Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

chrille1995 skrev:Jeg og en ven har lagt dette nye program vi har tænkt os at gå i krig med. Det er inspireret fra bodybuilderen Zyzz program.
VI ville høre jeres mening på det. Vores formål er at hypertrophy og det skal helst være så stor fremgang som muligt, så hvis i har andre programmer i mener vil være bedre til det formål at vokse hurtigts muligt, må i meget gerne skrive dem.

ThePhoenix skrev:chrille1995 skrev:Jeg og en ven har lagt dette nye program vi har tænkt os at gå i krig med. Det er inspireret fra bodybuilderen Zyzz program.
VI ville høre jeres mening på det. Vores formål er at hypertrophy og det skal helst være så stor fremgang som muligt, så hvis i har andre programmer i mener vil være bedre til det formål at vokse hurtigts muligt, må i meget gerne skrive dem.
"Zyzz" var IKKE bodybuilder. Han var en tåbe der slog sig selv ihjel med steroider, narko og alkohol.
.

J. Tyler skrev:Hvordan ser jeres kost ud?
ThePhoenix skrev:Som unge nybegyndere vil I få mere ud af et Fullbody/2-splits program hvor I fokuserede på basis øvelser for at opbygge et ordentligt fundament.
Kig eventuelt på news.bodylab.dk eller i artikel sektionen her på siden efter programmer.

Bork skrev:ThePhoenix skrev:chrille1995 skrev:Jeg og en ven har lagt dette nye program vi har tænkt os at gå i krig med. Det er inspireret fra bodybuilderen Zyzz program.
"Zyzz" var IKKE bodybuilder. Han var en tåbe der slog sig selv ihjel med steroider, narko og alkohol.
.
Og en medfødt hjertefejl
Dont hate on the god of aesthetics bro!

Ghaugan skrev:Tak for svaret. Vi skal prøve et 2 split program næste uge, og så kan vi vurdere hvad vi får mest ud af ;)

ThePhoenix skrev:chrille1995 skrev:Jeg og en ven har lagt dette nye program vi har tænkt os at gå i krig med. Det er inspireret fra bodybuilderen Zyzz program.
Som unge nybegyndere vil I få mere ud af et Fullbody/2-splits program hvor I fokuserede på basis øvelser for at opbygge et ordentligt fundament.
Kig eventuelt på news.bodylab.dk eller i artikel sektionen her på siden efter programmer.

ThePhoenix skrev:Ghaugan skrev:Tak for svaret. Vi skal prøve et 2 split program næste uge, og så kan vi vurdere hvad vi får mest ud af ;)
Hold fast i det samme program mindst 6-8 uger før I begynder at komme med konklusioner.

Ghaugan skrev:ThePhoenix skrev:Ghaugan skrev:Tak for svaret. Vi skal prøve et 2 split program næste uge, og så kan vi vurdere hvad vi får mest ud af ;)
Hold fast i det samme program mindst 6-8 uger før I begynder at komme med konklusioner.
Min fejl, vi skal selvfølgelig køre det i en længere periode før vi kan vurdere
- Nu skriver du at vi skal køre 2 split for at opbygge en fundemental begynder styrke. Skal det tolkes som at det her program er til mere avanceret og i så fald noget vi skal arbejde os hen imod, eller bare at det ikke er særlig godt?

ThePhoenix skrev: 4/5-split er noget I skal arbejde jer hen imod når I bliver mere erfarne.

ThePhoenix skrev:Bork skrev:ThePhoenix skrev:chrille1995 skrev:Jeg og en ven har lagt dette nye program vi har tænkt os at gå i krig med. Det er inspireret fra bodybuilderen Zyzz program.
.
Og en medfødt hjertefejl
Ændrer ikke på at han var en idiot vis "livsstil" sandsynligvis ville have beskadiget ham på den ene eller anden måde uanset hans medfødte komplikationer.
Aesthetics? Nu må jeg le.
ThePhoenix skrev:Bork skrev:ThePhoenix skrev:chrille1995 skrev:Jeg og en ven har lagt dette nye program vi har tænkt os at gå i krig med. Det er inspireret fra bodybuilderen Zyzz program.
.
Og en medfødt hjertefejl
Ændrer ikke på at han var en idiot vis "livsstil" sandsynligvis ville have beskadiget ham på den ene eller anden måde uanset hans medfødte komplikationer.

Ghaugan skrev:Okay mange tak! Dog har vi ikke nogle problemer med at køre dette progam, da vi selv vurderer at vi har god fundemental styrke. Så for at være konstruktiv kunne jeg godt tænke mig at høre hvad der er galt med selve programmet, så vi kan blive lidt klogere, da vi ikke selv har så meget erfaring, og selv synes det virker som et velstruktureret program
FKBS skrev:Hvad er der at le af?
the god of aesthetics
Bork skrev:Less hate more mirin!
Rickross skrev:Jeg tror desværre ikke at Thephoenix forstår hvad du mener, hvorfor han må forlade sig på at latterligøre dig, så han selv fremstår klogere.

Muscle Shark skrev:Nu ved jeg godt jeg bliver den mest hadede person på BB.dk. Men efter min mening havde Zyzz en vildere fysik end Cutler, Heath og de andre freaks folk forguder herinde.

Ghaugan skrev:Muscle Shark skrev:Nu ved jeg godt jeg bliver den mest hadede person på BB.dk. Men efter min mening havde Zyzz en vildere fysik end Cutler, Heath og de andre freaks folk forguder herinde.
Det er jo personlig smag! Jeg er helt vild med det der look, med en tynd waistline, netop som Zyzz havdeSå jeg er enig

ThePhoenix skrev:"Zyzz" var IKKE bodybuilder. Han var en tåbe der slog sig selv ihjel med steroider, narko og alkohol.
ThePhoenix skrev:Ændrer ikke på at han var en idiot vis "livsstil" sandsynligvis ville have beskadiget ham på den ene eller anden måde uanset hans medfødte komplikationer.

Rickross skrev:Ghaugan skrev:Muscle Shark skrev:Nu ved jeg godt jeg bliver den mest hadede person på BB.dk. Men efter min mening havde Zyzz en vildere fysik end Cutler, Heath og de andre freaks folk forguder herinde.
Det er jo personlig smag! Jeg er helt vild med det der look, med en tynd waistline, netop som Zyzz havdeSå jeg er enig
Slutter mig til her, hadet bliver du sgu ikke ;). Jeg er også mere imponeret over de gamle mr. O, end de nyere. All Natural leaguen er også federe end olympia, im in mening.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster