Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

peter n skrev:Er det sundt eller optimalt - garanteret ikke, men det er en fin måde at lære folk, at det fandeme ikke er så svært at få nok kalorier ned.

Fcc skrev:Hej har lavet en del research om hvordan man kan bestille GOMAD ( Gallon of milk a day ) kan stadig ikke finde steder hvor man kan bestille det hjem til Dk eller køb i danske butikker nogen der ude som har viden om hvor man kan skaf det hen i????

BigHungry skrev:Du kan bestille GOMAD hos mig. Hvad vil du give?

fyforenskefuld skrev:BigHungry skrev:Du kan bestille GOMAD hos mig. Hvad vil du give?
vil gerne bestille en sindsyg peberet bøf med ekstra peber.

fyforenskefuld skrev:BigHungry skrev:Du kan bestille GOMAD hos mig. Hvad vil du give?
vil gerne bestille en sindsyg peberet bøf med ekstra peber.

BigHungry skrev:Han har sendt en privat besked til mig. #SeriøsTroll

Montti skrev:Mælk er faktisk ikke særlig sund i for store mængder, så vidt jeg ved. Du må ikke spørge mig hvorfor, men har fået det fortalt af min gode ven, som er uddannet personlig træner og er kok. Jeg drikker ikke særlig meget mælk, engang i mellem ryger der et glas eller to ned. Måske du skulle nøjes med en enkelt liter om dagen =D
god vind

Kudos skrev:Montti skrev:Mælk er faktisk ikke særlig sund i for store mængder, så vidt jeg ved. Du må ikke spørge mig hvorfor, men har fået det fortalt af min gode ven, som er uddannet personlig træner og er kok. Jeg drikker ikke særlig meget mælk, engang i mellem ryger der et glas eller to ned. Måske du skulle nøjes med en enkelt liter om dagen =D
god vind
Intet er sundt i "for store mængder".

Kudos skrev:Montti skrev:Mælk er faktisk ikke særlig sund i for store mængder, så vidt jeg ved. Du må ikke spørge mig hvorfor, men har fået det fortalt af min gode ven, som er uddannet personlig træner og er kok. Jeg drikker ikke særlig meget mælk, engang i mellem ryger der et glas eller to ned. Måske du skulle nøjes med en enkelt liter om dagen =D
god vind
Intet er sundt i "for store mængder".

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster