige til hende :lol: :dope:
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Vis kostplan

Musklerne i ansigtet er vel også bare den normale skeletmuskulatur, så hvis man på en eller anden måde kunne sætte vægte fast til sit ansigt, så burde man faktisk kunne få større og stærkere ansigtsmuskler. :P

Det var dog ikke noget jeg ville give mig i kast med :lol:
You know what you want? Wait for it, it's coming!

Click her til højre og kom med ud på eventyr! Billede
Brugeravatar

Træner her: AK Atlas

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 33.00
- Dødløft: 7.00

The Dane skrev:Musklerne i ansigtet er vel også bare den normale skeletmuskulatur, så hvis man på en eller anden måde kunne sætte vægte fast til sit ansigt, så burde man faktisk kunne få større og stærkere ansigtsmuskler. :P

Er det ikk bare sener og ikke muskler?

En anden ting: tænk på hvor lang tid det tager at få bare de 40 cm i biceps.. Vil nødig vide hvor lang tid det så tager at træne sit ansigt..

Hvis det var vil jeg nødig se sådan her ud :lol:
http://www.jysk-rejsebureau.dk/files/Bi ... 26_web.JPG
Brugeravatar

Styrkeliste
- Dødløft: 180.00

dlr.ma skrev:
The Dane skrev:Musklerne i ansigtet er vel også bare den normale skeletmuskulatur, så hvis man på en eller anden måde kunne sætte vægte fast til sit ansigt, så burde man faktisk kunne få større og stærkere ansigtsmuskler. :P

Er det ikk bare sener og ikke muskler?

Nej der er skam mange muskler i ansigtet, og sener kræver jo der er nogle muskler der har fat i dem. Så hvis der kun var sener i ansigtet skulle der være mange muskler på halsen og tror ærligt talt slet ikke det ville fungere med et træk helt dernede fra.

Men som vi alle er genetisk bestemt hvor godt vi vokser osv, så er det måske også genetisk bestemt at ansigtsmuskler ikke skal kunne vokse særligt meget. Men man burde altså kunne træne dem større og stærkere, men hvor meget skal jeg ikke kunne sige. :P
You know what you want? Wait for it, it's coming!

Click her til højre og kom med ud på eventyr! Billede
Brugeravatar

Træner her: AK Atlas

Styrkeliste
- Squat: 33.00
- Dødløft: 7.00

En veninde fortalte mig at hun havde en bekendt der trænede ansigtmuskulatur dagligt:D

2 in 1

Min kone har også rimelig markerede kæber og hendes mundtøj fungerer næsten lidt for godt..men er meget tilfreds med det efter vi har ramt lagnerne.. kan helt klart anbefale tøserne at guffe i bund og vores spermatoser skulle også være meget proteinholdige.. ..so get down there and swallow og få din proteinshake og en smuk ansigtsmuskulatur in one go!!
A man that works with his hands is a laborer.
A man that works with his hands & mind is a craftsman.
A man that works with his hands, mind, & heart, is an artist.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 140.00

Mit kæbeparti ser er blevet bredere siden jeg begyndte at træne.. eller det ligner det.

Den muskel der bruges til at tygge med er blevet synligt større.
Tror den hedder "masseter".

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00

colossus skrev:
En veninde fortalte mig at hun havde en bekendt der trænede ansigtmuskulatur dagligt:D

2 in 1

Min kone har også rimelig markerede kæber og hendes mundtøj fungerer næsten lidt for godt..men er meget tilfreds med det efter vi har ramt lagnerne.. kan helt klart anbefale tøserne at guffe i bund og vores spermatoser skulle også være meget proteinholdige.. ..so get down there and swallow og få din proteinshake og en smuk ansigtsmuskulatur in one go!!

:lol:

Btw, det er godt nok en mærkelig tråd det her. :D
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym
Aalborg Styrkeløfter Klub

Nuvel er det en komisk tråd det her, men lad please være med at drukne den i værtshus-humor; havde rent faktisk et spørgsmål.
Brugeravatar

Styrkeliste

Ja selvfølgelig.
On topic:

Her er en oversigt over musklerne inklusive dem der sidder i ansigtet: http://www.innerbody.com/image/musfov.html

Her er et redskab til at træne kæbemusklerne:
http://www.hmi-basen.dk/r11x.asp?linkinfo=22821

Det kan vel konkluderes, at i og med kæbemusklerne er muskler som alle andre, så kan de trænes.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Aalborg Styrkeløfter Klub

Mon ikke der er tale om at "træne" huden i ansigtet så denne måske bliver mere smidig/holder sig smidig i en højere alder?
Go fuck yourself.
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Styrkeliste
- Bænkpres: 177.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 257.50

Det kan godt betale sig i nogen tilfælde, hvis du bøvler med hovedepine osv pga tandstilling, I har vel set folk hvor kæben/munden altid hænger/er åben? Der kan det godt hjælpe
Brugeravatar

Styrkeliste
- Dødløft: 240.00

Galleri: Vis galleri (3)

DHL^ skrev:Det kan godt betale sig i nogen tilfælde, hvis du bøvler med hovedepine osv pga tandstilling, I har vel set folk hvor kæben/munden altid hænger/er åben? Der kan det godt hjælpe

Det er ikke nødvendigvis kæberne :mrgreen:

Lider selv af det med åben mund, og det er udelukket pga at min næse er tilstoppet 24/7 :´)
IN BODYBUILDING THE SIZE OF THE WEIGHTS YOU LIFT DOESN'T MATTER... BUT THE SIZE OF YOR BODY DOES!!!

Min log - Birkkjær will find a way, kun 19 år

Birkkjærs hardcore billedelog
Brugeravatar

Geografisk sted: Tisvildeleje

Træner her: Lillerød Vægtløfter Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 220.00

Så et program om ultimate fighting. Der trænede han sine kæbe muskler, for at de bedre skulle kunne absobere slagene.
Tror ikke man som sådan kan ændre på sit ansigt, andet end at man kan træne kæbemusklerne større. Det er vel også den eneste man lige kan træne.. kan ikke forestille mig hvordan de andre skulle trænes.. måske hænge små blylodder i øjen vipperne også tage en 2x20 reps :lol:

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Birkkjaer skrev:
DHL^ skrev:Det kan godt betale sig i nogen tilfælde, hvis du bøvler med hovedepine osv pga tandstilling, I har vel set folk hvor kæben/munden altid hænger/er åben? Der kan det godt hjælpe

Det er ikke nødvendigvis kæberne :mrgreen:

Lider selv af det med åben mund, og det er udelukket pga at min næse er tilstoppet 24/7 :´)

Der skal jo luft ind på en eller anden måde :´)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Dødløft: 240.00

Galleri: Vis galleri (3)

Nuvel er det en komisk tråd det her, men lad please være med at drukne den i værtshus-humor; havde rent faktisk et spørgsmål

jeg vil mene den joke var alt for avanceret til værtshuset.. Men halløj Alvorlig per.. Det er et rimeligt komisk spørgsmål.. Dertil får du implicit komiske svar...

prøvede bare at hjælpe dig, ved at ramme dine lattermuskler, men ok.. den slags er du ikke modtagelig for, så jeg kan egentlig godt forstå du må ha en ret blød bold....prøv med en grineklub så, hvis det ikke falder dig naturligt at træne lattermusklen :delete:
Brugeravatar

Styrkeliste

Mange bodybuildere har et meget kantet ansigt pga. af deres udviklede kæbemuskler.
Dvs. at hvis man tager steroider vil kæbemusklerne selfvølgelig også vokse, hvis de dog bliver brugt.

Kæbemusklen er ligesom alle andre muskler, bliver den brugt og bliver der indtaget nok næring vil det medføre vækst.

Reputation point: 40

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

colossus skrev:
Nuvel er det en komisk tråd det her, men lad please være med at drukne den i værtshus-humor; havde rent faktisk et spørgsmål

jeg vil mene den joke var alt for avanceret til værtshuset.. Men halløj Alvorlig per.. Det er et rimeligt komisk spørgsmål.. Dertil får du implicit komiske svar...

prøvede bare at hjælpe dig, ved at ramme dine lattermuskler, men ok..

:lol: :lol: :lol: :dance: :king:
Autodidakt kirurg - gratis indgreb
Nu også med bankrådgivning...

Mere info: www.købminbog.dk
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 5.00
- Squat: 2.00

colossus skrev:

prøvede bare at hjælpe dig, ved at ramme dine lattermuskler, men ok.. den slags er du ikke modtagelig for, så jeg kan egentlig godt forstå du må ha en ret blød bold....prøv med en grineklub så, hvis det ikke falder dig naturligt at træne lattermusklen :delete:

Aj slap nu af. Jeg synes ikke dit input var direkte usjovt - jeg ønsker bare ikke at mit spørgsmål skal drukne i tomme jokes og derfor smed jeg af taktiske årsager en lille "lets get serious"-besked; vel at mærke ikke for at angribe dig, - som dit ego øjensynligt kunne tolke det, - men ganske enkelt bare for at opfordre folk til, at holde tråden på et nogenlunde sobert niveau, således at den havde en vis kvalitet.

I øvrigt synes jeg egentlig det vidner om et bekymrende snævert overblik, at du advokere for at få tråden slettet.
Det kan da godt være, at spørgsmålet for dig er helt irrelevant og kun er sjovt, men når jeg nu rent faktisk mener det seriøst og rent faktisk får nogle fornuftige svar, har tråden så ikke sin eksistensberettigelse?
Brugeravatar

Styrkeliste

Har hørt man faktisk kan få et helt skævt ansigt(kæbe parti) pga steroider...ved ik lige hvilke....
Men i og med man bider sammen når man træner hårdt eller spænder så vil det vel osse påvirke kæben... bider man skævt sammen ja så blir man skæv i den ene side haha lær det!

Jeg giver 10 kr til den første der kan bide COC gripper 4 sammen
bwahaha
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

HGH kan medføre at kæben vokser, altså knoglerne, det er ikke musklerne, der bliver større.
Go fuck yourself.
Brugeravatar

Styrkeliste

det må du også undskylde,, selvfølgelig mener jeg ikke delete topic.. Sorry... indrømmer jeg blev lidt forundret over du virkede så overseriøs om emnet.. Undskyld makker... godt ord igen.. vi skal alle være her.. :drink:
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg træner kæben hver dag, så ofte som muligt.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Dødløft: 3.00

MrT skrev:Har hørt man faktisk kan få et helt skævt ansigt(kæbe parti) pga steroider...ved ik lige hvilke....
Men i og med man bider sammen når man træner hårdt eller spænder så vil det vel osse påvirke kæben... bider man skævt sammen ja så blir man skæv i den ene side haha lær det!

:roll:
Brugeravatar

Thai boksere har i lang tid tygget på noget meget sejt tyggegummi, det skulle efter sigende også øge resistensen over for knockouts, i og med det styker kæbe musklerne :D
“It takes 43 muscles to frown, but only 17 muscles to smile.
That makes it 2.5 times easier to smile”
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00

Neut skrev:Thai boksere har i lang tid tygget på noget meget sejt tyggegummi, det skulle efter sigende også øge resistensen over for knockouts, i og med det styker kæbe musklerne :D

Hehe cool:D Det har jeg aldrig hørt..
Brugeravatar

Styrkeliste

Søren W skrev:HGH kan medføre at kæben vokser, altså knoglerne, det er ikke musklerne, der bliver større.

gælder det ikke hele ansigtet? så kæben bliver vel ikke relativt større, man får bare et absolut større melon hoved ? :hihi:
Brugeravatar

Reputation point: 245

madein89 skrev:
Neut skrev:Thai boksere har i lang tid tygget på noget meget sejt tyggegummi, det skulle efter sigende også øge resistensen over for knockouts, i og med det styker kæbe musklerne :D

Hehe cool:D Det har jeg aldrig hørt..

Det er skam rigtigt nok. Thaiboksere skal også kunne modstå albuer og knæ i fjæset, så det er vel forståeligt nok :lol:
Brugeravatar

Styrkeliste
- Dødløft: 3.00

Moody skrev:
Søren W skrev:HGH kan medføre at kæben vokser, altså knoglerne, det er ikke musklerne, der bliver større.

gælder det ikke hele ansigtet? så kæben bliver vel ikke relativt større, man får bare et absolut større melon hoved ? :hihi:

Visse dele er åbenbart mere disponerede for at vokse end andre.

Det er simpelthen så dumt at tykke sejt tyggegummi for at kunne modstå slag og spark, det er jo ikke fordi man får slag på musklerne, man bliver slået ud, men pga. stød, der forplanter sig til hjernen.
Go fuck yourself.
Brugeravatar

Styrkeliste

Næste