Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

StefanM skrev:Yates rows er en fin øvelse, især suppleret med nogle af de cirka tusind rygøvelser, man kan køre i de fleste centre. så længe du får en horisontal og en vertikal trækkeøvelse er du allerede godt på vej. Så kan du supplere med øvelser som dødløft, ekstra til øvre ryg, bagskulder, etc. Det er ikke raketvidenskab, og det meste fungerer helt fint.

Legend skrev:Dødløft, rows og pullups/chinups - det er alt du behøver.

StefanM skrev:Med al respekt er der næppe nogen pointe i at du kører mange flere øvelser. Mere er ikke altid bedre. Men jeg holder fast i, at hvis du kører, som nævnt nu, er det helt fint.

Sixpack Boy skrev:StefanM skrev:Med al respekt er der næppe nogen pointe i at du kører mange flere øvelser. Mere er ikke altid bedre. Men jeg holder fast i, at hvis du kører, som nævnt nu, er det helt fint.
Nej, nej men vil bare ikke mene at 4x12 i yates rows er nok til at ramme hele bagryggenjeg vil prøve lidt forskelligt, har også prøvet lidt tekniktræning med bor og det vil jeg prøve igen næste gang. 2 øvelser syntes jeg virker helt fint for mig
! tak for hjælpen

schulz skrev:Dine yates skulle gerne kunne mærkes i hele ryggen, ligeledes skulle dine bent over rows. Det mest sete problem folk har i lige præcis de øvelser er at de simpelthen ikke er langt nok nede. FACE DOWN, ASS UP! Hvis du ikke er under knæet med stangen er det ikke BENT OVER rows baby. Dette vil nok resultere i nedsat kg ved de fleste, hvilket også får mange til at gå tilbage til det man kan kalde bent over shrugs.

Casper.S skrev:schulz skrev:Dine yates skulle gerne kunne mærkes i hele ryggen, ligeledes skulle dine bent over rows. Det mest sete problem folk har i lige præcis de øvelser er at de simpelthen ikke er langt nok nede. FACE DOWN, ASS UP! Hvis du ikke er under knæet med stangen er det ikke BENT OVER rows baby. Dette vil nok resultere i nedsat kg ved de fleste, hvilket også får mange til at gå tilbage til det man kan kalde bent over shrugs.
U mean like dat gui?!

schulz skrev:Casper.S skrev:schulz skrev:Dine yates skulle gerne kunne mærkes i hele ryggen, ligeledes skulle dine bent over rows. Det mest sete problem folk har i lige præcis de øvelser er at de simpelthen ikke er langt nok nede. FACE DOWN, ASS UP! Hvis du ikke er under knæet med stangen er det ikke BENT OVER rows baby. Dette vil nok resultere i nedsat kg ved de fleste, hvilket også får mange til at gå tilbage til det man kan kalde bent over shrugs.
U mean like dat gui?!
Hvis du ville understrege bent over shrugs/kvart dødløft, så ja. ^^

8800 skrev:Rimelig dårligt eksempel, da han tilsyneladene har stangen under knæhøjde.

8800 skrev:schulz skrev:Casper.S skrev:schulz skrev:Dine yates skulle gerne kunne mærkes i hele ryggen, ligeledes skulle dine bent over rows. Det mest sete problem folk har i lige præcis de øvelser er at de simpelthen ikke er langt nok nede. FACE DOWN, ASS UP! Hvis du ikke er under knæet med stangen er det ikke BENT OVER rows baby. Dette vil nok resultere i nedsat kg ved de fleste, hvilket også får mange til at gå tilbage til det man kan kalde bent over shrugs.
U mean like dat gui?!
Rimelig dårligt eksempel, da han tilsyneladene har stangen under knæhøjde.

Casper.S skrev:8800 skrev:schulz skrev:Casper.S skrev:schulz skrev:Dine yates skulle gerne kunne mærkes i hele ryggen, ligeledes skulle dine bent over rows. Det mest sete problem folk har i lige præcis de øvelser er at de simpelthen ikke er langt nok nede. FACE DOWN, ASS UP! Hvis du ikke er under knæet med stangen er det ikke BENT OVER rows baby. Dette vil nok resultere i nedsat kg ved de fleste, hvilket også får mange til at gå tilbage til det man kan kalde bent over shrugs.
U mean like dat gui?!
Rimelig dårligt eksempel, da han tilsyneladene har stangen under knæhøjde.
Det har han så ikke nej
Nu var det også bare for at komme med et eksempel, sådan at folk, helt præcist kunne forstå hvad Schulz mente. Smeden var så et passende eksempel, da hans Rows tidligere har været diskuteret.

Lærling skrev:Schulz, vil du ikke poste noget du mener er godkendt row-teknik?

schulz skrev:Lærling skrev:Schulz, vil du ikke poste noget du mener er godkendt row-teknik?
bare hold ryggen under en 45 graders vinkel, så skulle du være godt dækket ind. Har du set ronnies "unbelieveable" video?

Tha K skrev:Pullups og chinups har jeg altid været svag i både pga biceps og ryg. Men efter jeg kørte GVT og AGVT fik jeg virkelig noget styrke begge steder og nu træner jeg hellere de 2 øvelser end bb rows eller pulldowns. Dog kommer valg af øvelser også an på hvordan din ryg er, har den en god blanding af bredde og tykkelse eller er den mere bred end tyk eller omvendt..

Adonis skrev:Tha K skrev:Pullups og chinups har jeg altid været svag i både pga biceps og ryg. Men efter jeg kørte GVT og AGVT fik jeg virkelig noget styrke begge steder og nu træner jeg hellere de 2 øvelser end bb rows eller pulldowns. Dog kommer valg af øvelser også an på hvordan din ryg er, har den en god blanding af bredde og tykkelse eller er den mere bred end tyk eller omvendt..
Hvad i alverden er GVT og AGVT?
Bliver da helt nysgerrig

Bone-14 skrev:I en korrekt bent over row, er ryggen altså parallel med gulvet.

Adonis skrev:Tha K skrev:Pullups og chinups har jeg altid været svag i både pga biceps og ryg. Men efter jeg kørte GVT og AGVT fik jeg virkelig noget styrke begge steder og nu træner jeg hellere de 2 øvelser end bb rows eller pulldowns. Dog kommer valg af øvelser også an på hvordan din ryg er, har den en god blanding af bredde og tykkelse eller er den mere bred end tyk eller omvendt..
Hvad i alverden er GVT og AGVT?
Bliver da helt nysgerrig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster